Får sgu lyst til at skrive et læserbrev!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det er skisme og sådan lidt.... alle dem der har råd smutter fra det kommunale.... der bliver jo en kæmpe opdeling af "rige" og "fattige" sagt sådan lidt groft.... hvad gør det ved vores samfund?
Og det gør jo absolut ikke vilkårerne i det kommunale bedre...

Ja det er heller ikke godt, men jeg forstår fanme godt dem der flytter deres børn!!! Bare i vores 0.klasser er der 23 børn. Der skulle have været 25-26 børn men der var nogen der meldte deres børn ud igen. Det kan jeg sgu godt forstå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Ja det er heller ikke godt, men jeg forstår fanme godt dem der flytter deres børn!!! Bare i vores 0.klasser er der 23 børn. Der skulle have været 25-26 børn men der var nogen der meldte deres børn ud igen. Det kan jeg sgu godt forstå!

Vi gør det også selv...  ihvertfald hvis vi bor i Odense til den tid....

Anmeld

16. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Vi gør det også selv...  ihvertfald hvis vi bor i Odense til den tid....

Det er der sgu ikke noget at sige til. Man skal bare skrives op i god tid!

Anmeld

16. november 2010

TbCp

michella80 skriver:

Det er der sgu ikke noget at sige til. Man skal bare skrives op i god tid!

Ja de fleste steder skal man.... vi har skrevet Liva op på Lilleskolen, men flytter vi uden for byen kommer hun i kommunal

Anmeld

16. november 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ja de fleste steder skal man.... vi har skrevet Liva op på Lilleskolen, men flytter vi uden for byen kommer hun i kommunal

Nå okay på den måde. Ja.... Der er ikke så meget at gøre!

Anmeld

16. november 2010

anna-jonas

Michella...................jeg ville ønske at du ville sende et læserbrev afsted. Det er jo sådan, at man faktisk ikke orker at brokke sig, når man bliver så presset jobmæssigt. Men det er da den eneste vej frem......................at gøre opmærksom på, hvordan virkeligheden ser ud.

Knus Mette

Anmeld

18. november 2010

Barbamama

anna-jonas skriver:

Michella...................jeg ville ønske at du ville sende et læserbrev afsted. Det er jo sådan, at man faktisk ikke orker at brokke sig, når man bliver så presset jobmæssigt. Men det er da den eneste vej frem......................at gøre opmærksom på, hvordan virkeligheden ser ud.

Knus Mette

Ja det har jeg også tænkt mig. Jeg ville ønske forældrene også råbte godt og grundigt op så alle råbte højt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.