Laura hoster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Nårh ja så er flaske ikke lige det du bruger mere

Tror hun har fået flaske max. 20 gange i hele sit liv - ellers kun bryst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

jeg ville altså lige få hende tjekket for en sikkerheds skyld...

hvor træls at hun skal have sådan hoste... Jeg plejer, hvis jeg selv har hoste, at lave kogende vand med honning og saften fra en halv citron. Men det dur nok ikke til børn, jo

god bedring i hvert fald!

Ja, det ender det nok med - håber ikke hun fejler noget

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

Mussen2 skriver:

Ja gør det og rigtig god bedring - hvor søren kom den "" smiley i mit indlæg fra???

Tak for svar. Pas til smiley - har slet ikke set den Har selv denne smiley

Anmeld

15. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder som falsk strubehoste. Det du kan gøre er, at lufte godt ud, sørge for, at hun sover køligt, hæver hovedgæret, giver hende lidt vand hvis hun vågner og så pak hende ind i en dyne og gå udenfor (ja ud hvor det er koldt). Det gør, at hendes hals/lunger får fred.

Luka havde det rigtig meget, da han var lille og ovenstående var hvad vi gjorde.

Det er iøvrigt helt normalt, at det kun er om natten de har det.

Anmeld

15. november 2010

mortilflere

Baagøe skriver:

Ja, det gør det. Hvad mener du med, at jeg skal gå ud med hende

Det hjælper dem at komme ud i aften luften , sidder selv ofte med alberte ½ og hele nætter , men hun for oxo astma medecin der oxo hjælper .

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

MoarHvidovre skriver:

Det lyder som falsk strubehoste. Det du kan gøre er, at lufte godt ud, sørge for, at hun sover køligt, hæver hovedgæret, giver hende lidt vand hvis hun vågner og så pak hende ind i en dyne og gå udenfor (ja ud hvor det er koldt). Det gør, at hendes hals/lunger får fred.

Luka havde det rigtig meget, da han var lille og ovenstående var hvad vi gjorde.

Det er iøvrigt helt normalt, at det kun er om natten de har det.

Ok - tak Håber bare hun lige har en dum nat, men jeg må se imorgen. Nu er hun faldet til ro...

Anmeld

15. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Tror hun har fået flaske max. 20 gange i hele sit liv - ellers kun bryst

ARHHH hvor hyggeligt og dejligt.. GID jeg kunne amme så længe.. Med tino ammede jeg fuldt 3 uger også var der ikke så meget tilbage så måtte give flaske 3 gange om dagen også ammede jeg om aftenen, natten og morgenen indtil han var 4 måneder - så måtte vi DESVÆRRE vinke farvel til amningen..! !

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

mortilflere skriver:

Det hjælper dem at komme ud i aften luften , sidder selv ofte med alberte ½ og hele nætter , men hun for oxo astma medecin der oxo hjælper .

Ok. Jamen så må det prøves - tak

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

ARHHH hvor hyggeligt og dejligt.. GID jeg kunne amme så længe.. Med tino ammede jeg fuldt 3 uger også var der ikke så meget tilbage så måtte give flaske 3 gange om dagen også ammede jeg om aftenen, natten og morgenen indtil han var 4 måneder - så måtte vi DESVÆRRE vinke farvel til amningen..! !

Laura er ammet fuldt ud til hun var 5 mdr. Vild dejligt og nemt...

Anmeld

15. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Laura er ammet fuldt ud til hun var 5 mdr. Vild dejligt og nemt...

arhhh MISUNDELSE er en meget grim ting - men for pokker jeg er misunderlig på ALLE jer der kan amme )

Håber på det blir bedre med lillebror..

Nå jeg må hellere hoppe i kassen så jeg er frisk til imorgen..

Sov dejligt når du kommer dertil..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.