Laura hoster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Pige2009

Janni85 skriver:

Hæve hovedgærdet med nogle telefonbøger - det plejer at hjælpe her!

God bedring med hende!

Ok - tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Mussen2

Baagøe skriver:

Hun får bare lige en lille tår vand lige inden hun bliver lagt - ingen mælk. Saltvand praktiserer jeg 'en masse', men hosten er tiltagende.

Vi havde en periode i foråret på nogle måneder, med hoste, hoste, hoste. Åh, det var træls. Hun blev lyttet på flere gange men selvom jeg synes det lød meget sle,t, så var det ikke andet end virusser.

Vi fik noget Bricanyl hostestillende, det hjalp.

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

thildemus skriver:

Det kan være falsk strubehoste - det er typisk om natten, så vidt jeg ved. Det er en meget karakteristisk hoste - lyder lidt som en sæl. Der er rådet vist også at man skal hæve sengen ved hovedet en smule. Men tjek hos din læge

Det gør det nemlig og særligt her i aften er det tiltagende. Tak for svar

Anmeld

15. november 2010

Mussen2

Hvor gammel er det hun er? Jeg er begyndet at give vores datter kamillete med honning og mælk i sutteflaske. Hun er halvandet, så flasken er for længst lagt på hylden, men det er et hit til teen! Kamille te gør godt. Men ingen honning til børn under 1 år.

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

mortilflere skriver:

Lyder det som en søløve ?? kunne være falsk strube hoste , prøv at gå ud med hende

Ja, det gør det. Hvad mener du med, at jeg skal gå ud med hende

Anmeld

15. november 2010

quar20

Baagøe skriver:

Det må jeg prøve at give hende på kop, for hun er 1 år

Nårh ja så er flaske ikke lige det du bruger mere

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

Mussen2 skriver:

Hvor gammel er det hun er? Jeg er begyndet at give vores datter kamillete med honning og mælk i flaske. Hun er halvandet, så flasken er for længst lagt på hylden, men det er et hit til teen! Kamille te gør godt. Men ingen honning til børn under 1 år.

Hun blev 1 år her den 25. oktober. Jeg må prøve med kamillethe, og det har jeg heldigvis herhjemme

Anmeld

15. november 2010

Caroline86

Baagøe skriver:

Øhm nej, for hun hoster kun om natten... Men hun hoster til gengæld meget...

jeg ville altså lige få hende tjekket for en sikkerheds skyld...

hvor træls at hun skal have sådan hoste... Jeg plejer, hvis jeg selv har hoste, at lave kogende vand med honning og saften fra en halv citron. Men det dur nok ikke til børn, jo

god bedring i hvert fald!

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

Mussen2 skriver:

Vi havde en periode i foråret på nogle måneder, med hoste, hoste, hoste. Åh, det var træls. Hun blev lyttet på flere gange men selvom jeg synes det lød meget sle,t, så var det ikke andet end virusser.

Vi fik noget Bricanyl hostestillende, det hjalp.

Ja, det er nemlig træls...

Anmeld

15. november 2010

Mussen2

Baagøe skriver:

Hun blev 1 år her den 25. oktober. Jeg må prøve med kamillethe, og det har jeg heldigvis herhjemme

Ja gør det og rigtig god bedring - hvor søren kom den "sutte" smiley i mit indlæg fra???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.