Laura hoster!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.007 visninger
48 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Pige2009

Laura er lagt i seng og sover, men hun hoster virkelig fælt - en tør og hæs hoste, og det gør lidt ondt i mit hjerte at høre.

Har I nogen gode råd til, hvad jeg kan gøre for at afhjælpe det evt. inden hun bliver puttet? Eller når hun vågner om natten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Caroline86

er hun blevet tjekket for lungebetændelse, søde?

Anmeld

15. november 2010

Mussen2

Baagøe skriver:

Laura er lagt i seng og sover, men hun hoster virkelig fælt - en tør og hæs hoste, og det gør lidt ondt i mit hjerte at høre.

Har I nogen gode råd til, hvad jeg kan gøre for at afhjælpe det evt. inden hun bliver puttet? Eller når hun vågner om natten...

Får hun mælk inden sengetid? I så fald kan du overveje at droppe det minimerer det, da det kan gøre slimen lidt sejere (mælkeslim)

Ellers kan jeg kun komme i tanke om: vand, hæve hovedgærdet og evt. saltvandsspray, det kan rense svælget lidt.

God bedring. Bliver det ved kan du kontakte lægen og få noget hostestillende.

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

er hun blevet tjekket for lungebetændelse, søde?

Øhm nej, for hun hoster kun om natten... Men hun hoster til gengæld meget...

Anmeld

15. november 2010

quar20

Vi plejede da Tino fik flaske og han hostede tørt - at lave en flaske KUN med vand som var varm, ligesom når de får mælk i flaske..!!

Nogle gange lunede vi også alm. mælk

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

Mussen2 skriver:

Får hun mælk inden sengetid? I så fald kan du overveje at droppe det minimerer det, da det kan gøre slimen lidt sejere (mælkeslim)

Ellers kan jeg kun komme i tanke om: vand, hæve hovedgærdet og evt. saltvandsspray, det kan rense svælget lidt.

God bedring. Bliver det ved kan du kontakte lægen og få noget hostestillende.

Hun får bare lige en lille tår vand lige inden hun bliver lagt - ingen mælk. Saltvand praktiserer jeg 'en masse', men hosten er tiltagende.

Anmeld

15. november 2010

Janni85

Hæve hovedgærdet med nogle telefonbøger - det plejer at hjælpe her!

God bedring med hende!

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

quar20 skriver:

Vi plejede da Tino fik flaske og han hostede tørt - at lave en flaske KUN med vand som var varm, ligesom når de får mælk i flaske..!!

Nogle gange lunede vi også alm. mælk

Det må jeg prøve at give hende på kop, for hun er 1 år

Anmeld

15. november 2010

thildemus

Det kan være falsk strubehoste - det er typisk om natten, så vidt jeg ved. Det er en meget karakteristisk hoste - lyder lidt som en sæl. Der er rådet vist også at man skal hæve sengen ved hovedet en smule. Men tjek hos din læge

Anmeld

15. november 2010

mortilflere

Lyder det som en søløve ?? kunne være falsk strube hoste , prøv at gå ud med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.