Jeg magter det bare ikke - altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Pena

TrineLærke skriver:

Tak søde Majbritt - men der er vist for langt fra nordjylland til sønderjylland (og omvendt)

Ole's forældre tager Lærke ind imellem, men efter bare en nat uden søvn, så går det galt og jeg kan slet ikke hænge sammen.

Vi overvejer at sover hver for sig, en ved Lærke og en på sofaen, så får en af os i det mindste en hel nats søvn.

Jeg tror faktisk det er en go idé at sove lidt hver for sig. Selvfølgelig ikke så hyggeligt, men lige nu handler det vel om overlevelse. Det er jo sådan set lidt spild af søvn at I begge skal vågne. Så hellere slippe hveranden nat.

Og det er jo ikke en permanent løsning.

Så du bor i Nordjylland, Øv for ellers ku jeg skisme godt komme nogle timer. Men bor ved Esbjerg, så den går nok ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Ann.

Baagøe skriver:

Lille pus - hun ser så dejligt ud!  Det er helt forståeligt, du er ved at gå ud af dit gode skind. Kan I ikke sove på skift? Så I f.eks. har "vagt" en hel nat hver mens den anden sover i et andet rum?

Jo overvejer det godt nok, måske det er nødvendigt en stund, selvom det da bliver lidt "hårdt" at sove alene

Anmeld

15. november 2010

Ann.

mor-til-vanessa skriver:

åh det er træls.

hvis du ikke bor så langt væk fra mig kan jeg godt komme og hjælpe dig i dag timerene så du kan sove lidt

Det ville ellers være så dejligt, men bor helt i nordjylland og skal jo desværre i skole også 

Anmeld

15. november 2010

Ann.

Søddepødde skriver:

Jeg tror faktisk det er en go idé at sove lidt hver for sig. Selvfølgelig ikke så hyggeligt, men lige nu handler det vel om overlevelse. Det er jo sådan set lidt spild af søvn at I begge skal vågne. Så hellere slippe hveranden nat.

Og det er jo ikke en permanent løsning.

Så du bor i Nordjylland, Øv for ellers ku jeg skisme godt komme nogle timer. Men bor ved Esbjerg, så den går nok ikke.

Ja - jeg tror også at det bliver sådan, for det her er da ikke til at holde til.

Hvor er i dog søde alle sammen, at tilbyde jeres hjælp, skisme en skam jeg bor helt i nordjylland og har også skolen ved siden af.

Men vi læner os lidt op at Ole's forældre lige nu - hans mor har fri et par dage hver uge, så det hjælper lidt at de har hende nogle timer.

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

TrineLærke skriver:

Jo overvejer det godt nok, måske det er nødvendigt en stund, selvom det da bliver lidt "hårdt" at sove alene

Jeg har vænnet mig til det, men har heller ikke haft noget valg, da jeg er alene med Laura

Held og lykke med det hele - håber det snart bliver bedre

Anmeld

15. november 2010

Ann.

Baagøe skriver:

Jeg har vænnet mig til det, men har heller ikke haft noget valg, da jeg er alene med Laura

Held og lykke med det hele - håber det snart bliver bedre

Ja okay

Tak - jeg håber snart det bliver bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.