Jeg magter det bare ikke - altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.119 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Ann.

Jeg er presset, stresset og lige ved at grave mig langt ned under jorden! Jeg elsker min søde dejlige datter - men for søren, hvor kan hun altså være en mundfuld! Det har nu været sådan den sidste uge at Lærke bliver lagt i seng kl 21, og så sover hun til kl 24, og derefter er hun vågen 5-6 gange i løbet af natten, lige nu er hun så snottet og det gør det bare meget værre, nu hedder det gerne 8-10 gange hvor hun er vågen, altså så vi får omkring 1 times sammenhængende søvh (HVIS vi er heldige!), hold op hvor er det hårdt! Jeg ligner efter hånden noget katten har slæbt med ind  
Der udover har jeg en hverdag med skole, indkøb, rengøring, lektier, pasning af Lærke og madlavning, og det skal også hænge sammen. Igår gik det så galt at jeg tudede mig selv i søvn - havde simpelthen lyst til at kører min vej. 
Jeg kan mærke det både psykisk og fysisk, jeg er træt, hovedpine, mange spændinger i skuldere, nakke og en tosset ryg. Og det er slet ikke bedre med Ole som også er helt udmattet og allerede gået omkuld nu, igår sov han allerede kl 20, og hvis ikke det var fordi at Lærke skulle have mad, medicin og putter, men ikke faldt i søvn før 00.30, så havde jeg også lagt på langs kl 20. 
Gud hvor er jeg udmattet og frustreret - please fortæl mig at det går over igen?! 
Ud over det, så lægger familien pres på mig også, min far kan ikke rigtig bestemme sig for hvor han vil være henne (hos kæresten/eksen eller alene), så kan ringer og skriver konstant - kan slet ikke finde rundt mere. Så der er vist ikke noget at sige til at jeg har en lidt kort lunte nogle gange og er lidt "fucked up" i hovedet. Min mor kører det samme show som de sidste 5 år, sammen med kæresten, ikke sammen med kæresten og så videre. 
Det er sku da til at blive godt rundforvirret af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Ann.

Ingen der har bare et enkelt trøste ord? 

Anmeld

15. november 2010

Pena

TrineLærke skriver:

Jeg er presset, stresset og lige ved at grave mig langt ned under jorden! Jeg elsker min søde dejlige datter - men for søren, hvor kan hun altså være en mundfuld! Det har nu været sådan den sidste uge at Lærke bliver lagt i seng kl 21, og så sover hun til kl 24, og derefter er hun vågen 5-6 gange i løbet af natten, lige nu er hun så snottet og det gør det bare meget værre, nu hedder det gerne 8-10 gange hvor hun er vågen, altså så vi får omkring 1 times sammenhængende søvh (HVIS vi er heldige!), hold op hvor er det hårdt! Jeg ligner efter hånden noget katten har slæbt med ind  
Der udover har jeg en hverdag med skole, indkøb, rengøring, lektier, pasning af Lærke og madlavning, og det skal også hænge sammen. Igår gik det så galt at jeg tudede mig selv i søvn - havde simpelthen lyst til at kører min vej. 
Jeg kan mærke det både psykisk og fysisk, jeg er træt, hovedpine, mange spændinger i skuldere, nakke og en tosset ryg. Og det er slet ikke bedre med Ole som også er helt udmattet og allerede gået omkuld nu, igår sov han allerede kl 20, og hvis ikke det var fordi at Lærke skulle have mad, medicin og putter, men ikke faldt i søvn før 00.30, så havde jeg også lagt på langs kl 20. 
Gud hvor er jeg udmattet og frustreret - please fortæl mig at det går over igen?! 
Ud over det, så lægger familien pres på mig også, min far kan ikke rigtig bestemme sig for hvor han vil være henne (hos kæresten/eksen eller alene), så kan ringer og skriver konstant - kan slet ikke finde rundt mere. Så der er vist ikke noget at sige til at jeg har en lidt kort lunte nogle gange og er lidt "fucked up" i hovedet. Min mor kører det samme show som de sidste 5 år, sammen med kæresten, ikke sammen med kæresten og så videre. 

Jo jeg vil meget gerne trøste lidt. Det lyder da lidt hårdt for tiden. Jeg har ingen børn, og kan derfor ikke råde til hvad du skal gøre med hendes opvågning om natten.

Har en af jer ikke mulighed for at holde en sygedag, så der måske kan soves lidt om dagen, hvis hun da sover der.

Håber du/I kan finde lidt overskud. Søvnunderskud er jo det værste overhovedet.

Anmeld

15. november 2010

Koen.

TrineLærke skriver:

uh hvor lyder det røv hårdt, præcis som vi har det her, bortset fra min lærke ikke er syg, men bare vågner 1-2 time hver nat fordi hun tror hun skal have mad

kan ikke give gode råd, men du får da et meget medfølende

Anmeld

15. november 2010

Ann.

Søddepødde skriver:

Jo jeg vil meget gerne trøste lidt. Det lyder da lidt hårdt for tiden. Jeg har ingen børn, og kan derfor ikke råde til hvad du skal gøre med hendes opvågning om natten.

Har en af jer ikke mulighed for at holde en sygedag, så der måske kan soves lidt om dagen, hvis hun da sover der.

Håber du/I kan finde lidt overskud. Søvnunderskud er jo det værste overhovedet.

Tusind tak.

Jeg kan ikke rigtig holde fri, da jeg går i skole og må ikke få alt for meget fravær, min datter er handicappet og det er ikke helt nemt at finde en rytme til hende

Anmeld

15. november 2010

Ann.

lillespurv20 skriver:

uh hvor lyder det røv hårdt, præcis som vi har det her, bortset fra min lærke ikke er syg, men bare vågner 1-2 time hver nat fordi hun tror hun skal have mad

kan ikke give gode råd, men du får da et meget medfølende

Åh puha - ja det er hårdt!

Du får da lige en kæmpe potion styrke tilbage

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Åhhhh søde jeg sender her lidt ekstra søvn til dig og en masse knus... Du ville nok være glad hvis jeg kom og tilbød dig hvile og jeg kiggede efter hende... men jeg har jo selv en familie her og et job at stå op til... Men har du ikke en veninde eller en moar der kunne se til hende bare et par timer så du kunne få sovet bare 2 timer...

Jeg vil gerne tilbyde dig at tage hende i et par timer mens du sover, men hvor i landet er du fra??? Det fik jeg ikke lige tjekket, men sig til så skal jeg med glæde hjælpe dig...

Majbritt

Anmeld

15. november 2010

Koen.

TrineLærke skriver:

Åh puha - ja det er hårdt!

Du får da lige en kæmpe potion styrke tilbage

tak Håber i kommer ovenpå snart og får en smule mere søvn!

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

Det lyder da bare super hårdt. Jeg håber det snart bliver bedre... Hvad er det nu hun "fejler". Er det ikke noget med, hun går i vuggestue for børn med særlige behov?

Håber ikke det gør noget jeg spørger?

Anmeld

15. november 2010

mor-til-vanessa

TrineLærke skriver:

åhh det lyder virkelig som om du har munden fuld.

har du ikke noget familie som kan tage over en nat, så du kan få sovet ud?? det hjælper altså virkelig at få sovet bare en nat. 

ellers må dig og kæreste skiftes. han en nat og dig en nat, så i begge får sovet. det kan ikke være rigtig at han skal sove fra kl 2000 og så står du med det hele. du skal jo også lades op.

men hensyn til dine forældre så synes jeg du skal fortælle dem, at du altså ikke orker deres kærlighedsliv, det må de selv ligge og rode med. kan da heller ikke være rigtigt at du som "barn" skal komme med råd til dine forældre.

min far går også tit fra kæresten. det on/off så nu er jeg og min søster helt være med at spørge om de er sammen, vi siger bare til min far hun er inviteret til div og så må han selv finde ud af om det er sammen. måske du kan prøve at gøre det sammen, det har i hver fald hjulpet her.

håber snart du får noget mere energi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.