TrineLærke skriver:
Jeg er presset, stresset og lige ved at grave mig langt ned under jorden! Jeg elsker min søde dejlige datter - men for søren, hvor kan hun altså være en mundfuld! Det har nu været sådan den sidste uge at Lærke bliver lagt i seng kl 21, og så sover hun til kl 24, og derefter er hun vågen 5-6 gange i løbet af natten, lige nu er hun så snottet og det gør det bare meget værre, nu hedder det gerne 8-10 gange hvor hun er vågen, altså så vi får omkring 1 times sammenhængende søvh (HVIS vi er heldige!), hold op hvor er det hårdt! Jeg ligner efter hånden noget katten har slæbt med ind
Der udover har jeg en hverdag med skole, indkøb, rengøring, lektier, pasning af Lærke og madlavning, og det skal også hænge sammen. Igår gik det så galt at jeg tudede mig selv i søvn - havde simpelthen lyst til at kører min vej.
Jeg kan mærke det både psykisk og fysisk, jeg er træt, hovedpine, mange spændinger i skuldere, nakke og en tosset ryg. Og det er slet ikke bedre med Ole som også er helt udmattet og allerede gået omkuld nu, igår sov han allerede kl 20, og hvis ikke det var fordi at Lærke skulle have mad, medicin og putter, men ikke faldt i søvn før 00.30, så havde jeg også lagt på langs kl 20.
Gud hvor er jeg udmattet og frustreret - please fortæl mig at det går over igen?!
Ud over det, så lægger familien pres på mig også, min far kan ikke rigtig bestemme sig for hvor han vil være henne (hos kæresten/eksen eller alene), så kan ringer og skriver konstant - kan slet ikke finde rundt mere. Så der er vist ikke noget at sige til at jeg har en lidt kort lunte nogle gange og er lidt "fucked up" i hovedet. Min mor kører det samme show som de sidste 5 år, sammen med kæresten, ikke sammen med kæresten og så videre.
Det er sku da til at blive godt rundforvirret af 
åhh det lyder virkelig som om du har munden fuld.
har du ikke noget familie som kan tage over en nat, så du kan få sovet ud?? det hjælper altså virkelig at få sovet bare en nat.
ellers må dig og kæreste skiftes. han en nat og dig en nat, så i begge får sovet. det kan ikke være rigtig at han skal sove fra kl 2000 og så står du med det hele. du skal jo også lades op.
men hensyn til dine forældre så synes jeg du skal fortælle dem, at du altså ikke orker deres kærlighedsliv, det må de selv ligge og rode med. kan da heller ikke være rigtigt at du som "barn" skal komme med råd til dine forældre.
min far går også tit fra kæresten. det on/off så nu er jeg og min søster helt være med at spørge om de er sammen, vi siger bare til min far hun er inviteret til div og så må han selv finde ud af om det er sammen. måske du kan prøve at gøre det sammen, det har i hver fald hjulpet her.
håber snart du får noget mere energi.