Jeg magter det bare ikke - altså!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Na-Wi

Jeg kan trøste dig med at det bliver bedre MEGET bedre Du skal bare lige holde ud, og inden du har set dig om sover din datter meget bedre om natten Min søn havde kolik de første mange måneder så jeg ved hvor hårdt du har det, og jeg føler virkelig med dig! ..

Kan du ikke få passet din datter et par timer i weekenden så i kan få sovet?

Jeg håber i kan holde ud, og at det snart vender

Mange knus frra Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Ann.

twinboys skriver:

Åhhhh søde jeg sender her lidt ekstra søvn til dig og en masse knus... Du ville nok være glad hvis jeg kom og tilbød dig hvile og jeg kiggede efter hende... men jeg har jo selv en familie her og et job at stå op til... Men har du ikke en veninde eller en moar der kunne se til hende bare et par timer så du kunne få sovet bare 2 timer...

Jeg vil gerne tilbyde dig at tage hende i et par timer mens du sover, men hvor i landet er du fra??? Det fik jeg ikke lige tjekket, men sig til så skal jeg med glæde hjælpe dig...

Majbritt

Tak søde Majbritt - men der er vist for langt fra nordjylland til sønderjylland (og omvendt)

Ole's forældre tager Lærke ind imellem, men efter bare en nat uden søvn, så går det galt og jeg kan slet ikke hænge sammen.

Vi overvejer at sover hver for sig, en ved Lærke og en på sofaen, så får en af os i det mindste en hel nats søvn.

Anmeld

15. november 2010

Pena

TrineLærke skriver:

Tusind tak.

Jeg kan ikke rigtig holde fri, da jeg går i skole og må ikke få alt for meget fravær, min datter er handicappet og det er ikke helt nemt at finde en rytme til hende

Ja jeg har godt læst med på sidelinjen om jeres fine datter. Jeg synes du/I lyder til at være enormt stærke.

Det må være hårdt både fysisk og psykisk med alle de anfald. Håber da de er mindsket som du skrev en overgang.

Har I ikke noget familie/venner som lige kan tage over mens I tager en ordentlig skraber?

Anmeld

15. november 2010

Ann.

Baagøe skriver:

Det lyder da bare super hårdt. Jeg håber det snart bliver bedre... Hvad er det nu hun "fejler". Er det ikke noget med, hun går i vuggestue for børn med særlige behov?

Håber ikke det gør noget jeg spørger?

Hun er hjerneskadet og har epilepsi, så det er svært med hende, det er ikke til at få en fast rytme og det med at stille uret 1 time tilbage, har bare påvirket hende så meget

Anmeld

15. november 2010

Mi

Kram herfra.

Når man bruger søvnmangel som torturredskab, så er det fordi det virker. Ærgeligt at forældre verden over skal udsættes for det igen og igen. Har i overvejet om hun har væske på øerne. Lyder ikke usandsynligt, når det forværres af at hun bliver forkølet. Sådan er det i hvert fald hos os.

Håber du kan få en rolig nat, bare en enkel gang

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

15. november 2010

Rosa

Det jeg ville skrive er allerede skrevet men jeg vil ihvertfald sende dig en stor kærlig tanke og jeg tør også godt LOVE at det bliver bedre! Nu har man jo ikke hørt om teenagere der bare er vågne hele tiden, vel  Så glæd dig til ungdomssløvsindet! Og indtil da -BED OM HJÆLP!!! Det er den eneste måde at komme igennem de perioder på hvor man ligger og fantaserer om hvor langt væk man kan nå før ungen vågner

Knus herfra!!!

Anmeld

15. november 2010

Ann.

mor-til-vanessa skriver:

åhh det lyder virkelig som om du har munden fuld.

har du ikke noget familie som kan tage over en nat, så du kan få sovet ud?? det hjælper altså virkelig at få sovet bare en nat. 

ellers må dig og kæreste skiftes. han en nat og dig en nat, så i begge får sovet. det kan ikke være rigtig at han skal sove fra kl 2000 og så står du med det hele. du skal jo også lades op.

men hensyn til dine forældre så synes jeg du skal fortælle dem, at du altså ikke orker deres kærlighedsliv, det må de selv ligge og rode med. kan da heller ikke være rigtigt at du som "barn" skal komme med råd til dine forældre.

min far går også tit fra kæresten. det on/off så nu er jeg og min søster helt være med at spørge om de er sammen, vi siger bare til min far hun er inviteret til div og så må han selv finde ud af om det er sammen. måske du kan prøve at gøre det sammen, det har i hver fald hjulpet her.

håber snart du får noget mere energi.

Tak for dit svar.

Jo vi overvejer at sove hver for sig, en hos Lærke og en på sofaen, for hvis vi ligger sammen, så vågner den anden lige så snart den ene står op og vi kan tydeligt hører Lærke.

Jeg har ladet ham sove for han skal op kl 5 hver dag, og hele sidste uge var jeg alene med Lærke, da han skulle afløse en chauffør i en lastbil, og der fik han heller ikke meget søvn, men det gør jeg nu heller ikke 

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

TrineLærke skriver:

Hun er hjerneskadet og har epilepsi, så det er svært med hende, det er ikke til at få en fast rytme og det med at stille uret 1 time tilbage, har bare påvirket hende så meget

Lille pus - hun ser så dejligt ud!  Det er helt forståeligt, du er ved at gå ud af dit gode skind. Kan I ikke sove på skift? Så I f.eks. har "vagt" en hel nat hver mens den anden sover i et andet rum?

Anmeld

15. november 2010

mor-til-vanessa

TrineLærke skriver:

Tak for dit svar.

Jo vi overvejer at sove hver for sig, en hos Lærke og en på sofaen, for hvis vi ligger sammen, så vågner den anden lige så snart den ene står op og vi kan tydeligt hører Lærke.

Jeg har ladet ham sove for han skal op kl 5 hver dag, og hele sidste uge var jeg alene med Lærke, da han skulle afløse en chauffør i en lastbil, og der fik han heller ikke meget søvn, men det gør jeg nu heller ikke 

åh det er træls.

hvis du ikke bor så langt væk fra mig kan jeg godt komme og hjælpe dig i dag timerene så du kan sove lidt

Anmeld

15. november 2010

Ann.

Naannaa87 skriver:

Jeg kan trøste dig med at det bliver bedre MEGET bedre Du skal bare lige holde ud, og inden du har set dig om sover din datter meget bedre om natten Min søn havde kolik de første mange måneder så jeg ved hvor hårdt du har det, og jeg føler virkelig med dig! ..

Kan du ikke få passet din datter et par timer i weekenden så i kan få sovet?

Jeg håber i kan holde ud, og at det snart vender

Mange knus frra Nanna

Det er lidt svære med Lærke, da hun er hjerneskadet og har epilepsi, hun er 1 år nu og jeg kan stadig ikke få hende i en fast rytme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.