mor-til-vanessa skriver:
åhh det lyder virkelig som om du har munden fuld.
har du ikke noget familie som kan tage over en nat, så du kan få sovet ud?? det hjælper altså virkelig at få sovet bare en nat.
ellers må dig og kæreste skiftes. han en nat og dig en nat, så i begge får sovet. det kan ikke være rigtig at han skal sove fra kl 2000 og så står du med det hele. du skal jo også lades op.
men hensyn til dine forældre så synes jeg du skal fortælle dem, at du altså ikke orker deres kærlighedsliv, det må de selv ligge og rode med. kan da heller ikke være rigtigt at du som "barn" skal komme med råd til dine forældre.
min far går også tit fra kæresten. det on/off så nu er jeg og min søster helt være med at spørge om de er sammen, vi siger bare til min far hun er inviteret til div og så må han selv finde ud af om det er sammen. måske du kan prøve at gøre det sammen, det har i hver fald hjulpet her.
håber snart du får noget mere energi.
Tak for dit svar.
Jo vi overvejer at sove hver for sig, en hos Lærke og en på sofaen, for hvis vi ligger sammen, så vågner den anden lige så snart den ene står op og vi kan tydeligt hører Lærke.
Jeg har ladet ham sove for han skal op kl 5 hver dag, og hele sidste uge var jeg alene med Lærke, da han skulle afløse en chauffør i en lastbil, og der fik han heller ikke meget søvn, men det gør jeg nu heller ikke 
Anmeld