Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hi hi. er ikke så god til at indsætte andres tekst.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
KittyGirl skriver: Meget flovt... men her er mine....... De var så spændte til sidst
Meget flovt... men her er mine....... De var så spændte til sidst
Sådan så mine også ud til sidst
MatildeS skriver: Hehe, sjov tråd Mine fødder svulmede slet ikke op, men jeg nåede dog heller ikke at være højgravid hverken første eller anden gang
Hehe, sjov tråd
Mine fødder svulmede slet ikke op, men jeg nåede dog heller ikke at være højgravid hverken første eller anden gang
Undskyld jeg spørger.. men hvorfor nåede du ikke det? Kom de begge før tid eller?
Vibeke Henriksen skriver: Jeg blev faktisk plantet der med magt - Niklas var ved at være træt af mine "kom-nu-GÅR-vi-den-fødsel-i-gang"-ture, og jeg tror seriøst spandene er for at forhindre flugtforsøg så han kunne få lov at sidde ned Han vippede mig bagover (og du ved hvad der sker med højgravide kvinder der triller om på skjoldet - de kommer ALDRIG op uden hjælp!) og stak hver fod i en spand, hentede min mobil og den bærbare og sagde "SÅ! Nu kan du jo ringe til en ven hvis du vil op!" Så måtte jeg jo ringe til min mor og få hende ned og underholde mig... Hi hi Rosa. Den var god. Hi hi. Så vidste han da også hvor han havde dig så længe.
Jeg blev faktisk plantet der med magt - Niklas var ved at være træt af mine "kom-nu-GÅR-vi-den-fødsel-i-gang"-ture, og jeg tror seriøst spandene er for at forhindre flugtforsøg så han kunne få lov at sidde ned Han vippede mig bagover (og du ved hvad der sker med højgravide kvinder der triller om på skjoldet - de kommer ALDRIG op uden hjælp!) og stak hver fod i en spand, hentede min mobil og den bærbare og sagde "SÅ! Nu kan du jo ringe til en ven hvis du vil op!" Så måtte jeg jo ringe til min mor og få hende ned og underholde mig...
Hi hi Rosa. Den var god. Hi hi.
Så vidste han da også hvor han havde dig så længe.
Jeps - og han fik fred for en stund... De virkede alligevel aldrig, de der ture.
Hi hi Rosa.
Ja han fik lidt fred og kunne tørre sveden af panden.
Nej det er ikke altid det virker med sådanne gå ture.
Ja, min søn er født 34+1 og min datter 36+6
Malene84 skriver: OMG... INGEN KOMMENTAR... HERE WE GO...
OMG... INGEN KOMMENTAR... HERE WE GO...
det sgu da ik så slemt når man tænker på du ventede twins..
jeg har ik fået det endnu.. men har også lige 7 uger igen så det kommer nok
MatildeS skriver: Ja, min søn er født 34+1 og min datter 36+6
Ok var bare lige nysgerrig.. :-)
Rosa skriver: Jeg har ingen billeder af mine kæmpefødder fordi jeg til sidst som regel var at finde på sofaen sådan her:
Jeg har ingen billeder af mine kæmpefødder fordi jeg til sidst som regel var at finde på sofaen sådan her:
nøj et skønt billed.. hehehe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128