Vis mig jeres gravide fødder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Ryberg

Meget flovt... men her er mine....... De var så spændte til sidst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Rosa

Malene84 skriver:

OMG... INGEN KOMMENTAR... HERE WE GO...

HVOR ER DINE ANKLER????

(fnis)

Anmeld

15. november 2010

Rosa

Jeg har ingen billeder af mine kæmpefødder fordi jeg til sidst som regel var at finde på sofaen sådan her:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

Rosa skriver:

Jeg har ingen billeder af mine kæmpefødder fordi jeg til sidst som regel var at finde på sofaen sådan her:

HA, HA.... Fantastisk billede

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

KittyGirl skriver:

Meget flovt... men her er mine....... De var så spændte til sidst

Puha, godt at se man ikke har været den eneste

Anmeld

15. november 2010

Malene84

Rosa skriver:

hahaha sådan smukke... det var så det jeg drømte om at gøre de sidste 4 måneder - fik det ikke gjort

Anmeld

15. november 2010

Stumpen

Jeg har godt nok ingen billeder af mine tæer, men de lignede meget godt dine under begge graviditeter...

Anmeld

15. november 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

He, he... skal nok lade være med at sige noget

Vil dog gerne rose dig for at du har lakerede negle.

Jeg kunne på ingen måde nå mine fødder til sidst, og det tog mig derfor en evighed og fremkaldet sved på panden når jeg skulle have neglelak på

heheh tak smukke... men shit... det er halvt negle, halv tæer - jeg kunne intet ramme. haha

Anmeld

15. november 2010

Shibby

Sikke en dejlig tråd..! Og sikke nogle fødder i havde. Mine hævede ikke,men det gjorde min røv og mave til gengæld..he..

Elsker det billede med spandene..Det er sgu nice

Anmeld

15. november 2010

Rosa

Malene84 skriver:

hahaha sådan smukke... det var så det jeg drømte om at gøre de sidste 4 måneder - fik det ikke gjort

Jeg blev faktisk plantet der med magt - Niklas var ved at være træt af mine "kom-nu-GÅR-vi-den-fødsel-i-gang"-ture, og jeg tror seriøst spandene er for at forhindre flugtforsøg så han kunne få lov at sidde ned Han vippede mig bagover (og du ved hvad der sker med højgravide kvinder der triller om på skjoldet - de kommer ALDRIG op uden hjælp!) og stak hver fod i en spand, hentede min mobil og den bærbare og sagde "SÅ! Nu kan du jo ringe til en ven hvis du vil op!" Så måtte jeg jo ringe til  min mor og få hende ned og underholde mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.