Vis mig jeres gravide fødder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.319 visninger
38 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Tanja84

Godaften damer

Sad lige og så mine gamle graviditetsbilleder igennem, og fik da et kæmpe chok, da jeg så et af de billeder, hvor man kan se mine fødder.

Kan da godt huske jeg havde lidt vand i benene til sidst, men mine ben ligner jo noget fra et alderdomshjem

Det første og andet billede, er som i nok kan se grundet maven, taget under min garviditet.

Det andet billede er fra sep. hvor jeg blev gravid i nov.

Så damer, vis mig jeres fødder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Mullebergen

Hehe, sjov tråd 

Mine fødder svulmede slet ikke op, men jeg nåede dog heller ikke at være højgravid hverken første eller anden gang 

Anmeld

15. november 2010

Mira0911

Tanja84 skriver:

Godaften damer

Sad lige og så mine gamle graviditetsbilleder igennem, og fik da et kæmpe chok, da jeg så et af de billeder, hvor man kan se mine fødder.

Kan da godt huske jeg havde lidt vand i benene til sidst, men mine ben ligner jo noget fra et alderdomshjem

Det første og andet billede, er som i nok kan se grundet maven, taget under min garviditet.

Mine fødder var lidt større end dine - Efter jeg havde født... Først der kom vandet til fødderne... Nøj det var belastende... 

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

MatildeS skriver:

Hehe, sjov tråd 

Mine fødder svulmede slet ikke op, men jeg nåede dog heller ikke at være højgravid hverken første eller anden gang 

Ja, synes det kunne være lidt sjovt med en lidt anderledes tråd af alle vores gravide, tykke, ømme fødder

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

MoarJ skriver:

Mine fødder var lidt større end dine - Efter jeg havde født... Først der kom vandet til fødderne... Nøj det var belastende... 

Øv, hvor træls at få vand i fødderne efter fødslen.
jeg kan huske jeg fik et chok da jeg kiggede ned på minde fødder lige efter Emma var kommet ud. Lagde mig sengen med kæmpe hobbit fødder, og få sek. efter fødsel, ja så lignede det jo helt normale menneske fødder igen

Anmeld

15. november 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Godaften damer

SKRIGER AF GRIN... heeeerlig tråd søde... jeg vender tilbage hvis jeg kan finde et billede... mine lignede dine og kom først tilbage til normalen 14 dage efter fødslen

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

SKRIGER AF GRIN... heeeerlig tråd søde... jeg vender tilbage hvis jeg kan finde et billede... mine lignede dine og kom først tilbage til normalen 14 dage efter fødslen

He, he.... Ja og her er de endda ikke i deres værste stadie.

De klipklapper jeg har på var det eneste jeg kunne gå i de sidset 3 mdr. og når jeg tog dem af, kunne man lige så tydelig se hvor de der strenge havde siddet, det så simpelthen så komisk ud. Fortryder faktisk lidt jeg ikke har taget billeder af det

Håber du kan finde nogen billeder frem, som du kan dele med os

Anmeld

15. november 2010

Malene84

OMG... INGEN KOMMENTAR... HERE WE GO...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

mor-til-vanessa

øv den kan jeg ikke lige være med på.

havde slet ikke vand i kroppen.

men sjovt ser det ud og god tråd :-)

Anmeld

15. november 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

OMG... INGEN KOMMENTAR... HERE WE GO...

He, he... skal nok lade være med at sige noget

Vil dog gerne rose dig for at du har lakerede negle.

Jeg kunne på ingen måde nå mine fødder til sidst, og det tog mig derfor en evighed og fremkaldet sved på panden når jeg skulle have neglelak på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.