Den kommende storebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Pena

quar20 skriver:

10000 mange gange tak søde.. :p Ja tinobassen er og blir en guldklump men det er ALLE børn

Mange mange tak IHhh er SÅ spændt..

Held og lykke med i morgen. Har jo fulgt dig lidt på sidelinjen. Kan ikke helt huske, er det pga bækkenløsning du skal sættes igang, for kan da læse du har haft en del smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

quar20

Søddepødde skriver:

Held og lykke med i morgen. Har jo fulgt dig lidt på sidelinjen. Kan ikke helt huske, er det pga bækkenløsning du skal sættes igang, for kan da læse du har haft en del smerter.

Mange tak skal du have..!!

Jamen har bækkenløsning men ikke sådan at jeg skal have krykker osv..!! Derudover har de fundet ud af at lillebrors hoved har stået "fast" oven på mit skamben siden uge 29 ca - så derfor har jeg haft alle de mærkelige smerter.. Derudover har jeg jo haft blærebetændelse et hav af gange...!! Også har kroppen være i optakt til fødsel med veer flere gange men der er "kun" 7min mellem hver ve også stopper de igen men min krop kan simpelthen ikke holde til den belastning længere..!!

Så det er derfor jeg blir sat igang, SELVOM min JM havde sagt hun absolut IKKE ville sige go for det, men overlægen på sygehuset var tosset over at der ikke var sket noget før, for min krop var ved at stå af..!! Så det var rigtig rart at møde en overlæge der virkelig undersøgte og lyttede til mig..!!

Anmeld

16. november 2010

Mormilla

Hvor er i bare søde

Anmeld

16. november 2010

Bom

Nuurhh hvor er de gode, og han er jo virkelig sød..

Anmeld

16. november 2010

mullesmith2

Nå de er bare gode de billeder  Held og lykke med fødslen, bliver bare spændende.

Anmeld

16. november 2010

twinboys

Nuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrhhhh hvor i lååååååååååååve it

Hvor er de super gode de billeder og en helt fantastik lækker storebror...

Er vild med det sidste billede sådan kyssede mine drenge også da de var den alder...

Skønne skønne billeder

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.