Den kommende storebror

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.370 visninger
35 svar
0 synes godt om
15. november 2010

quar20

Hej tøser.

Ja nu måtte vi jo lige ha taget nogle billeder nu hvor jeg blir sat igang imorgen - Men samtidig vil jeg lige vise jer den kommende storebror Tino som er meget interesseret i maven fordi den bevæger sig og kan sige sjove lyde )

Så her får i lige et par billede med på vejen.. )

Knus fra Maria

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Laulund87

nårh hvor er det bare sødt!

Rigtig gode billeder!

Anmeld

15. november 2010

Sees

SUUUUPER skønne billeder!!
Han er da for dejlig, den kommende storebror, og moren ser jo også rigtig lækker ud

Og alt muligt held og lykke imorgen, det er da kanon spændende!

KNUS!

Anmeld

15. november 2010

quar20

Laulund87 skriver:

nårh hvor er det bare sødt!

Rigtig gode billeder!

1000 tak er også rigtig glad for dem..!! Vi har forsøgt at være ved fotograf for at få taget nogle billeder af os alle, af rasmus og jeg, og af Tino og maven men det lykkedes ikke så nu hvor jeg skal sættes igang imorgen - så så måtte jeg abre eje nogle billeder af maven og Tino

Anmeld

15. november 2010

quar20

Sees. skriver:

SUUUUPER skønne billeder!!
Han er da for dejlig, den kommende storebror, og moren ser jo også rigtig lækker ud

Og alt muligt held og lykke imorgen, det er da kanon spændende!

KNUS!

1000 mange gange tak.. Moren er MEGET træt og MEGET tung Farmand måtte hjælpe mor op fra gulvet..!! Det begyndte Tino at grine over.. Hmmm Lille lømmel

Ja det blir rigtig spændende imorgen..

Knus

Anmeld

15. november 2010

Laulund87

quar20 skriver:

1000 tak er også rigtig glad for dem..!! Vi har forsøgt at være ved fotograf for at få taget nogle billeder af os alle, af rasmus og jeg, og af Tino og maven men det lykkedes ikke så nu hvor jeg skal sættes igang imorgen - så så måtte jeg abre eje nogle billeder af maven og Tino

Så er det da dejligt du lige fik nogle super billeder i sidste øjeblik

Anmeld

15. november 2010

bøgelund

quar20 skriver:

Hej tøser.

Ja nu måtte vi jo lige ha taget nogle billeder nu hvor jeg blir sat igang imorgen - Men samtidig vil jeg lige vise jer den kommende storebror Tino som er meget interesseret i maven fordi den bevæger sig og kan sige sjove lyde )

Knus fra Maria

hvor er han sød, og spændt..  

har tænkt meget på dig hele weekenden, men ku så se til morgen at der stadig ikke var sket noget.. 

Jeg krydser alt hvad der krydses kan, for at det bliver en god oplevelse for jer.. (læste lidt om din fødsel af Tino)

det bliver så dejligt at få ham ud. er spændt på FB og billeder.. 

Anmeld

15. november 2010

mor_sabina

Hvor ser ibare skønne ud begge to Han bliver en fantastisk storebror sådan somhan nusser om lillebror

Anmeld

15. november 2010

Sees

quar20 skriver:

1000 mange gange tak.. Moren er MEGET træt og MEGET tung Farmand måtte hjælpe mor op fra gulvet..!! Det begyndte Tino at grine over.. Hmmm Lille lømmel

Ja det blir rigtig spændende imorgen..

Knus

Hihi, hvor kan jeg huske det.
Da jeg ventede Emil, synes min 5årige niece også det var vildt sjovt at sige "mooooster, kommer du ikke lige herned og hjælper mig med det her?" og når jeg så var kommet ned på gulvet, rejset hun sig og sagde "Ej, det er lige meget!" og så kunne hun ellers få sig et godt grin, over at jeg så skulle kæmpe mig op fra gulvet igen

Glæder mig til at læse en FB, og se billeder af jeres nye prinsemand

Knus.

Anmeld

15. november 2010

propogberta

quar20 skriver:

Hej tøser.

Knus fra Maria

Nuuuurhhh hvor er det nogle dejlige billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.