Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
quar20 skriver: Hej tøser. Ja nu måtte vi jo lige ha taget nogle billeder nu hvor jeg blir sat igang imorgen - Men samtidig vil jeg lige vise jer den kommende storebror Tino som er meget interesseret i maven fordi den bevæger sig og kan sige sjove lyde ) Så her får i lige et par billede med på vejen.. ) Knus fra Maria
Hej tøser.
Ja nu måtte vi jo lige ha taget nogle billeder nu hvor jeg blir sat igang imorgen - Men samtidig vil jeg lige vise jer den kommende storebror Tino som er meget interesseret i maven fordi den bevæger sig og kan sige sjove lyde )
Så her får i lige et par billede med på vejen.. )
Knus fra Maria
Åhh nogle skønne billeder...bliver helt varm inden i :-)...han skal nok blive en go store bror..
Jeg vil tænke på dig hele dagen i morgen og glæder mig til at se billeder af bebsen :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhh for nogle skønne billeder.Og så krydser jeg bare så meget fingre for i morgen. Glæder mig vildt til en update og FB.Stort knus og pøj-pøjKærligstSussie
mange tak alle sammen..!! Hvor er det dejligt at læse så søde kommentarer..!!
Jeg skal ihvertfald nok smide billeder ind så snart jeg kan komme til det, og glæder mig rigtig meget til at vise ham frem og skrive fb..
nuuuuuj nogle dejlige billederjeg smelter helt
Skønne skønne billeder...... I er dejlige at se på begge to!
Ihh jeg glæder mig sådan til i morgen, hehe.....
LouiseNielsen skriver: Skønne skønne billeder...... I er dejlige at se på begge to! Ihh jeg glæder mig sådan til i morgen, hehe.....
mange tak søde...
Glæder mig Så meget til at vise ham frem, er SÅ glad for du vil tænke på mig imorgen.. Skal nok holde dig opdateret så meget jeg nu kan
Mit hjerte smelter helt
Kram
quar20 skriver: mange tak søde... Glæder mig Så meget til at vise ham frem, er SÅ glad for du vil tænke på mig imorgen.. Skal nok holde dig opdateret så meget jeg nu kan
Lyder rigtig godt.... Og er nemlig lige præcis det jeg vil glæde mig til!
LouiseNielsen skriver: Lyder rigtig godt.... Og er nemlig lige præcis det jeg vil glæde mig til!
Hehe..!!
Knus
Miia90 skriver: Mit hjerte smelter helt Kram
det gør mit også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128