Problemer med kæresten - jeg er tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

ekzunz

LauraLW skriver:

Seriøst!!?

Ja, det er den alder hun selv skriver...... 

Måske det er fordi jeg selv har teenagere herhjemme, men jeg gider simpelthen ikke at der skal være så små børn herinde.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

LauraLW

Jeg synes der er flere ting i det.... I skal selvfølgelig ikke blive sammen hvis I ikke elsker hinanden! MEN når det så er sagt, så skal man ikke undervurdere den situation I står i!!! I er i et forholdsvis nyt forhold, er stadig ved at lære hinanden at kende og pludselig skal I forholde jer til det største her i livet: At blive forældre. Det er så forbandet stort og seriøst, og det kan slå selv de mest etablerede forhold omkuld! Du er smækfyldt med hormoner (og dem skal man ikke kimse af, been there done that!) og han skal pludselig til at være far! Ved fra min egen kæreste at han havde det max svært i starten.. havde vi nu råd? plads? kunne han finde ud af det? etc.

Snak sammen! Læg det hele på bordet - for jo det er pokkers skræmmende, men også fedt! Måske går I og frygter/tænker det samme?

Held og lykke

Laura - som har haft det mest besværlige tyske efternavn altid, men som ALDRIG er blevet mobbet på grund af det!

Anmeld

18. november 2010

LauraLW

Znuzke skriver:

Måske det er fordi jeg selv har teenagere herhjemme, men jeg gider simpelthen ikke at der skal være så små børn herinde.....

Nej, det går altså også over mine grænser... Mærkeligt at man som barn har behov for at være herinde! Det kan jeg slet ikke forholde mig til eller tage seriøst..

- Sorry, hvis du læser med... men måske du så kan forklare hvorfor du har behov for at være herinde?

Anmeld

18. november 2010

Hasselnødden

LauraLW skriver:

Seriøst!!?

Profilen er ihvertfald opsat som værende en 12 årig snart 13 årig pige, med interesser osv. - men sætter ? ved beskrivelsen. De fleste i den alder har fået hang til forkortelser og måden hun beskriver sig selv på - her mener jeg stavelser og formuleringer forekommer ikke at være helt i den aldersklasse.. det er pænt dyre ord hun bruger. Men profiler kan oprettes af hvem som helst, lånes af hvem som helst og bruges af hvem som helst og profilen kan have et hemmeligt formål som at se om mænd skulle henvende sig til en lille pige på et sted hvor lets face it, der er flest piger/kvinder/tøser..

Ang. efternavn tænker jeg umiddelbart Hitler.. siden det er så skrækkeligt.

Anmeld

18. november 2010

LauraLW

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Profilen er ihvertfald opsat som værende en 12 årig snart 13 årig pige, med interesser osv. - men sætter ? ved beskrivelsen. De fleste i den alder har fået hang til forkortelser og måden hun beskriver sig selv på - her mener jeg stavelser og formuleringer forekommer ikke at være helt i den aldersklasse.. det er pænt dyre ord hun bruger. Men profiler kan oprettes af hvem som helst, lånes af hvem som helst og bruges af hvem som helst og profilen kan have et hemmeligt formål som at se om mænd skulle henvende sig til en lille pige på et sted hvor lets face it, der er flest piger/kvinder/tøser..

Ang. efternavn tænker jeg umiddelbart Hitler.. siden det er så skrækkeligt.

Skræmmende! Men ja, man kan jo aldrig vide...

Anmeld

19. november 2010

KittyCatty1

Znuzke skriver:

Helt ærligt!!!! Skulle du ikke forestille at være 12 år?????

Jo?

Og?

Anmeld

19. november 2010

merethe

Profilbillede for merethe
SussieThyssen skriver:

Tjaaa..det er jo noget ged, at fyrene kun skal kigge på dig før du bliver gravid, men nu er det altså sket, og du får sikkert en dejlig lille troldunge.
Så er der det med kæresten.
Det bedste råd jeg kan give dig er:
Se godt på ham og forestil dig så de næste 25 år sammen med ham...eller mere.
Kunne du forestille dig at vågne op sammen med ham om 20 år??
Et eller andet sted fornemmer jeg, at det kunne du ikke.
Men så er der vel ikke så meget at rafle om.
At blive sammen med en mand, bare for barnets skyld er det sidste man skal gøre, så er du langt lykkeligere og gladere uden. Og et barn har ikke godt af at have en ulykkelig og utilfreds mor.
Iøvrigt er det overhovedet heller ikke spor godt for barnet at I skændes. Det præger den lille inde i din mave at høre på den slags, samt at mærke din frustration.
Så tag en beslutning, det er enten eller...lad være med at trække tiden ud blot fordi det er det nemmeste.

Vedr. navnet til barnet, så er I jo ikke gift, og hvis du alligevel skal være alene, så er det alligevel bedst barnet har dit navn.
Den lille kan jo også sagtens få det, uanset hvad faderen siger, så kan barnet altid skifte til sin fars hvis det vil når det bliver større.
Men bestem dig, det tjener jer alle 3 bedst.

Kærligst
Sussie

Godt skrevet og jeg vil give dig fuldstændig ret

Anmeld

19. november 2010

Rosa

Jeg kunne næsten selv have skrevet det indlæg for 5-6 år siden. Jeg havde en kæreste med et tysk efternavn i 3 mdr og pludselig var jeg gravid, på p-piller og det hele. Jeg troede virkelig at det skulle være os - vi var VILDT forelskede, men da jeg blev gravid begyndte vi straks at diskutere alt muligt og jeg synes netop at han var SÅ umoden at høre på til tider.

Vi bestilte tid til en abort, men var stadig  tvivl. Så skete der det at jeg aborterede og havde en rigtig træls abort hvor jeg blev indlagt til smertebehandling - og så stod han ellers helt af. Pludselig var der aaalt muligt han skulle derhjemme hos sine forældre (og jeg er ret sikker på at han løj og var alle mulige andre steder også), mens jeg lå hjemme og skulle komme mig.

Vi kæmpede videre i 1,5 år, men det blev aldrig rigtig godt igen. I dag kan jeg prise mig LYKKELIG for at jeg ikke fik det barn og skullet kæmpe med den idiot resten af mine dage for at få tingene til at hænge sammen som "skilsmisse"forældre - for det forhold ville aldrig have holdt til en baby!!!

Jeg er SÅ GLAD for at jeg fik lov at opleve at møde den rette, lære ham at kende gennem flere år, aftale at nu var vi klar, at glæde os sammen og tage den graviditetstest med krydsede fingre for et positivt resultat. Vi kunne NYDE graviditeten og hygge og blive endnu mere forelskede mens maven bare blev større.

Mit råd til dig er (selvom det lyder hårdt) at vente med at få barn til du og den mand du er sammen med virkelig ØNSKER jer et barn og  er i et harmonisk forhold der kan holde til det kæmpe pres det lægger på et parforhold at få et barn. Jeg synes du (og alle) fortjener at få en rigtig dejlig oplevelse når du venter dit første barn - ikke en usikker tid med kærestesorg og en mand der sårer og skuffer både dig og barnet i sin umodenhed...

Knus herfra

Rosa

Anmeld

19. november 2010

Diana...

Znuzke skriver:

12 år ej det håber jeg da virkelig ikke! 

Til TS.

Det er en meget stor beslutning du står med der. Og når man er gravid er der i forvejen 1000 tanker der går gennem hoved på en. Jeg tror i skal sætte jer ned og snakke det hele igennem. Heller få snakket det igennem end at skilles som uvenner når i har barn på vej. 

Knus Diana

Anmeld

19. november 2010

Diana...

KittyCatty1 skriver:

Jo?

Og?

Nå man spørge hvad du laver på en baby side hvis du kun er 12? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.