Ann88 skriver:
Hej alle jer...
Håber på svar herinde, ikke hvad jeg skal gøre, for det valg skal jeg nok selv træffe, MEN, vil gerne hører andre meninger 
Er i ca 7. uge nu, og har kun været sammen med min kæreste i 3 mrd. Det var en "smutter", men vi har vidst begge vidst at jeg nok skulle beholde. Fik en abort for et år siden der knuste mit hjerte
Så vil ikke igennem det samme igen...
Jeg føler bare forelskelsen allerede er gået over nu, og ved ikke om det er fordi jeg er gravid eller hvordan det hænger sammen, men nu er jeg hvert fald lidt forvirret over hvad jeg vil. 
Vi har lige været på wellness weekend og vi ´var bare oppe at diskuterre SÅ mange gange... Jeg ved ikke om han er for umoden til mig, nogen gange opfører han sig bare som en på 16. og han tænker måske også det samme om mig - det ved jeg ikke..... hmmm...
Her på det sidste har vi bare diskuterret mindst 1 gang om dagen, og i forvejen er mit humør MEGET svingede og jeg er rigtig træt hele tiden så en diskussion med ham gør det ikke bedre - han ved godt mit humør er sådan og at jeg er meget træt..
Han tænker tit sådan lidt seksuelt, og han kan bare ikke forstå jeg ikke har den samme lyst som før, og det er næsten turn off for mig når han snakker om sex osv...
Jeg har SLET ikke lyst til noget seksuelt, eller kys... Vil gerne ligge i ske og sådan, men alt andet ligger lidt fjernt lige nu... Det er bare SÅ fustrende =(
Ahhh jeg er sådan i tvivl... Suk!
det der lyder fuldstændig som mig, for ca 9 mdr siden...
jeg valgte bare at stoppe forholdet fordi jeg ikke ku mere. mine føelser var pist væk. og jeg valgte også at beholde barnet da jeg er imod abort.
og vi har også haft problemer med hans efternavn da jeg synes det er grimt og ikke kan udtale det, vil ikke ha min datter skal ha et navn jeg ikke selv aner hvordan man siger.
dagen idag sidder jeg med en dejlig tyk datter i mine arme som er en uge gammel idag
håber du finder ud af at gøre det rigtige, jeg ved jeg har taget det rigtige valg