Problemer med kæresten - jeg er tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Rockertand

Ann88 skriver:

Nå ja forresten så kan vi SLET ikke blive enige om et efternavn til den lille bebs..

han hedder et meeeget specielt tysk navn som jeg NÆGTER at kalde mit barn, og han synes at Larsen er for almindeligt.... What to do???

Mit barn skal ikke mobbes med sit efternavn og jeg finder virkelig hans efternavn modbydelig.. Suk!

Har foreslået vi bare finder på et helt nyt efter navn men det gider han heller ikke... Han vil gerne putte mit efternavn på hans, men det lyder også rigtig tamt...

Jeg giver mig bare IKKE med det efternavn!

Spørgsmålet om efternavnet er bare en lam grund til at diskutere endnu engang.

Jeres forhold er jo dødsdømt, når I ikke engang kan blive enige om helt basale ting omkring barnet.

Elsker du overhovedet manden?

Nå, men jeg tror så også, at du skal indstille dig på livet som enlig mor med alle de problemer, der følger med der.

Held og lykke under alle omstændigheder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

KittyCatty1

Ann88 skriver:

Fortælle hvad ?? )

Vil ikke skrive navnet herinde i tilfælde af nogen kender ham, kan skrive det i en privat besked

Fortælle at du ikke føler det samme længere.

Eller muligvis ikke gør.

Anmeld

15. november 2010

Holm88

Mange tak for alle jeres svar..

Der er mange ting at tænke på for mig , suk!

Jeg er kommet i tvivl om jeg elsker ham (mere) føler vi er meget langt fra hinanden.. Jeg er allerede vokset fordi jeg ved at om 8 mrd kommer der en lille en som jeg skal tage ansvar overfor...

Åhhh hvor er jeg dog fusreret

Kan jeg få fuld forældremyndighed og ja der er SÅ mange tanker. Kan jeg magte opgaven alene... Det tror jeg nu godt, men får jeg så tid til andet end mit barn ????

Anmeld

15. november 2010

KittyCatty1

Ann88 skriver:

Jeg er kommet i tvivl om jeg elsker ham (mere) føler vi er meget langt fra hinanden.. Jeg er allerede vokset fordi jeg ved at om 8 mrd kommer der en lille en som jeg skal tage ansvar overfor...

Kan jeg få fuld forældremyndighed og ja der er SÅ mange tanker. Kan jeg magte opgaven alene... Det tror jeg nu godt, men får jeg så tid til andet end mit barn ????

Håber du finder ud af det(:

Jeg tror dog ikke du vil kunne vinde en forældremyndigheds sag.

Anmeld

15. november 2010

Lillefe

Ann88 skriver:

Nå ja forresten så kan vi SLET ikke blive enige om et efternavn til den lille bebs..

han hedder et meeeget specielt tysk navn som jeg NÆGTER at kalde mit barn, og han synes at Larsen er for almindeligt.... What to do???

Mit barn skal ikke mobbes med sit efternavn og jeg finder virkelig hans efternavn modbydelig.. Suk!

Har foreslået vi bare finder på et helt nyt efter navn men det gider han heller ikke... Han vil gerne putte mit efternavn på hans, men det lyder også rigtig tamt...

Jeg giver mig bare IKKE med det efternavn!

er også nysgerrig hvad er det for et efternavn har også et tysk efternavn.....

Anmeld

15. november 2010

Pena

Jah det er jo lidt af et problem du står i.

Man kan jo sige at det er svært at vide om det er din graviditet der giver problemer pga hormoner, eller om I simpelthen ikke passer sammen. Der er jo mange forhold hvor luften ryger ud efter et par mdr.

Bor I sammen? For så skulle i måske prøve at være lidt fra hinanden et par uger.

Men det er jo klart at dette her sætter et stort pres på jeres nye forhold. Og man kan sige at en gravid kan nogengange være lidt af en udfordring, hæhæ, så det kræver selvfølgelig en masse kærlighed for at kunne bære lidt over med hinanden. Og den kærlighed tror jeg måske kan være lidt svær at have efter tre mdr.

Men uanset håber jeg da I kan finde ud af den bedste løsning, også så I kan tåle synet af hinanden senere hen.

Anmeld

15. november 2010

nvm

Ann88 skriver:

Hej alle jer...

Håber på svar herinde, ikke hvad jeg skal gøre, for det valg skal jeg nok selv træffe, MEN, vil gerne hører andre meninger

Er i ca 7. uge nu, og har kun været sammen med min kæreste i 3 mrd. Det var en "smutter", men vi har vidst begge vidst at jeg nok skulle beholde. Fik en abort for et år siden der knuste mit hjerte Så vil ikke igennem det samme igen...

Jeg føler bare forelskelsen allerede er gået over nu, og ved ikke om det er fordi jeg er gravid eller hvordan det hænger sammen, men nu er jeg hvert fald lidt forvirret over hvad jeg vil.

Vi har lige været på wellness weekend og vi ´var bare oppe at diskuterre SÅ mange gange... Jeg ved ikke om han er for umoden til mig, nogen gange opfører han sig bare som en på 16. og han tænker måske også det samme om mig - det ved jeg ikke..... hmmm...

Her på det sidste har vi bare diskuterret mindst 1 gang om dagen, og i forvejen er mit humør MEGET svingede og jeg er rigtig træt hele tiden så en diskussion med ham gør det ikke bedre - han ved godt mit humør er sådan og at jeg er meget træt..

Han tænker tit sådan lidt seksuelt, og han kan bare ikke forstå jeg ikke har den samme lyst som før, og det er næsten turn off for mig når han snakker om sex osv... Jeg har SLET ikke lyst til noget seksuelt, eller kys... Vil gerne ligge i ske og sådan, men alt andet ligger lidt fjernt lige nu... Det er bare SÅ fustrende =(

Ahhh jeg er sådan i tvivl... Suk!

det der lyder fuldstændig som mig, for ca 9 mdr siden...

jeg valgte bare at stoppe forholdet fordi jeg ikke ku mere. mine føelser var pist væk. og jeg valgte også at beholde barnet da jeg er imod abort.

og vi har også haft problemer med hans efternavn da jeg synes det er grimt og ikke kan udtale det, vil ikke ha min datter skal ha et navn jeg ikke selv aner hvordan man siger.

dagen idag sidder jeg med en dejlig tyk datter i mine arme som er en uge gammel idag

håber du finder ud af at gøre det rigtige, jeg ved jeg har taget det rigtige valg

held og lykke

Anmeld

15. november 2010

Rockertand

Ann88 skriver:

Nej, som udgangspunkt kan du ikke få fuld forældremyndighed, og der vil også være en masse aftaler, der skal indgås (og holdes) ved samvær. Efter et par år skal du indstille dig på at undvære barnet hver 2. jul/nytår/i ferier osv., dette såfremt faderen overhovedet ønsker at deltage regelmæssigt i barnets opvækst (ellers er der også en masse i de problematikker).

Håber du har et godt netværk (og her skal du nok ikke binde an på venner og veninder, de plejer at forsvinde), og at faderen ønsker at deltage. Nej, jeg er ikke negativ, jeg er realist.

Håber du er eller bliver afklaret og held og lykke.

Anmeld

18. november 2010

ekzunz

KittyCatty1 skriver:

Håber du finder ud af det(:

Jeg tror dog ikke du vil kunne vinde en forældremyndigheds sag.

Helt ærligt!!!! Skulle du ikke forestille at være 12 år?????

Anmeld

18. november 2010

LauraLW

Znuzke skriver:

Helt ærligt!!!! Skulle du ikke forestille at være 12 år?????

Seriøst!!?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.