Problemer med kæresten - jeg er tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.871 visninger
33 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Holm88

Hej alle jer...

Håber på svar herinde, ikke hvad jeg skal gøre, for det valg skal jeg nok selv træffe, MEN, vil gerne hører andre meninger

Er i ca 7. uge nu, og har kun været sammen med min kæreste i 3 mrd. Det var en "smutter", men vi har vidst begge vidst at jeg nok skulle beholde. Fik en abort for et år siden der knuste mit hjerte Så vil ikke igennem det samme igen...

Jeg føler bare forelskelsen allerede er gået over nu, og ved ikke om det er fordi jeg er gravid eller hvordan det hænger sammen, men nu er jeg hvert fald lidt forvirret over hvad jeg vil.

Vi har lige været på wellness weekend og vi ´var bare oppe at diskuterre SÅ mange gange... Jeg ved ikke om han er for umoden til mig, nogen gange opfører han sig bare som en på 16. og han tænker måske også det samme om mig - det ved jeg ikke..... hmmm...

Her på det sidste har vi bare diskuterret mindst 1 gang om dagen, og i forvejen er mit humør MEGET svingede og jeg er rigtig træt hele tiden så en diskussion med ham gør det ikke bedre - han ved godt mit humør er sådan og at jeg er meget træt..

Han tænker tit sådan lidt seksuelt, og han kan bare ikke forstå jeg ikke har den samme lyst som før, og det er næsten turn off for mig når han snakker om sex osv... Jeg har SLET ikke lyst til noget seksuelt, eller kys... Vil gerne ligge i ske og sådan, men alt andet ligger lidt fjernt lige nu... Det er bare SÅ fustrende =(

Ahhh jeg er sådan i tvivl... Suk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Holm88

Nå ja forresten så kan vi SLET ikke blive enige om et efternavn til den lille bebs..

han hedder et meeeget specielt tysk navn som jeg NÆGTER at kalde mit barn, og han synes at Larsen er for almindeligt.... What to do???

Mit barn skal ikke mobbes med sit efternavn og jeg finder virkelig hans efternavn modbydelig.. Suk!

Har foreslået vi bare finder på et helt nyt efter navn men det gider han heller ikke... Han vil gerne putte mit efternavn på hans, men det lyder også rigtig tamt...

Jeg giver mig bare IKKE med det efternavn!

Anmeld

15. november 2010

KittyCatty1

Hej

Hmm.. Prøv at fortæl ham det?

Anmeld

15. november 2010

KittyCatty1

Ann88 skriver:

Nå ja forresten så kan vi SLET ikke blive enige om et efternavn til den lille bebs..

han hedder et meeeget specielt tysk navn som jeg NÆGTER at kalde mit barn, og han synes at Larsen er for almindeligt.... What to do???

Mit barn skal ikke mobbes med sit efternavn og jeg finder virkelig hans efternavn modbydelig.. Suk!

Har foreslået vi bare finder på et helt nyt efter navn men det gider han heller ikke... Han vil gerne putte mit efternavn på hans, men det lyder også rigtig tamt...

Jeg giver mig bare IKKE med det efternavn!

Hvad er det for et efternavn?

Anmeld

15. november 2010

twinboys

ihhhh altså jeg tror I to skal tage en god lang snak om hvad du vil og hvad han vil... og finde den indre kærlighed frem igen...

Ang. jeres bebs efternavn ja et eller andet skal bebsen jo hedde...

Jeg er heller ikke tysker og det er min mand heller ikke men jeg gad ikke mit kedelige efternavn Knudsen og valgte mandens da vi giftede os... selv om det var tysk...og begge drenge hedder det også... og hvorfor skulle man blive drillet med et tysk efternavn...

Bliver helt nysgerrig hvad det er for et efternavn...

Majbritt

Anmeld

15. november 2010

Holm88

KittyCatty1 skriver:

Hej

Hmm.. Prøv at fortæl ham det?

Fortælle hvad ?? )

Vil ikke skrive navnet herinde i tilfælde af nogen kender ham, kan skrive det i en privat besked

Anmeld

15. november 2010

Holm88

twinboys skriver:

ihhhh altså jeg tror I to skal tage en god lang snak om hvad du vil og hvad han vil... og finde den indre kærlighed frem igen...

Ang. jeres bebs efternavn ja et eller andet skal bebsen jo hedde...

Jeg er heller ikke tysker og det er min mand heller ikke men jeg gad ikke mit kedelige efternavn Knudsen og valgte mandens da vi giftede os... selv om det var tysk...og begge drenge hedder det også... og hvorfor skulle man blive drillet med et tysk efternavn...

Bliver helt nysgerrig hvad det er for et efternavn...

Majbritt

Det kommer jo også an på hvilket tysk efternavn, det er ikke bare fordi det er tysk, men fordi jeg synes det lyder hæsligt... Det ved han forresten godt...

Hvad er dit efternavn

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Ann88 skriver:

Det kommer jo også an på hvilket tysk efternavn, det er ikke bare fordi det er tysk, men fordi jeg synes det lyder hæsligt... Det ved han forresten godt...

Hvad er dit efternavn

Sender dig en pb...

Anmeld

15. november 2010

Giraffen

Ann88 skriver:

Hej alle jer...

Håber på svar herinde, ikke hvad jeg skal gøre, for det valg skal jeg nok selv træffe, MEN, vil gerne hører andre meninger

Er i ca 7. uge nu, og har kun været sammen med min kæreste i 3 mrd. Det var en "smutter", men vi har vidst begge vidst at jeg nok skulle beholde. Fik en abort for et år siden der knuste mit hjerte Så vil ikke igennem det samme igen...

Jeg føler bare forelskelsen allerede er gået over nu, og ved ikke om det er fordi jeg er gravid eller hvordan det hænger sammen, men nu er jeg hvert fald lidt forvirret over hvad jeg vil.

Vi har lige været på wellness weekend og vi ´var bare oppe at diskuterre SÅ mange gange... Jeg ved ikke om han er for umoden til mig, nogen gange opfører han sig bare som en på 16. og han tænker måske også det samme om mig - det ved jeg ikke..... hmmm...

Her på det sidste har vi bare diskuterret mindst 1 gang om dagen, og i forvejen er mit humør MEGET svingede og jeg er rigtig træt hele tiden så en diskussion med ham gør det ikke bedre - han ved godt mit humør er sådan og at jeg er meget træt..

Han tænker tit sådan lidt seksuelt, og han kan bare ikke forstå jeg ikke har den samme lyst som før, og det er næsten turn off for mig når han snakker om sex osv... Jeg har SLET ikke lyst til noget seksuelt, eller kys... Vil gerne ligge i ske og sådan, men alt andet ligger lidt fjernt lige nu... Det er bare SÅ fustrende =(

Hej Ann

Det lyder til du har mange store beslutninger du går og tumler med lige nu.

Men jeg tyder det lidt som at abort ikke er tale ik? for så tænker jeg at det mere går på om I skal blive sammen og få barnet eller gå fra hinanden?

Selvfølgelig skal det være DIN beslutning, men jeg tænker lidt, at når du kun er 7 uger henne kan I jo sagtens nå at tage et par dage/uger/måneder fra hinanden for ligesom at tænke over om I bare ikke kan undvære hinanden eller om savnet ikke er så slemt?

Og så virker det til at den diskussion om navnet godt kan vente et par måneder, den kommer jo ikke ud foreløbig og måske skal man gemme diskussionen lidt, og få nogle gode succesoplevelser sammen?

Bare lidt tanker herfra, håber I/du finder ud af det så baby har rigtig glade forældre/mor at komme ud til

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

Ann88 skriver:

Hej alle jer...

Tjaaa..det er jo noget ged, at fyrene kun skal kigge på dig før du bliver gravid, men nu er det altså sket, og du får sikkert en dejlig lille troldunge.
Så er der det med kæresten.
Det bedste råd jeg kan give dig er:
Se godt på ham og forestil dig så de næste 25 år sammen med ham...eller mere.
Kunne du forestille dig at vågne op sammen med ham om 20 år??
Et eller andet sted fornemmer jeg, at det kunne du ikke.
Men så er der vel ikke så meget at rafle om.
At blive sammen med en mand, bare for barnets skyld er det sidste man skal gøre, så er du langt lykkeligere og gladere uden. Og et barn har ikke godt af at have en ulykkelig og utilfreds mor.
Iøvrigt er det overhovedet heller ikke spor godt for barnet at I skændes. Det præger den lille inde i din mave at høre på den slags, samt at mærke din frustration.
Så tag en beslutning, det er enten eller...lad være med at trække tiden ud blot fordi det er det nemmeste.

Vedr. navnet til barnet, så er I jo ikke gift, og hvis du alligevel skal være alene, så er det alligevel bedst barnet har dit navn.
Den lille kan jo også sagtens få det, uanset hvad faderen siger, så kan barnet altid skifte til sin fars hvis det vil når det bliver større.
Men bestem dig, det tjener jer alle 3 bedst.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.