Har selv en far som jeg havde et forhold til indtil jeg var 7. Mine forældre gik fra hinanden da jeg var 4. En dag besluttede han sig for at der ikke var plads til mig og min søster ( 4 år ældre og vi har kun samme far) , Dette godtog minsøster ikke og blev ved med at kontakte ham. Jeg forstod ikke hvad det handlede om og var selvfølgelig ulykkelig over at min far ikke ville se mig. Årene gik, det blev svært i teenageårene for mig. Min søster ser han indimellem, men vi snakker kun lidt om ham.
For ca 10 år siden besluttede jeg mig for at jeg ville videre i livet. Han skulle ikke have en plads i mit liv. Om han har fortrudt eller ej ved jeg ikke. Ved bare at han var frygtelig forelsket i min mor, så om det var for at straffe hende at ikke ville se mig eller det gjorde for ondt, eller vi optog han "friweekend" (han arbejdede i den modsatte, ved hverken min mor eller jeg helt. Han sagde engang til min søster at han ikke kunne se mig dengang fordi han var uening med min mor i min opdragelse. Min mor har aldrig hørt om det. De var nemlig meget eninge på dette punkt, så meget mærkelig udtalelse, men min søster ville han nok ikke fortælle sanheden til.
Dertil sagde han da jeg gik i gymnasiet til min søster at hvis jeg manglede penge til bøger/ uddannelse eller lign. måtte jeg sige til 
Jeg bad hende om at sige til ham at jeg aldrig ville have noget fra ham og han var en kæmpe taber.
Har dog altid snakket med min søster om at hun ikke skal være mellemmand eller føle sig utilpas. Bare være ærlig overfor mig, og det fungerer.
hmmm ja han var 27 da han traf det valg. Sikkert en fejl han måske fortryder ( Jeg var fars pige - med et godt forhold til ham). Min mor siger han er for stolt til at indrømme sin fejl. Der er gået så mange år nu han han er en fremmed i mit liv og jeg har ikke behov for ham.
Ville med denne historie bare fortælle dig at vi sidder flere herude der kender til smerten ved at blive afvist af sin egen far. Men det er IKKE vores skyld. Synes du skal tage en snak med din søster om hun har lyst til et forhold til dig, og hvis ikke, så komme videre i livet.
kram fra en der forstår dig
Anmeld