?????????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

tinasmor

Er din søster ok med at du lægger hendes billede sådan ud på nettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Cris

Jeg synes, at du skal give slip på det. Du skal begynde at arbejde hårdt for at få det mentalt bearbejdet. Det er ikke dig som ikke god nok (han kender dig slet ikke, hvordan f****n kan han så mene, at du ikke er god nok????), det er ham, han er ikke god nok, for at ikke akceptere, at han har en datter. Din mor er helt sikker også meget ked af det, for at skulle få en fantastisk smuk datter med sådan en idiot. Så lad det være med at holde fast på en tanke som er så autodestruktivt! Begynd at bygge den om! Det skal ALDRIG ske for dine børn, det skal du sorge for. Og så videre med dit liv, INGEN skal få lov til at øddelægge dit liv.

Anmeld

15. november 2010

Aprilmor11

Line1987 skriver:

mht det, kunne det så ikke have meget at gøre med det forhold han har/havde med jeres mødre?

tror ikke han bevidst har til/fravalgt et lille barn, men der kan jo være en baggrund i forhold til den relation han havde med din mor/din (måske)søsters mor?

ved du noget om det? jeg ved det måske ikke er det man vil høre, men det kan jo være din far var sammen med din "søsters" mor og din mor var en affære han ikke ønsker involvere sin familie i? har din mor nogensinde talt om din far og hvad der skete dengang?

Jeg synes på ingen måde det er fair at det går ud over dig, men det kan være der har været nogle faktorer ind over, som ingenting havde med dig at gøre?

Håber du finder ud af noget, kunne være der ligger et rigtig godt venskab med din søster

Min mor og far var sammen og min far havde en affære med min mors veninde ( min søsters datter ) Og min far ville ikke have, fordi at han ikke troede at jeg var hans, men der er taget alle prøver der kan som viser at jeg er hans,

Det er det eneste jeg ved ..

Anmeld

15. november 2010

Aprilmor11

tinasmor skriver:

Er din søster ok med at du lægger hendes billede sådan ud på nettet?

Hun har det selv inde på nettet, det er der jeg har det fra

Anmeld

15. november 2010

Aprilmor11

Cris skriver:

Jeg synes, at du skal give slip på det. Du skal begynde at arbejde hårdt for at få det mentalt bearbejdet. Det er ikke dig som ikke god nok (han kender dig slet ikke, hvordan f****n kan han så mene, at du ikke er god nok????), det er ham, han er ikke god nok, for at ikke akceptere, at han har en datter. Din mor er helt sikker også meget ked af det, for at skulle få en fantastisk smuk datter med sådan en idiot. Så lad det være med at holde fast på en tanke som er så autodestruktivt! Begynd at bygge den om! Det skal ALDRIG ske for dine børn, det skal du sorge for. Og så videre med dit liv, INGEN skal få lov til at øddelægge dit liv.

Okay, det ville jeg gøre .. Og jeg ville gøre alt for at det ikke sker for mine børn .. Alt .. De skal ikke " opeve " det samme .. Og mange tak

Anmeld

15. november 2010

Pige2009

Jeg synes I ligner hinanden som to dråber vand! Håber du i hvert fald får et forhold til sin søster Jeres forhold har intet at gøre med jeres far, og jeg tror I kan få stor glæde af hinanden...

Anmeld

15. november 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg kan kun sige at det er din fars tab ikke at kende dig...

mht. billederne så er jeg enig med at det ligeså godt kunne være dig på alle 3 billeder. Så ja I ligner hinanden meget.

Jeg har ikke selv kontakt med min far da han valgte mig fra og ikke ønskede kontakt. Jeg har mødt nogle havlsøskende som er børn han forlod for at flytte sammen med en anden dame før han mødte min mor. Jeg ved at jeg har andre halvsøskende flere steder i landet, dog har jeg ikke brugt energi på at opsøge dem da jeg ikke føler jeg har overskuddet til det, og jeg ikke rigtig ved hvad jeg skulle bruge det til.

Jeg havde også en overgang et ønske om at møde min far og konfrontere ham med at jeg altså var hans datter og at jeg altså eksisterede selvom han benægtede begge dele. Jeg er kommet over det efter mange års kamp mod min egen hjerne. det hjalp at møde mine halvsøskende som han forlod for det gjorde at jeg ikke følte at det bare var mig der blev valgt fra.

Jeg håber du kan komme over det og komme videre med dit liv, din far er ikke værd at samle på hvis han har den holdning. Det er ikke din skyld uanset hvad han siger.

Anmeld

15. november 2010

SussieThyssen

Det er altid sørgeligt når forældre ikke vil vedkende sig deres børn..især hvis det er fordi, der er noget med moderen.
Men det er IKKE din fejl..og det er hans tab, at han ikke har kontakt til sin smukke datter, der ligner hans anden datter, som den ene dråbe vand den anden.
Man er da ikke spor i tvivl om at I to er søstre.
Men jeg synes ikke du skal hænge fast i det, men se at komme videre.

Pil drømmebilledet af din far ned af piedestalen, som du har sat ham på, og se ham som det menneske han er...fyldt med fejl og mangler...ganske som vi alle sammen er.
Han er ikke spor anderledes end Hr. Hansen i nr. 47, og han handler derefter.
Først når du ser ham som et element i dit liv, du ikke kan bruge til noget, så kan du også slippe ham.
Han har leveret dig..ja...og??
Alle børn har et fædrende ophav, også de adopterede og de børn, der er lavet ved insiminering, og de kommer måske aldrig til at kende den, der har leveret den ene halvdel.
Slip ham og kom videre, hvorfor han har valgt dig fra, ved du altså ikke, men helt ærligt..hvad kan du bruge det til?
Faktum er, at han ikke har villet have dig, og det må man så respektere.
Et menneske som ham kan du alligevel ikke bruge til noget som helst...kan du??
Håber disse ord kan hjælpe dig lidt.
Og så får du et stooort knus og et Sussiekram

Anmeld

16. november 2010

Giraffen

Aprilmor11 skriver:

Min mor og far var sammen og min far havde en affære med min mors veninde ( min søsters datter ) Og min far ville ikke have, fordi at han ikke troede at jeg var hans, men der er taget alle prøver der kan som viser at jeg er hans,

Det er det eneste jeg ved ..

ja det lyder da lidt mærkeligt, men du kan slet ikke få  hjælp fra din mor, ved hun ikke noget?

Anmeld

16. november 2010

Aprilmor11

Line1987 skriver:

ja det lyder da lidt mærkeligt, men du kan slet ikke få  hjælp fra din mor, ved hun ikke noget?

Altså jeg har hans adresse navn og sådan .. Men når du  spørg om hun ikke ved noget, hvad mener du så ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.