?????????????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.504 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Aprilmor11

Ved godt at det ikke lyder a meget .. Men for mig betyder det rigtig meget .. For at gøre en lang historie kort, så har jeg aldrig kendt mig far, da jeg var 10, fik jeg a vide at jeg havde en lillesøster på 7, drømte om en lillesøster blev rigtig glad, men det var fra farens side, som jeg aldrig har kendt, jeg kontaktede ham julen 06 og så ham i et kvarter, han ville ikke have noget med mig at gøre og det gøre så ondt, nu begynder jeg og tænke , " er jeg ikke god nok " " hvorfor " " had gjorde jeg forkert " ? Og alt sådan noget .. Græder ofte fordi at jeg ville have kontakt til ham .. Nu prøver jeg at se en samligning med min såkaldte søster og mig, ville i hjælpe ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Aprilmor11

Sætter lige et billed mere ind a mig, jeg er de 2 nederste ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2010

Aprilmor11

Slet ingen ?

Anmeld

15. november 2010

maria_wlt

Jeg ville ha troet at det var den samme pige.

Tro mig det er INTET med dig at gøre. Jeg har ingen kloge ord hvorfor og hvorfor ikke.. Men jeg kan ihvertfald sige at jeg håber at han har en MEGET god grund..

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Hejsa jeg er lidt forvirret hvad er det du gerne vil have... er det din søster der er på billede 1 og billede 2 og 3 er dig... Du savner din far og din søster, men din far vil dig ikke... hvad med din søster???

Hvad vil du gerne have fra os fra baby.???

Majbritt

Anmeld

15. november 2010

Aprilmor11

twinboys skriver:

Hejsa jeg er lidt forvirret hvad er det du gerne vil have... er det din søster der er på billede 1 og billede 2 og 3 er dig... Du savner din far og din søster, men din far vil dig ikke... hvad med din søster???

Hvad vil du gerne have fra os fra baby.???

Majbritt

Om jeg ligner hende ? For hvis ikke, er jeg så hans datter eller hvad ? Bare om der er en samligning med os

Anmeld

15. november 2010

Aprilmor11

Aprilmor11 skriver:

Om jeg ligner hende ? For hvis ikke, er jeg så hans datter eller hvad ? Bare om der er en samligning med os

Min søster kan jeg ikke finde ud a , for hun har fået en masse ting a vide a " faren " som jeg ikke kender til .. Forstår selvfælgelig hvorfor hun stoler på ham, han har jo altid været der for hende .. Og ja billed 1 er hende og billed 2 og 3 er mig

Anmeld

15. november 2010

twinboys

Aprilmor11 skriver:

Jo i ligner hinanden...

Anmeld

15. november 2010

Aprilmor11

maria_wt skriver:

Jeg ville ha troet at det var den samme pige.

Tro mig det er INTET med dig at gøre. Jeg har ingen kloge ord hvorfor og hvorfor ikke.. Men jeg kan ihvertfald sige at jeg håber at han har en MEGET god grund..

Når du siger samme pige er det så alle billeder og du mener at der er samligning, eller ? Og ja, ved ikke hvorfor han ikke ville mig når han ville min søster

Anmeld

15. november 2010

Giraffen

Aprilmor11 skriver:

Når du siger samme pige er det så alle billeder og du mener at der er samligning, eller ? Og ja, ved ikke hvorfor han ikke ville mig når han ville min søster

mht det, kunne det så ikke have meget at gøre med det forhold han har/havde med jeres mødre?

tror ikke han bevidst har til/fravalgt et lille barn, men der kan jo være en baggrund i forhold til den relation han havde med din mor/din (måske)søsters mor?

ved du noget om det? jeg ved det måske ikke er det man vil høre, men det kan jo være din far var sammen med din "søsters" mor og din mor var en affære han ikke ønsker involvere sin familie i? har din mor nogensinde talt om din far og hvad der skete dengang?

Jeg synes på ingen måde det er fair at det går ud over dig, men det kan være der har været nogle faktorer ind over, som ingenting havde med dig at gøre?

Håber du finder ud af noget, kunne være der ligger et rigtig godt venskab med din søster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.