Anonym skriver:
Vi er blevet enige om, at vi vil stå ved det vi har observeret, og gå til kommunen... Min mg kommer imorgen, og vil lige hører dem, om de evt har noget at tilføje til min henvendelse.. Og om de evt kan skrive en også.. Min sp sagde, at jo flere der skriver en henvendelse, jo hurtigere går det...
Det var flot du fik snakket med din jm om det, så er jeg meget spændt på at høre hvad socialrådgiveren siger i morgen. Og det er rigtig nok at jo flere henvendelser jo bedre, men tvivler på det går hurtigere af den grund, desværre, de har meget at se til. Men de skal i hvert fald reagere indenfor 4 mdr, det siger loven, det virker bare urimeligt.
Du skal dog være forberedt på, at du ikke kommer med videre i forløbet, dvs at du ikke skal regne med at få noget at vide om hvad de gør og hvad der sker efterfølgende, det har de nemlig ikke pligt til pga tavshedspligten og det kan være dybt frustrerende at være i det uvisse! Men håber du kan fiske noget op andre steder så du ved om der er sket noget hen af vejen.
Anmeld