Præventation efter I har født???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Tanja84

Lykke86 skriver:

Joo det er måske irriterende at skulle til lægen hver 3. måned, men man kan jo også vende den om og sige, at skal man på apoteket (som man jo skal med nuvaring f.eks, da der er tre i en pakke) eller om man skal til lægen, kan det ik næsten gå ud på ét?

Bare sådan for at se det fra den positive side!

You got a point

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Muffinmus

Lykke86 skriver:

Joo det er måske irriterende at skulle til lægen hver 3. måned, men man kan jo også vende den om og sige, at skal man på apoteket (som man jo skal med nuvaring f.eks, da der er tre i en pakke) eller om man skal til lægen, kan det ik næsten gå ud på ét?

Bare sådan for at se det fra den positive side!

får sendt min nuvaring til den lokale købmand, ligger 100 meter fra mig, så nemmere bliver det sørme ikke:-)

Anmeld

15. november 2010

Cris

Tanja84 skriver:

Den er slet ikke ubehagelig at sætte op? Og hvordan med sex, kan den mærkes der?

Ja undskyld, hvis jeg spørger lidt personligt

Det er ok

Det er meget nemt at sætte den op. Den er meget flexibelt, sådan en material der ligner silikon... Den glider bare ind nemmere end en tampon! Og nej, man kan slet slet ikke mærke noget. Jeg kan ikke mærke noget og min mand kan hellere ikke. Jeg tænkte også, da jeg skulle bruge den for første gang, om den skulle være i vejen, men nej, det er den ikke. Den er så blød, at man kan ikke mærke den.

Man skal skifte den en gang om måneden og jeg skriver det både på min kalenderen og på min mobil, så alarmen starter som reminder. Men hvis liiige den dag ville den være tomt for batteri eller noget lignende, skriver jeg det også ned på en alm. kalender.

Anmeld

16. november 2010

Lusi

MariaE skriver:

får sendt min nuvaring til den lokale købmand, ligger 100 meter fra mig, så nemmere bliver det sørme ikke:-)

Ja så bliver det ik nemmere, men er jo ikke alle der lige bor 100 meter fra apoteket

Det er jo heldigvis også en smagssag! Der skal jo være noget, der passer alle, og det er der jo så heldigvis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.