Hey de damer 
Sidder her 3 mdr. efter Emma fødsel og er stadigvæk vildt meget i tvivl om hvilken præventation der vil være bedst at benytte fremover (ved godt det naturligvis er meget individuelt).
Da jeg var oppe til mit 8 ugertjek valgte jeg at få en recept på de p-piller jeg brugte før, da det ligesom var den løsning jeg kunne forholde mig til. Men synes bar ikke det fungerer.
Har altid værfet et fjols til at tage mine piller, og det er jo bestemt IKKE blevet bedre efter, at man har holdt en pause på 1 år.... Har endnu ikke haft 3 dage i træk, hvor jeg har været med 
Synes spiral lød som en rigtig god løsning. Den er både billig og man skal ikke selv tænke og huske over præventation fremover... Hvilket jo er en fantastisk løsning for et glemmehovedet som mig 
Men efter jeg har født, er jeg også bare blevet så pylret med at folk skal rode i mit underliv, og er så bange for alt skasl gøre ondt
Synes ligesom det har været udsat for rigeligt under min fødsel 
Vil derfor gerne hører om erfaring fra andre der evt. har fået sat spiral op... Gør det ondt, og mærker I noget til den nu efter den sidder der?
Vil også gerne hører fra jer som har valgt andre former for præventation. Hvorfor har I valgt som i har gjort?
Anmeld