Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nej hvor tragisk, sender de bedste tanker til dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
UngMor83 skriver: Min lillebror en meningsløst og tragisk omkommet sammen med en ven og kollega igår morges i en brand i Tønder. Det er bare så uvirkeligt. Skal aldrig give ham et knus mere, skælde ham ud fordi han ik har opført sin ordentligt osv. Mig og mine 2 brødre var og se ham igår aftes. Hvor var han bare så fin og fredfyldt. Lå bare og "sov". Er glad for jeg gjorde det!! R.I.P kære lillebror. Altid elsket og savnet!!!
Min lillebror en meningsløst og tragisk omkommet sammen med en ven og kollega igår morges i en brand i Tønder. Det er bare så uvirkeligt. Skal aldrig give ham et knus mere, skælde ham ud fordi han ik har opført sin ordentligt osv. Mig og mine 2 brødre var og se ham igår aftes. Hvor var han bare så fin og fredfyldt. Lå bare og "sov". Er glad for jeg gjorde det!! R.I.P kære lillebror. Altid elsket og savnet!!!
åh hvor forfærdeligt, sender en kæmpe krammer
Hvor er det bare tragisk...
Min dybe medfølelse og
Carina1984 skriver: Har lige fået at vide at en jeg kender var gode venner med de to fyre
Har lige fået at vide at en jeg kender var gode venner med de to fyre
;( Hvem er det?
det er jeg godt nok ked af at høre du får lige en kæmpe kram her fra
åh hvor frygteligt, sender en kæmpe krammer
Åh nej hvor frygteligt Jeg sender dig og din familie min dybeste medfølelse. Jeg får helt ondt i maven af at læse dit indlæg. Jeg håber af hele mit hjerte at du/I får al den støtte og trøst i har brug for.
Det gør mig virkelig ondt.
hej søde det gør mig så ondt. du ved hvor du kan finde mig.
og du kan altid regne med mig.
hilsen din bedste veninde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128