Har mistet min lillebror ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.441 visninger
78 svar
0 synes godt om
15. november 2010

UngMor83

Min lillebror en meningsløst og tragisk omkommet sammen med en ven og kollega igår morges i en brand i Tønder. Det er bare så uvirkeligt. Skal aldrig give ham et knus mere, skælde ham ud fordi han ik har opført sin ordentligt osv. Mig og mine 2 brødre var og se ham igår aftes. Hvor var han bare så fin og fredfyldt. Lå bare og "sov". Er glad for jeg gjorde det!! R.I.P kære lillebror. Altid elsket og savnet!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Koen.

åh hvor tragisk

Kæmpe

Anmeld

15. november 2010

lisesp83

UngMor83 skriver:

Min lillebror en meningsløst og tragisk omkommet sammen med en ven og kollega igår morges i en brand i Tønder. Det er bare så uvirkeligt. Skal aldrig give ham et knus mere, skælde ham ud fordi han ik har opført sin ordentligt osv. Mig og mine 2 brødre var og se ham igår aftes. Hvor var han bare så fin og fredfyldt. Lå bare og "sov". Er glad for jeg gjorde det!! R.I.P kære lillebror. Altid elsket og savnet!!!

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige. .

Men du får da lige et stort .

Anmeld

15. november 2010

JulieE

UngMor83 skriver:

Det gør mig uendelig ondt at læse om dit tab!!! Hørte godt om branden i går og tænkte at det var da forfærdeligt, at to så unge mænd skulle miste livet!!

Masser af kram og tanker til dig og dine kære i denne tid!!!

Julie

Anmeld

15. november 2010

linemus

15. november 2010

Halbschön

UngMor83 skriver:

Årh, var det din lillebror... Har godt hørt meget om branden i Tvsyd jeg kondolerer, og sender dig et kram og masser af varme tanker afsted til dig og din familie!

Anmeld

15. november 2010

Isabella_mor

stort kram og min dybeste medfølelse. jeg kondolere.

Anmeld

15. november 2010

Loa

Årh hold da op, det lyder godt nok modbydeligt 

Sender mange medfølende tanker din vej........

Anmeld

15. november 2010

B&J

jeg har slet ikke ord for hvad jeg skal skrive for der er ikke meget af skrive en sorg gør så ond inden i

Men du kan få en mega krammer her fra

Anmeld

15. november 2010

Moar'en

det gør mig meget ondt at høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.