Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gør mig så ondt på dine vegne!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej gud hvor er det uhyggeligt !!! Det gør mig ondt !!
Sender mange og tanker !!!
Mon søster (en du kender), fortalte godt om det igår
Det er forfærdeligt og så uretfærdigt.
Sender tanker til dig og dine nærmeste og håber I finder styrken i den svære tid i nu går i møde
Kææææææmpe krammer herfra
UngMor83 skriver: Min lillebror en meningsløst og tragisk omkommet sammen med en ven og kollega igår morges i en brand i Tønder. Det er bare så uvirkeligt. Skal aldrig give ham et knus mere, skælde ham ud fordi han ik har opført sin ordentligt osv. Mig og mine 2 brødre var og se ham igår aftes. Hvor var han bare så fin og fredfyldt. Lå bare og "sov". Er glad for jeg gjorde det!! R.I.P kære lillebror. Altid elsket og savnet!!!
Min lillebror en meningsløst og tragisk omkommet sammen med en ven og kollega igår morges i en brand i Tønder. Det er bare så uvirkeligt. Skal aldrig give ham et knus mere, skælde ham ud fordi han ik har opført sin ordentligt osv. Mig og mine 2 brødre var og se ham igår aftes. Hvor var han bare så fin og fredfyldt. Lå bare og "sov". Er glad for jeg gjorde det!! R.I.P kære lillebror. Altid elsket og savnet!!!
Må være en ubegribelig smerte.
Stort herfra
Tusind tak alle sammen!!
Dagen idag har været mega træls. Men alt det praktiske er nu på plads mht. begravelse. Og vi har fundet gravsted til ham og jeg var i Tønder og tænde lys og lægge en blomst ved huset hvor han endte sine dage. Men for fanden hvor er det pisse hårdt.. Det kan slet ik beskrives ...
Tak endnu engang.
Åhh nej, hvor er det dog forfærdeligt!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128