Av av i maven !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

Albert/Alberthe1

Camumilla skriver:

Hej alle... Uhhh, jeg har haft ondt i min mave hele natten... Det kom lidt i ture... Varede 1 minuts tid og kom så igen efter 5 minutters tid... Underlige smerter i venstre side af maven der trækker lidt nedaf... Og sys egentlig stadig smerterne er her til morgen... :/

Andre der har prøvet det ?

Knus Camilla... 10-4

Hejsa..

Træls med de smerter, men kender det godt selv! Jeg kontaktede min læge da det startede og fik afvide at det var plukveer. Plukveer har man hele graviditeten, nogle er bare heldige ike at mærke dem før de kommer længere hen, andre har det lige som os, de mærker det næsten fra starten!!

Hilsen Camilla (Albert/Alberthe1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Camumilla

Albert/Alberthe1 skriver:

Hejsa..

Træls med de smerter, men kender det godt selv! Jeg kontaktede min læge da det startede og fik afvide at det var plukveer. Plukveer har man hele graviditeten, nogle er bare heldige ike at mærke dem før de kommer længere hen, andre har det lige som os, de mærker det næsten fra starten!!

Hilsen Camilla (Albert/Alberthe1)

Det er godt nok irriterende... Og sys ikke de smerter er gået væk... De ligger og lurer... Ved du om man skal holde sig i ro eller hvordan ?

Anmeld

15. november 2010

mariamiss6

SoffiLine skriver:

Kan man godt ha blærebetændelse uden at det gør ondt når man tisser? :s Og er det skidt for mig/baby i maven at have det, hvis jeg i så fald har det?

For har nemlig en anelse om det??

OFTE mærker gravide ikke at de har blærebetændelse.... Så ja du kan nemt have blærebetændelse (også trådstarter) 

Afsted til lægen med en urin prøve....

Og ja det kan bestemt være kedeligt med en blærebetændelse når man er gravid, da dette kan fremprovokere veer, og altså derefter en fødsel....

Anmeld

15. november 2010

Albert/Alberthe1

Camumilla skriver:

Det er godt nok irriterende... Og sys ikke de smerter er gået væk... De ligger og lurer... Ved du om man skal holde sig i ro eller hvordan ?

Jeg plejer at ligge mig lidt og koncentrere mig om min vejrtrækning... Det plejer at gå lidt i sig selv efter lidt tid, men ikke helt væk!! Har fået afvide af min akupunktur dame, at bækkenøvelser kan hjælpe på det, men har først fået øvelserne idag, så kan ikke sige om det hjælper endnu!!

Anmeld

15. november 2010

Thereseh

Camumilla skriver:

Jeg har en del ligamentsmerter. Har haft det helt siden jeg fandt ud af at jeg var gravid. Af og til er jeg også vågnet af det. 

Det er ikke "jag" som sådan, men bare en spænding under navlen og ned mod skambenet. 

Jeg var til scanning i dag, og alt er helt som det skal være. Nogen mærker bare livmoderen vokse, mere end andre 

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

mariamiss6 skriver:

OFTE mærker gravide ikke at de har blærebetændelse.... Så ja du kan nemt have blærebetændelse (også trådstarter) 

Afsted til lægen med en urin prøve....

Og ja det kan bestemt være kedeligt med en blærebetændelse når man er gravid, da dette kan fremprovokere veer, og altså derefter en fødsel....

Jeg vidste slet ikke at man kan ha det uden at mærke det. 

Og har nu afleveret en urinprøve, fik af vide der var "noget" i den, men at jeg skulle ringe imorgen og få svar. Det er nok blærebetændelse :s Men måske der ik er noget?

Anmeld

15. november 2010

anjamichell@gmail.com

Camumilla skriver:

En lille opdate... Var til lægen og blev sendt videre på gynækologisk afdelig til indvendig scanning... Alt ser fint ud, de kan ikke svare på hvad det er, men de sagde at det nok var fordi barnet voksede...

Og så så jeg min lille baby på skærmen for første gang! Hvor var det vildt... Den vinkede til mig...

Aaaaajjjj jeg vil også se babyen... Jeg sad egentlig her og var ved at falde i søvn men så så jeg liiige hvad du havde skrevet!! Jeg blev helt nervøs så jeg vågnede da helt op... GISP! Men godt at der ikk var noget galt<3

Her er mit mobilnummer og så ringer eller skriver du bare hvis der er noget

Anmeld

15. november 2010

Camumilla

Anjamichell skriver:

Aaaaajjjj jeg vil også se babyen... Jeg sad egentlig her og var ved at falde i søvn men så så jeg liiige hvad du havde skrevet!! Jeg blev helt nervøs så jeg vågnede da helt op... GISP! Men godt at der ikk var noget galt<3

Her er mit mobilnummer og så ringer eller skriver du bare hvis der er noget

Vi blev godt nok også bange... Tænkt at der havde været noget galt, ville jeg ikke ha kunne bære... ! Men jeg må vel stole på hvad lægerne siger, selvom jeg stadig har lidt ondt... :/ Det var virkelig vildt at se den lille fidus.. Den hoppede rundt derinde... Tak for din omsorg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.