Av av i maven !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.664 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. november 2010

Camumilla

Hej alle... Uhhh, jeg har haft ondt i min mave hele natten... Det kom lidt i ture... Varede 1 minuts tid og kom så igen efter 5 minutters tid... Underlige smerter i venstre side af maven der trækker lidt nedaf... Og sys egentlig stadig smerterne er her til morgen... :/

Andre der har prøvet det ?

Knus Camilla... 10-4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

Kamilla-m

Camumilla skriver:

Hej alle... Uhhh, jeg har haft ondt i min mave hele natten... Det kom lidt i ture... Varede 1 minuts tid og kom så igen efter 5 minutters tid... Underlige smerter i venstre side af maven der trækker lidt nedaf... Og sys egentlig stadig smerterne er her til morgen... :/

Knus Camilla... 10-4

det har jeg ikke prøvet ved nogen af mine gravidteter, det kunne jo selvf være plukveer, men det tvivler jeg på når du ikke er længere henne, så jeg synes helt bestemt du skal ringe til lægen og hører af.

Anmeld

15. november 2010

Camumilla

MortilMogL skriver:

det har jeg ikke prøvet ved nogen af mine gravidteter, det kunne jo selvf være plukveer, men det tvivler jeg på når du ikke er længere henne, så jeg synes helt bestemt du skal ringe til lægen og hører af.

Ja, jeg tænkte også plukveer... Men det er godt nok tidligt så !! En brændende og sviende smerte som ikke kan beskrives ! Uhh, ikke sjovt... Tak for råd...

Anmeld

15. november 2010

Kamilla-m

Camumilla skriver:

Ja, jeg tænkte også plukveer... Men det er godt nok tidligt så !! En brændende og sviende smerte som ikke kan beskrives ! Uhh, ikke sjovt... Tak for råd...

måske du har blærebetændelse?

Anmeld

15. november 2010

Camumilla

MortilMogL skriver:

måske du har blærebetændelse?

Det gør ikke ondt når jeg tisser... Og det gør jeg ret ofte...  Så sys ikke rigtig jeg kan finde på hvad det kan være... :/

Anmeld

15. november 2010

Kamilla-m

Camumilla skriver:

Det gør ikke ondt når jeg tisser... Og det gør jeg ret ofte...  Så sys ikke rigtig jeg kan finde på hvad det kan være... :/

tror sagtens uden at lyde klog eller noget at det kan være blærebetændelse eller svamp alligevel (:

ved min første gravidtet havde jeg blærebetændelse otte gange og det vidste jeg ikke, for det gjorde heller ikke ondt.

men jeg synes i hvertfald du skal tage til lægen og få tjekket op om hvad det kan være.

Anmeld

15. november 2010

Camumilla

MortilMogL skriver:

tror sagtens uden at lyde klog eller noget at det kan være blærebetændelse eller svamp alligevel (:

ved min første gravidtet havde jeg blærebetændelse otte gange og det vidste jeg ikke, for det gjorde heller ikke ondt.

men jeg synes i hvertfald du skal tage til lægen og få tjekket op om hvad det kan være.

Okay... Ja, kunne jo være... Jeg ringer til lægen her klokken 8... Man bliver sgu bare så nervøs... :/

Anmeld

15. november 2010

Kamilla-m

Camumilla skriver:

Okay... Ja, kunne jo være... Jeg ringer til lægen her klokken 8... Man bliver sgu bare så nervøs... :/

ja det gør ham helt bestemt også fordi man er SÅ bange for noget går galt, med ens lille baby.

- ja det synes jeg helt bestemt du skal gøre, håber på en opdatet når du har snakket med lægen.

Anmeld

15. november 2010

piadas

Camumilla skriver:

Knus Camilla... 10-4

Min første tanke er ligamentsmerter. Jeg har aldrig rigtig selv døjet med dem, så jeg ved ikke rigtig hvordan de føles, men musklerne og livmoderen udvider sig jo gradvist i takt med, at barnet vokser...

Det er mit bedste bud!

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

MortilMogL skriver:

Kan man godt ha blærebetændelse uden at det gør ondt når man tisser? :s Og er det skidt for mig/baby i maven at have det, hvis jeg i så fald har det?

For har nemlig en anelse om det??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.