Av av i maven !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2010

quar20

SoffiLine skriver:

Kan man godt ha blærebetændelse uden at det gør ondt når man tisser? :s Og er det skidt for mig/baby i maven at have det, hvis jeg i så fald har det?

For har nemlig en anelse om det??

Ja man kan sagtens have blærebetændelse UDEN at det gør ondt når man tisser.. Jeg opdagede ikke mine første 3 gange.. Men jo længere jeg kom hen i graviditeten begyndte min plukveer at gøre monster ondt - og det var et tegn på blærebetændelse..!!

Lægerne siger at baby IKKE tager skade af at man har blærebetændelse - men har man gentagende blærebetændelse KAN man risikerer at føde for tidligt..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2010

SoffiLine

quar20 skriver:

Ja man kan sagtens have blærebetændelse UDEN at det gør ondt når man tisser.. Jeg opdagede ikke mine første 3 gange.. Men jo længere jeg kom hen i graviditeten begyndte min plukveer at gøre monster ondt - og det var et tegn på blærebetændelse..!!

Lægerne siger at baby IKKE tager skade af at man har blærebetændelse - men har man gentagende blærebetændelse KAN man risikerer at føde for tidligt..!!

Tusind tak for dit svar! 

Skal til læge idag, så vil jeg få hende til at undersøge det.

Tak

Anmeld

15. november 2010

quar20

SoffiLine skriver:

Tusind tak for dit svar! 

Skal til læge idag, så vil jeg få hende til at undersøge det.

Tak

Selv tak )

Ja det er bare med at holde tjek med urinen.. Men ja få lige lægen til at tjekke urinen - så er du ihvertfald tjekket for det )

Knus

Anmeld

15. november 2010

Kamilla-m

piadas skriver:

Min første tanke er ligamentsmerter. Jeg har aldrig rigtig selv døjet med dem, så jeg ved ikke rigtig hvordan de føles, men musklerne og livmoderen udvider sig jo gradvist i takt med, at barnet vokser...

Det er mit bedste bud!

ja var også det første jeg tænkte, men det burde vel ikke være sådan hele natten med kort mellemrum, det burde vel gøre ondt hele tiden i en kort periode?

Anmeld

15. november 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Kan man godt ha blærebetændelse uden at det gør ondt når man tisser? :s Og er det skidt for mig/baby i maven at have det, hvis jeg i så fald har det?

For har nemlig en anelse om det??

Du skal søger for at komme til læge hurtigst muligt . 

Min læge sagde til mig , at det kan sætte fødslen igang , så hver gang jeg har haft mistanke om det har jeg bare afleveret en urin prøve den er blevet tjekket og der har ikk været noget i nogen af dem

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

Pernille08 skriver:

Du skal søger for at komme til læge hurtigst muligt . 

Min læge sagde til mig , at det kan sætte fødslen igang , så hver gang jeg har haft mistanke om det har jeg bare afleveret en urin prøve den er blevet tjekket og der har ikk været noget i nogen af dem

Har været ved læge nu, og hun mener jeg har blærebetændelse.. Får svar imorgen. Håber der ikke er noget 

Anmeld

15. november 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Har været ved læge nu, og hun mener jeg har blærebetændelse.. Får svar imorgen. Håber der ikke er noget 

Jaaa det kan jeg godt forstå du ikk håber . 

Jeg  for at der ikk er noget heller . 

Hver eneste gang jeg har været ved lægen til tjek har jeg jo skulle aflevere en urinprøve og hver gang har der været for mange bakterier i , og alligevel ahr der ik været noget . 

Men vi håber på der ikk er noget .

Anmeld

15. november 2010

SoffiLine

Pernille08 skriver:

Jaaa det kan jeg godt forstå du ikk håber . 

Jeg  for at der ikk er noget heller . 

Hver eneste gang jeg har været ved lægen til tjek har jeg jo skulle aflevere en urinprøve og hver gang har der været for mange bakterier i , og alligevel ahr der ik været noget . 

Men vi håber på der ikk er noget .

Ja, for det er sgu så træls at ha :s

Anmeld

15. november 2010

mortilnoahogmelina

SoffiLine skriver:

Ja, for det er sgu så træls at ha :s

Ja ,det er der ingen tvivl om at det er . 

Anmeld

15. november 2010

Camumilla

En lille opdate... Var til lægen og blev sendt videre på gynækologisk afdelig til indvendig scanning... Alt ser fint ud, de kan ikke svare på hvad det er, men de sagde at det nok var fordi barnet voksede...

Og så så jeg min lille baby på skærmen for første gang! Hvor var det vildt... Den vinkede til mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.