Her har jeg stadigvæk mine venner/veninder. Men jeg har også altid haft det bedste med få, men rigtige gode venner/veninder, og derfor altid vidst vi (forhåbentlig altid) er der for hinanden 
Jeg må faktisk indrømme at det her er mig, der ind i mellem sidder med den dårlige samvittighed 
For efter jeg har født Emma, flyver dagene bare af sted, og får derfor ikke altid lige ringet og skrevet til folk selvom jeg jo virkelig gerne vil. Og når det så er mine venner/veninder der tager kontakt, passer det desværre altid lige med når jeg giver Emma mad eller er i gang med bleskift, og ja så glemmer jeg ofte at få ringet/skrevet tilbage igen 
Dette har været rigtig svært for mig, da jeg bestemt ikke ønsker at være den type, der selv kommer til at smide mine venner/veninder for porten 
Så her har vi lavet en regel om, at hvis jeg ikke lige tager telefonen med det samme, skal man ikke tage det for givet, og de prøver derfor 5 min efter, også tager jeg den som regel. Ligeledes har jeg en rigtig dejlig mand der sørger for at minde mig om, lige at få svaret på dagens sms`er når han kommer hjem 
Anmeld