hvordan reagerede de festglade venner ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.597 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. november 2010

Store Baller

Hej

Jeg er kun i 7. uge, så vi har derfor kun fortalt vores forældre den vidunderlige nyhed.... Tænker på hvordan vennerne UDEN børn reagere.....dem man plejer at feste igennem med og gå i byen med...?

Vil de mon stadig være der, gider de mon lave Ikke-druk-ting nu da det ikke lige er et hit mere ???   hmm...men tja hvis det er rigtig gode venner vil de vel????

Hvad er jeres erfaring ??

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Mira0911

Ja disse venner har jeg slet ikke mere... De forsvandt ligeså stille som de fik at vide at jeg ventede mig.... 

Anmeld

14. november 2010

Carina1977

Store Baller skriver:

Hej

Jeg er kun i 7. uge, så vi har derfor kun fortalt vores forældre den vidunderlige nyhed.... Tænker på hvordan vennerne UDEN børn reagere.....dem man plejer at feste igennem med og gå i byen med...?

Vil de mon stadig være der, gider de mon lave Ikke-druk-ting nu da det ikke lige er et hit mere ???   hmm...men tja hvis det er rigtig gode venner vil de vel????

Hvad er jeres erfaring ??

knus

Ja jeg oplevede at dem jeg betragtede som mine venner, altså dem jeg gik i byen med, pludselig forduftede. Så ja når man får børn, finder man ud af, hvem der er ens virkelige venner.

Det samme oplevede jeg da jeg blev syg (jeg har sclerose). Der var der også nogen der forduftede, så de var heller ikke sande venner. Specielt ikke når de fordufter på et tidspunkt, hvor man faktisk har det svært.

Så alle mine gamle "venner" er et afsluttet kapitel. Jeg er startet på en frisk og har fået nogle nye venner. desværre bor de langt væk fra mig (sønderjylland, Fyn og Sjælland), så jeg ser dem jo ikke så tit. Så er det godt telefonen er opfundet

Anmeld

14. november 2010

Store Baller

MoarJ skriver:

Ja disse venner har jeg slet ikke mere... De forsvandt ligeså stille som de fik at vide at jeg ventede mig.... 

tja så må man jo mene at det ikke var "de rigtige" venner !! Men tænkte nok det ville ske.....

Anmeld

14. november 2010

Carina1977

Store Baller skriver:

tja så må man jo mene at det ikke var "de rigtige" venner !! Men tænkte nok det ville ske.....

Det behøver jo ikke at ske for dig

Anmeld

14. november 2010

Maja88

tænker lidt at deres alder også spiller en rolle der.

mine venner er der stadigvæk for mig selvom jeg er blevet gravid

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

Store Baller skriver:

Ja det er hvert fald ikke de rigtige venner.... Har da fundet et par stykker efter 1½ år - Hvor nogen af dem selv har børn også... Herligt... :) 

Anmeld

14. november 2010

Store Baller

Carina1977 skriver:

Ja jeg oplevede at dem jeg betragtede som mine venner, altså dem jeg gik i byen med, pludselig forduftede. Så ja når man får børn, finder man ud af, hvem der er ens virkelige venner.

Det samme oplevede jeg da jeg blev syg (jeg har sclerose). Der var der også nogen der forduftede, så de var heller ikke sande venner. Specielt ikke når de fordufter på et tidspunkt, hvor man faktisk har det svært.

Så alle mine gamle "venner" er et afsluttet kapitel. Jeg er startet på en frisk og har fået nogle nye venner. desværre bor de langt væk fra mig (sønderjylland, Fyn og Sjælland), så jeg ser dem jo ikke så tit. Så er det godt telefonen er opfundet

Ej hvor klamt at de valgte at forsvinde pga af en sygdom.....nej det kan bestemt IKKE være rigtige venner

du får lige et  og ja heldigvis har man jo telefon, og rigtige venner ved man jo er der for en, selvom man ikke ses tit

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

Maja88 skriver:

tænker lidt at deres alder også spiller en rolle der.

mine venner er der stadigvæk for mig selvom jeg er blevet gravid

Det tror jeg ikke det gør alle steder... Dem jeg troede der var mine venner var ligeså gammel som jeg selv... :) 

Anmeld

14. november 2010

Maja88

MoarJ skriver:

Det tror jeg ikke det gør alle steder... Dem jeg troede der var mine venner var ligeså gammel som jeg selv...  

oki hvor ærgeligt.

Her er mine venner lidt ældre end mig selv og de har ikke selv børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.