Min nabo er sindsyg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

michella88

wamse skriver:

Ej jeg bliver sgu lidt harm over dit indlæg Synes virkelig det er lavt, at i bevidst vil provokere hende. Hvis hun fejler noget psykisk, som du selv er inde på, så er det da ondskabsfuldt at fremprovokere noget. Måske i skulle vælge at være de voksne

Hmm, ja.. Men det er jo nu vores valg hvis vi vil det altså!

Tror ikke hun er syg, hun har bare ikke en dyt at gå op i faktisk.

Og det går så ud over både os, og de andre naboer omkring.. Jeg gider bare ikke finde mig i det længere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

SoffiLine

michella88 skriver:

Og det går så ud over både os, og de andre naboer omkring.. Jeg gider bare ikke finde mig i det længere..

skal du heller ikke! hvis hun kan tåle at gi, så kan hun os tåle at få! 

ellers må hun jo lade være med at opføre sig sårn

Anmeld

13. november 2010

michella88

Grynt/Tina skriver:

Helt ærligt, så forstår jeg dig bare ikke  Syntes det er enormt barnligt at synke der ned med nye påfund til at irritere et andet menneske med vilje . Du kunne jo være den "store" her og bag en småkage eller 2 og invitere hende ind til en kop kaffe så I sammen kan finde ud af, hvad der gør, at I kan blive gode behagelige naboer. Måske der skal en mægler til men livet er fandme for kort til at være sure på hinanden!!

Grynt

Hehe den er afprøvet flere gange, hvor jeg har måtte stå model til en masse ævl, og fik ikke andet ud af det end dårligt humør. Altså hun fik sin vilje, jeg fik fred.. I et par dage!

Anmeld

13. november 2010

Ranarupta

michella88 skriver:

Hvad med bare at vinke til hende og smile, når hun går igang? Eller hvis hun ringer på jeres dør og brokker sig, så bare smile stort og så lukke døren?

Dét tror jeg virkelig vil irritere hende!

Anmeld

13. november 2010

michella88

SoffiLine skriver:

skal du heller ikke! hvis hun kan tåle at gi, så kan hun os tåle at få! 

ellers må hun jo lade være med at opføre sig sårn

Det er det jeg mener, magter ikke at stå model til alt det fis der har været længere, så nu prøver jeg med lidt egen medicin

Anmeld

13. november 2010

michella88

Ranarupta skriver:

Hvad med bare at vinke til hende og smile, når hun går igang? Eller hvis hun ringer på jeres dør og brokker sig, så bare smile stort og så lukke døren?

Dét tror jeg virkelig vil irritere hende!

Ej ja, den er god. På den måde lader vi jo som sådan stadig som ingenting? Og så slipper vi for at skulle til flere møder.. Forhåbentlig!

Anmeld

13. november 2010

SoffiLine

michella88 skriver:

Det er det jeg mener, magter ikke at stå model til alt det fis der har været længere, så nu prøver jeg med lidt egen medicin

så kan hun lære det!

og hvorfor være den voksne, man kan ligeså godt få lidt sjov ud af det, det er tydeligvis det hun vil so... here we go 

Anmeld

13. november 2010

michella88

SoffiLine skriver:

så kan hun lære det!

og hvorfor være den voksne, man kan ligeså godt få lidt sjov ud af det, det er tydeligvis det hun vil so... here we go 

Hehe nemlig. Men altså det er små ting jo.

Hun har sagt til os hun ikke vil have vi sætter hegn op i haven, det skygger for solen, og på det tidspunkt sagde vi så, ja okay, det ville da os være en skam, så vi valgte for hendes skyld ikke at sætte det op.

Men det gør vi altså så nu, så vil jeg sku s.... på hun ikk får nok sol!!

Anmeld

13. november 2010

SoffiLine

michella88 skriver:

Hehe nemlig. Men altså det er små ting jo.

Hun har sagt til os hun ikke vil have vi sætter hegn op i haven, det skygger for solen, og på det tidspunkt sagde vi så, ja okay, det ville da os være en skam, så vi valgte for hendes skyld ikke at sætte det op.

Men det gør vi altså så nu, så vil jeg sku s.... på hun ikk får nok sol!!

så må hun gå i solarie

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Jeg forstår altså virkelig ikke, hvad du får ud af at irritere hende? Ja hun lyder som en irriterende madam, men tror du seriøst situationen bliver bedre af at du irriterer hende?

Jeg kan godt forstå at du er træt af det, og at du nu har fået nok. Tror nok vi alle ville nå til det punkt, hvis vi havde sådan en nabo. Men jeg tror også vi alle kan blive enige om, at det ikke bliver et hak bedre ved at irritere hende, nok nærmere tværtimod.

Nyd din mand og barn/børn og lev jeres liv, og prøv at glemme/ignorer hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.