Ja altså det er hun sku!
Vi bor til leje i et dobbelthus, med haver og indkørsel.
Vi har hver vores side hvor indgangen til vores hus er.. Hun driver mig vitterligt til vandid altså.. Skulle for et stykke tid siden pudse vores vinduer udvendigt, og måtte derfor om "på hendes side" for lige at hurtigt tage dem (det var 2 vinduer) Et par dage senere modtager vi så et brev fra hende hvor der står at det er privat krænkning og pis og lort. Det hele ender med et kæmpe skænderi mellem os, og hun truer med at melde os til politiet for ulovlig indtrængen?? WHAT!! Hun mener jeg har trådt på en af hendes blomster og nu skylder hende en undskyldning,,
Ja det hele er altså en længere historie, her var bare lidt af den korte version.
Har nu besluttet mig for at gøre livet surt for hende da hun så er fortsat med sine sindsyge ting, og har fyldt en trailer med en masse haveaffald, sat den i vores indkørsel, men ved siden af hendes vindue, for det ved jeg irriterer hende.
Guhjælpene om hun så ikke har ringet til udlejer og fyret en masse pis af, så han kom på besøg idag og snakkede med os. Heldigvis giver han os ret i vores indsigelser, og synes selv hun er lidt for skør, men han skal jo reagere..
Når men her kommer så mit spørgsmål. Jeg er nemlig SLET ikke færdig med at irriterer hende, da hun bliver ved.
Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan provokerer hende lidt? Det skal selvfølgelig være 100% lovligt, ligesom at vores trailer bare står i vores indkørsel, fordi det jo er vores grund. Men altså. Hun har indtil videre drevet 4 udlejere væk fra stedet, men mig får hun altså ikke kål på 
Alle forslag er velkomne..
(vi kan desværre ikke snakke med hende fordi:
1. Hun er UMULIG at føre en samtale med
2. Vores udlejer har bedt os om at ignorerer hendes skøre påfund, og lade det sive igennem)
Tak fordi i gad læsse med