Min nabo er sindsyg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

michella88

mortilflere skriver:

Hvorfor pokker synker du ned på hendes plan...........

Du lyder lige så barnlig som hende..

Jamen tak da!

Og jeg synker ned på hendes plan, for en forhåbentlig reaktion fra hendes side af at hun godt kan droppe det.

Og forhåbentlig finder ud af hun ikke får noget ud af at "bosse" rundt med os!

For det tror jeg hun føler hun gør!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

michella88

TbCp skriver:

Jeg forstår stadig ikke at du gider spilde din tid på den slags...

Men håber da i får hende ud.... på den ene eller den anden måde...

Nej gjorde jeg heller ikke i starten men det har stået på så længe nu jeg bare er for træt af det, derfor jeeg "spilder" min tid..

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Ja det gør nok ikke sagen bedre at irritere hende. Hvis jeg var dig ville jeg følge din udlejers råd....ignorer hende, så godt i kan. Hvis hun f.eks. råber efter jer, hvis hun er utilfreds med noget, så gå videre og lad som om i ikke hører hende. Til sidst bliver hun nok så træt af det, at hun holder kaje

Anmeld

13. november 2010

wamse

Ej jeg bliver sgu lidt harm over dit indlæg Synes virkelig det er lavt, at i bevidst vil provokere hende. Hvis hun fejler noget psykisk, som du selv er inde på, så er det da ondskabsfuldt at fremprovokere noget. Måske i skulle vælge at være de voksne

Anmeld

13. november 2010

A&F

Tror ærligt talt, at det bedste vil være at ignorere hende, så indser hun jo, at I ikke er til at provokere. Så vinder I på det.

Anmeld

13. november 2010

michella88

KittyGirl skriver:

Jeg havde ikke fundet mig i det.... jeg havde nok meldt hende til politiet for chikane....... og holdt min sti ren... for uha... Nabostridigheder.. det kan gå MEGET galt.......

Vi holder også vores sti ren så vidt som muligt, selvom det er svært..Har den vildeste lyst til at banke på hos hende og tage en snak, men er sku bange for hun så os melder os, for ja.. chikane eller noget..

Anmeld

13. november 2010

Grynt

Helt ærligt, så forstår jeg dig bare ikke  Syntes det er enormt barnligt at synke der ned med nye påfund til at irritere et andet menneske med vilje . Du kunne jo være den "store" her og bag en småkage eller 2 og invitere hende ind til en kop kaffe så I sammen kan finde ud af, hvad der gør, at I kan blive gode behagelige naboer. Måske der skal en mægler til men livet er fandme for kort til at være sure på hinanden!!

Grynt

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

Tror slet ikke du får noget ud af at irritere hende... Vi kommer selv fra en sindsyg nabo... Jo mere vi klagede og naboen, jo værre blev det faktisk... 

Så det opgav vi fuldstændigt... Naboen lavede graffiti på vores hus murere... Kastede med glas flasker i haven - Amen den nabo kunne finde på alverdens... 

Tror bestemt ikke du vil få noget ud af det, end at det bliver langt værre og ender i nabokrig... 

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

Grynt/Tina skriver:

Helt ærligt, så forstår jeg dig bare ikke  Syntes det er enormt barnligt at synke der ned med nye påfund til at irritere et andet menneske med vilje . Du kunne jo være den "store" her og bag en småkage eller 2 og invitere hende ind til en kop kaffe så I sammen kan finde ud af, hvad der gør, at I kan blive gode behagelige naboer. Måske der skal en mægler til men livet er fandme for kort til at være sure på hinanden!!

Grynt

Anmeld

13. november 2010

mortilflere

michella88 skriver:

Jamen tak da!

Og jeg synker ned på hendes plan, for en forhåbentlig reaktion fra hendes side af at hun godt kan droppe det.

Og forhåbentlig finder ud af hun ikke får noget ud af at "bosse" rundt med os!

For det tror jeg hun føler hun gør!

Det skal du ikke takke for det var helt gratis ...........

Men jeg syntes stadig du er barnlig , og ikke en prut bedre end hende , næsten værre når du syntes det er ok det du gør men ikke hendes ...........

Man skal behandle andre som man selv vil behandles

Og ja jeg kan godt tåle at få sandheder smidt i fjæset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.