Er det mon en reaktion fra vores hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Anette&Sophia

MoarJ skriver:

Det startede i Tirsdags... Vi kommer hjem hver især fra arbejde osv... 

Og så begynder vores hund at kaste op først på aften Tirsdag! Og det fortsætter faktisk hele natten også... Badre og stakkels hund... Vi har gulctæpper nogen steder i lejligheden... Har mor Dorthe lige her kartoffelmel hjemme? NEJ... Øv øv igen... Så jeg måtte igang med rengøringsmiddel kl. et eller andet midt om natten... 

I kan dælme også tro jeg har fået kartoffelmel hjem på lageret! 

Det stopper så et par dage og jeg tænker YES, nu har vi en rask hund og nu skal jeg ikke tørre bræk op... 

Mmm... I morges kl. 6.00 starter han igen med at kaste op... 

Heldigvis kun de steder hvor der ikke var gulvtæpper... Det stoppede så her til formiddag... Havde egentlig regnet med at han ville kaste op, imens vi var ude og gøre rent i den gamle lejlighed... Det har han slet ikke... Så det tyder jo på han er over det... lige til næste gang... 

Der var så en der sagde til mig på FB at jeg skulle give ham A38 eller Natural yoghurt til ham, da det var godt for hans mave... Har aldrig nogensinde hørt om det - Men er det korrekt at det kan ordne deres maver? 

Til spørgsmålet - Mon det er hans reaktion på at vi er flyttet, at han kaster op? 

nogen siger a38 hjælper, andre siger at hunde ikke må få mælkeprodukter da det skulle være hårdt for deres maver. og andre siger havregryn, da det skulle få maven til at arbejde og så vidst tage det et eller andet, som gør at hunden kaster op. 

men tror det kommer an på hvad grunden er til at hunden kaster op. 

for prøvede engang det med havregryn, efter at 10 voksne herrer ikke kunne spise deres krydrede bøffer op, og så smed det ned til hunden. ikke godt for en sart hundemavse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

LBK

MoarJ skriver:

Har hørt det fra vores egen dyrlæge med ris, kylling og fisk... 

Han er slet ikke døsig på nogen måder.. Han tumler rundt som han plejer...  

Så tror jeg ikke du skal være bekymret for ham

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

L_K skriver:

Så tror jeg ikke du skal være bekymret for ham

Man bekymre sig alligevel når det er... Der har slet ikke været noget med siden igår morges.. :) 

Anmeld

14. november 2010

LBK

MoarJ skriver:

Man bekymre sig alligevel når det er... Der har slet ikke været noget med siden igår morges..  

JA det gør man, det har du ret i....

Anmeld

14. november 2010

Mira0911

L_K skriver:

JA det gør man, det har du ret i....

Jep... Har lige lavet en tråd med et par billeder af ham... Og der ser han nu meget frisk ud... Han virker slet ikke skidt på nogen måder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.