Er det mon en reaktion fra vores hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.133 visninger
34 svar
0 synes godt om
13. november 2010

Mira0911

Det startede i Tirsdags... Vi kommer hjem hver især fra arbejde osv... 

Og så begynder vores hund at kaste op først på aften Tirsdag! Og det fortsætter faktisk hele natten også... Badre og stakkels hund... Vi har gulctæpper nogen steder i lejligheden... Har mor Dorthe lige her kartoffelmel hjemme? NEJ... Øv øv igen... Så jeg måtte igang med rengøringsmiddel kl. et eller andet midt om natten... 

I kan dælme også tro jeg har fået kartoffelmel hjem på lageret! 

Det stopper så et par dage og jeg tænker YES, nu har vi en rask hund og nu skal jeg ikke tørre bræk op... 

Mmm... I morges kl. 6.00 starter han igen med at kaste op... 

Heldigvis kun de steder hvor der ikke var gulvtæpper... Det stoppede så her til formiddag... Havde egentlig regnet med at han ville kaste op, imens vi var ude og gøre rent i den gamle lejlighed... Det har han slet ikke... Så det tyder jo på han er over det... lige til næste gang... 

Der var så en der sagde til mig på FB at jeg skulle give ham A38 eller Natural yoghurt til ham, da det var godt for hans mave... Har aldrig nogensinde hørt om det - Men er det korrekt at det kan ordne deres maver? 

Til spørgsmålet - Mon det er hans reaktion på at vi er flyttet, at han kaster op? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

LBK

Nårr stakkels hund.. Jeg har selv to.

Det med a38 er helt korrekt. Det hjælper deres mave til at falde til ro, det samme gør ris og kylling eller havregrød. Det er det dyrlægerne kalder skånekost.  HAr selv en hund der generalt har meget sart mave så han har mange perioder hvor han kaster op...

Det kunne godt lyde lidt stress betinget. Er din hund ellers frisk og livlig, eller er den døsig...??

Anmeld

13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

A38 er godt til deres maver, og kogt ris og kylling. A38 skal du lige holde lidt igen med, hvis jeres hund ikke er vant til at få det - har jeg hørt

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

L_K skriver:

Nårr stakkels hund.. Jeg har selv to.

Det med a38 er helt korrekt. Det hjælper deres mave til at falde til ro, det samme gør ris og kylling eller havregrød. Det er det dyrlægerne kalder skånekost.  HAr selv en hund der generalt har meget sart mave så han har mange perioder hvor han kaster op...

Det kunne godt lyde lidt stress betinget. Er din hund ellers frisk og livlig, eller er den døsig...??

Har hørt det fra vores egen dyrlæge med ris, kylling og fisk... 

Han er slet ikke døsig på nogen måder.. Han tumler rundt som han plejer... :) 

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

A38 er godt til deres maver, og kogt ris og kylling. A38 skal du lige holde lidt igen med, hvis jeres hund ikke er vant til at få det - har jeg hørt

Var slet ikke sikker på det med a38... Har nogensinde givet ham det.. Så tør næsten ikke... Så heller holde mig til ris, kylling og fisk... ;) 

Anmeld

13. november 2010

MoarJ skriver:

Var slet ikke sikker på det med a38... Har nogensinde givet ham det.. Så tør næsten ikke... Så heller holde mig til ris, kylling og fisk...  

Det virker ihvertfald. Vores hund er også ret vild med havregrød.

Men ris og kylling er super skånekost. Det er vigtigt at risene er heeeelt udkogt. mere end du lige tror, og så skal det bare være de hvide.

Ellers kan man hos dyrlægen få noget skånefoder på dåse som er smådyrt men godt hvis ens hund har tendens til sagt mave. Vi bruger det engang imellem - og så Zolack - Men det er vist mest til tynd mave.

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

Det virker ihvertfald. Vores hund er også ret vild med havregrød.

Men ris og kylling er super skånekost. Det er vigtigt at risene er heeeelt udkogt. mere end du lige tror, og så skal det bare være de hvide.

Ellers kan man hos dyrlægen få noget skånefoder på dåse som er smådyrt men godt hvis ens hund har tendens til sagt mave. Vi bruger det engang imellem - og så Zolack - Men det er vist mest til tynd mave.

Zolack har jeg aldrig hørt om... Plejer skam også at koge risene helt ud... Vores vovse elsker det... Især Kylling... Mmm.... 

Anmeld

13. november 2010

MoarJ skriver:

Zolack har jeg aldrig hørt om... Plejer skam også at koge risene helt ud... Vores vovse elsker det... Især Kylling... Mmm.... 

Hehe Hvem kan ik lide kylling og ris

Det hedder da vist også Zoolac, ved ik om det så giver mere mening.

http://www.netdyrlæge.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3171&category_id=110&option=com_virtuemart&Itemid=53&gclid=CPexi7-V4KECFQmA3godo1IoKQ

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

Hehe Hvem kan ik lide kylling og ris

Det hedder da vist også Zoolac, ved ik om det så giver mere mening.

http://www.netdyrlæge.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=3171&category_id=110&option=com_virtuemart&Itemid=53&gclid=CPexi7-V4KECFQmA3godo1IoKQ

Har aldrig hørt om det... Må hellere lige læse om det.... :) 

Anmeld

13. november 2010

Nu ved jeg ik om jeres hund før har døjet med maven. Men hvis den har synes jeg det er underligt at dyrlægen ik har nævnt zoolac for jer. Det er virkelig effektivt og har reddet vores hund fra megen ubehag. Især som hvalp hvor han havde meget sart mave.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.