Det startede i Tirsdags... Vi kommer hjem hver især fra arbejde osv... 
Og så begynder vores hund at kaste op først på aften Tirsdag! Og det fortsætter faktisk hele natten også... Badre og stakkels hund... Vi har gulctæpper nogen steder i lejligheden... Har mor Dorthe lige her kartoffelmel hjemme? NEJ... Øv øv igen... Så jeg måtte igang med rengøringsmiddel kl. et eller andet midt om natten...
I kan dælme også tro jeg har fået kartoffelmel hjem på lageret! 
Det stopper så et par dage og jeg tænker YES, nu har vi en rask hund og nu skal jeg ikke tørre bræk op...
Mmm... I morges kl. 6.00 starter han igen med at kaste op... 
Heldigvis kun de steder hvor der ikke var gulvtæpper... Det stoppede så her til formiddag... Havde egentlig regnet med at han ville kaste op, imens vi var ude og gøre rent i den gamle lejlighed... Det har han slet ikke... Så det tyder jo på han er over det... lige til næste gang...
Der var så en der sagde til mig på FB at jeg skulle give ham A38 eller Natural yoghurt til ham, da det var godt for hans mave... Har aldrig nogensinde hørt om det - Men er det korrekt at det kan ordne deres maver?
Til spørgsmålet - Mon det er hans reaktion på at vi er flyttet, at han kaster op?
Anmeld