Er det mon en reaktion fra vores hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu ved jeg ik om jeres hund før har døjet med maven. Men hvis den har synes jeg det er underligt at dyrlægen ik har nævnt zoolac for jer. Det er virkelig effektivt og har reddet vores hund fra megen ubehag. Især som hvalp hvor han havde meget sart mave.

Det undre også mig at dyrlægen ikke har sagt noget... Og vi har fortalt ham hver gang når han har kastet op... Han har ikke taget det til sig... 

Men kan se man kan bestille det på den side du linkede til mig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

JustMe

Hvis hunden aldrig har døjet med opkast før, er det nok derfor dyrlægen ikke har nævnt zoolac. Men den er nu rar at have liggende Det er en pasta, som man kan bruge af mange gange

Mht. A38, mon så ikke det er mælkesyrebakterierne i, der hjælper til at stabilisere maven?

Når det er sagt, tror ejg sagtens det kan være en stressreaktion fra jeres hunds side. Er der have det nye sted? For så skulle i måske lige gå haven igennem for "interessante planter", som den måske kan have tygget lidt i

Håber jeres lille vuf får det bedre vha. lidt kylling og udkogt ris, evt. med en smule A38 i

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

JustMe skriver:

Hvis hunden aldrig har døjet med opkast før, er det nok derfor dyrlægen ikke har nævnt zoolac. Men den er nu rar at have liggende Det er en pasta, som man kan bruge af mange gange

Mht. A38, mon så ikke det er mælkesyrebakterierne i, der hjælper til at stabilisere maven?

Når det er sagt, tror ejg sagtens det kan være en stressreaktion fra jeres hunds side. Er der have det nye sted? For så skulle i måske lige gå haven igennem for "interessante planter", som den måske kan have tygget lidt i

Håber jeres lille vuf får det bedre vha. lidt kylling og udkogt ris, evt. med en smule A38 i

Nej der er ikke have til her... Så han kan ikke have tygget i noget der... Og på gå turene kunne han selvfølgelig... Vi er nu meget opmærksomme på hvad han finder på gå turene... 

Håber det er en reaktion på flytningen... 

Anmeld

13. november 2010

JustMe

MoarJ skriver:

Nej der er ikke have til her... Så han kan ikke have tygget i noget der... Og på gå turene kunne han selvfølgelig... Vi er nu meget opmærksomme på hvad han finder på gå turene... 

Håber det er en reaktion på flytningen... 

Mon ikke det så er flytningen? Bare vær ekstra opmærksom på, at han drikker masser af vand, og at han når at have det nede lidt, inden han kaster det op, så han kan nå at optage lidt af væsken.

Bliver det ved, ville jeg nok give dyrlægen et uforpligtende opkald

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

JustMe skriver:

Mon ikke det så er flytningen? Bare vær ekstra opmærksom på, at han drikker masser af vand, og at han når at have det nede lidt, inden han kaster det op, så han kan nå at optage lidt af væsken.

Bliver det ved, ville jeg nok give dyrlægen et uforpligtende opkald

Ja, han har ikke kastet op siden i morges... Og drikker vand som han plejer... :) 

Du kan tro jeg nok skal give et kald til dyrlægen hvis det fortsætter.. 

Anmeld

13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Det undre også mig at dyrlægen ikke har sagt noget... Og vi har fortalt ham hver gang når han har kastet op... Han har ikke taget det til sig... 

Men kan se man kan bestille det på den side du linkede til mig... 

Ja det kan man. Jeg har aldrig selv bestilt hjem, men det er fordi min dyrlæge er lige om hjørnet, og jeg har skulle bruge det akkut. Men hvis det er en stor hund... kan ik huske det? Så køb den store tube, for det er dyrt og man skal nok få det brugt. Og er der en rest kan den sagtens bruges senere.

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

Ja det kan man. Jeg har aldrig selv bestilt hjem, men det er fordi min dyrlæge er lige om hjørnet, og jeg har skulle bruge det akkut. Men hvis det er en stor hund... kan ik huske det? Så køb den store tube, for det er dyrt og man skal nok få det brugt. Og er der en rest kan den sagtens bruges senere.

Vi har en labber... Så en stor tube vil nok være rimelig... 

Anmeld

13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Vi har en labber... Så en stor tube vil nok være rimelig... 

Ja vi har Golden så er det den store tube du skal have.

Ihh håber labber snart er i bedring

Anmeld

13. november 2010

Mira0911

Ja vi har Golden så er det den store tube du skal have.

Ihh håber labber snart er i bedring

Ja.. Synes jo selv han er i bedring... Han har ikke kastet op siden i morges.. Og han tumler rundt som han plejer og spiser som han plejer... 

Anmeld

13. november 2010

M.O.A.R.

Det kan sagtens være pga flytningen, hunden kan være blevet stresset og forvirret over at komme et nyt sted hen.

A38 eller andre naturel yoghurte er helt korrekt kan hjælpe på deres maver. En liter skal svare til tre potioner, og de må få det en gang i døgnet

Taler af erfaring. Bortset fra min hund nu lugter mere end den kaster op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.