Vedr mek83

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

forår

Malene84 skriver:

øv, øv, øv det har jeg netop også været ude for. Sjovt nok dukkede det tøj jeg havde solgt hende, op på børnebillederne  så der stoppede legen så!!! Bare synd at nogen gør det surt for alle andre. Nu tør jeg ikke andet end at sælge tøj som pakke, eller gør mere ud af at fortælle at det er på egen risiko, at de ikke får en krone tilbage hvis den er væk

Ej helt ærligt...hvor er det bare mega frækt. Tænk at folk har fantasi og samvitighed til at gøre sådan noget!

kan godt forstå at du er meget påpasselig nu.

Dea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Isabeau2206 skriver:

Hende som slettede sin profil, og startede en ny op, er mig! Og det var simpelthen af tekniske årsager, jeg måtte slette og starte forefra.

Og jeg var IKKE ude på og snyde nogen! Det er træls når folk med vilje køber og sælger, og så snyder én. Men tror desværre ikke, det kan undgåes.

Jeg kan kun anbefale at man selv henter varen og selv afleverer pengene, så er man fri for at problemerne.

Fx. solgte jeg en jakke til en herinde, hun overførte pengene, jeg sendte jakken, men hun fortæller gang på gang at den ikke er modtaget, selvom posthuset siger det modsatte? Har for en sikkerheds skyld efterlyst den og endvidere sendt pengene tilbage til køberen. Hvis pakken blir´ fundet, sender de den til mig.

Men tror sgu aldrig, jeg ser den igen

Flot! Det er en rigtig god måde at gøre det på. Selvom det er MØG ærgelgit at ting bliver væk.

Husk nu på ikke at hænge enkeltpersoner ud!! - Som fx Isabau, når det ikke var den samme historie. (en lille moderator hilsen).

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

Isabeau2206 skriver:

Hende som slettede sin profil, og startede en ny op, er mig! Og det var simpelthen af tekniske årsager, jeg måtte slette og starte forefra.

Og jeg var IKKE ude på og snyde nogen! Det er træls når folk med vilje køber og sælger, og så snyder én. Men tror desværre ikke, det kan undgåes.

Jeg kan kun anbefale at man selv henter varen og selv afleverer pengene, så er man fri for at problemerne.

Fx. solgte jeg en jakke til en herinde, hun overførte pengene, jeg sendte jakken, men hun fortæller gang på gang at den ikke er modtaget, selvom posthuset siger det modsatte? Har for en sikkerheds skyld efterlyst den og endvidere sendt pengene tilbage til køberen. Hvis pakken blir´ fundet, sender de den til mig.

Men tror sgu aldrig, jeg ser den igen

Hvis du har læst hele tråden, ville du også se, at det var, hvad vi fandt frem til

Nej, det er svært at undgå svindlere

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

Flot! Det er en rigtig god måde at gøre det på. Selvom det er MØG ærgelgit at ting bliver væk.

Husk nu på ikke at hænge enkeltpersoner ud!! - Som fx Isabau, når det ikke var den samme historie. (en lille moderator hilsen).

Jeg synes da netop ikke hun er hængt ud, for som jeg skrev, var hun absolut ikke ude på at snyde nogen

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

Isabeau2206 skriver:

Tak Ja, jeg var nemlig meget ked af selve situationen, men det er forhåbentlig fortid nu

Velbekomme Det manglede da bare! Det var virkelig også flot, at du gav pengene på jakken retur - kæmpe cadeau herfra.

Anmeld

14. november 2010

Malene84

forår skriver:

Ej helt ærligt...hvor er det bare mega frækt. Tænk at folk har fantasi og samvitighed til at gøre sådan noget!

kan godt forstå at du er meget påpasselig nu.

Dea

ja jeg synes det er såå strengt (og meget dumt, når hun så selv falder i sin egen løgn)!!!

Anmeld

14. november 2010

Zafir

Baagøe skriver:

Jeg synes da netop ikke hun er hængt ud, for som jeg skrev, var hun absolut ikke ude på at snyde nogen

Man skal bare være påpasselig med den slags ting, fordi det kan misforståes

Det var heller ikke skæld ud, bare lige en tanke

Anmeld

14. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Man skal bare være påpasselig med den slags ting, fordi det kan misforståes

Det var heller ikke skæld ud, bare lige en tanke

Jeg er helt enig, og derfor forsvarede jeg hende også

Anmeld

14. november 2010

Jibbe

noname skriver:

undskyld men hvad er en seng i seng????

Det er en stof seng man kan ligge i ens egen seng og hvor du kan slå siderne ned så du lige kan trille bebsen over til dig selv. Jeg synes den var fantastisk i starten så jeg ikke var nervøs for at lægge mig på Frej.

Anmeld

14. november 2010

NoName

Jibbe skriver:

Det er en stof seng man kan ligge i ens egen seng og hvor du kan slå siderne ned så du lige kan trille bebsen over til dig selv. Jeg synes den var fantastisk i starten så jeg ikke var nervøs for at lægge mig på Frej.

smart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.