Vedr mek83

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.203 visninger
31 svar
0 synes godt om
13. november 2010

tumle81

Er der andre der ligesom jeg har købt varer af denne bruger og ikke modtaget sine varer??

Hun har nu slettet sin profil, da der var en anden udover mig som også var blevet snydt af hende!!

Vi kan nok ikke gøre så meget nu, men ville egentlig gerne i kontakt med hende, mest af princip da jeg simpelthen ikke kan tolerere snydere og falske personer!!

Mvh Kathrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

lisesp83

tumle81 skriver:

Er der andre der ligesom jeg har købt varer af denne bruger og ikke modtaget sine varer??

Hun har nu slettet sin profil, da der var en anden udover mig som også var blevet snydt af hende!!

Vi kan nok ikke gøre så meget nu, men ville egentlig gerne i kontakt med hende, mest af princip da jeg simpelthen ikke kan tolerere snydere og falske personer!!

Mvh Kathrina

Jeg har ikke købt noget af hende. Men ville bare lige sige, at hvor er det ærgeligt når sådan noget sker. Og jeg forstår dig godt. Det er princippet i det. Øv altså.

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Havde hun ikke lukket sin profil og oprettet en ny?

Anmeld

13. november 2010

Diana...

Ej hvor træls. 

Har du snakket med Henrik om det? Det kan være han kan finde ud af noget? Jeg ved ikke hvordan reglerne er i køb og salg men jeg synes da KLART du skal skrive til Henrik det er da lidt vigtigt at finde ud af det især hvis hun bare opretter en ny bruger. 

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har haft den oppe i staff. Der er ikke så meget vi kan gøre det ved,  desværre.

Vi OPFORDRER dog alle, til at behandle hinanden godt og naturligvis ikke snyde hinanden osv.

Vi gør alt hvad vi kan, for ikke at få falske profiler og folk der udgiver sig for ngoet de ikke er.

Desværre har vi intet at stille op, overfor folk der snyder. Vi kan tale med dem om det, som der også er blevet gjort i denne sag, inden hun slettede sin profil.

- Jeg vil så opfordre jer til at holde tråden i en god tone. Da det aldrig er rart med hetz af enkelt personer. Snyder eller ej.

Så vær opmærksom. Lad være med at blive for mistænktsom og behandl hinanden godt - Som I gerne selv vil behandles.

Zafir - Moderator baby.dk

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Vi har haft den oppe i staff. Der er ikke så meget vi kan gøre det ved,  desværre.

Vi OPFORDRER dog alle, til at behandle hinanden godt og naturligvis ikke snyde hinanden osv.

Vi gør alt hvad vi kan, for ikke at få falske profiler og folk der udgiver sig for ngoet de ikke er.

Desværre har vi intet at stille op, overfor folk der snyder. Vi kan tale med dem om det, som der også er blevet gjort i denne sag, inden hun slettede sin profil.

- Jeg vil så opfordre jer til at holde tråden i en god tone. Da det aldrig er rart med hetz af enkelt personer. Snyder eller ej.

Så vær opmærksom. Lad være med at blive for mistænktsom og behandl hinanden godt - Som I gerne selv vil behandles.

Zafir - Moderator baby.dk

Nemmerlig...

Anmeld

13. november 2010

tumle81

Baagøe skriver:

Havde hun ikke lukket sin profil og oprettet en ny?

Jeg håber ikke hun er oprettet med en ny profil, det ville være rigtig dårlig stil!!!

Har snakket med Henrik om det og håber at hun bliver håber hvis hun forsøger at komme herind igen...

Mvh Kathrina

Anmeld

13. november 2010

L-Mortil3

Jep... også åbenbart snydt...

Havde købt en "seng i seng" fra babysam, 150 kr, var overført, og hun ville så sende ugen efter da hun lige skulle hente den ved ekskæresten....

Lidt ærgeligt at smide penge efter noget der ikke bliver til en klap...

Mest af alt træls da vi skulle have brugt den nu her når Liam skal opereres ...

Men hvad... jeg overlever nok tabet... det er bare princippet i det!

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Forstår ikke at der er nogen, der har samvittighed til at snyde nogen på den måde. Det er det samme som tyveri....det er bare nemmere at slippe nemt om ved det, når det er på nettet....desværre

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

tumle81 skriver:

Jeg håber ikke hun er oprettet med en ny profil, det ville være rigtig dårlig stil!!!

Har snakket med Henrik om det og håber at hun bliver håber hvis hun forsøger at komme herind igen...

Mvh Kathrina

Hvis det er hende, skrev hun at hun havde haft problemer med sin profil og var nødt til at oprette en ny. Hun skrev også, at hun ikke var ude på at snyde.

Jeg ved som sagt ikke om det er hende, men det var der i hvert fald en tråd om for ikke længe siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.