Vedr mek83

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Barbamama

Baagøe skriver:

Hvis det er hende, skrev hun at hun havde haft problemer med sin profil og var nødt til at oprette en ny. Hun skrev også, at hun ikke var ude på at snyde.

Jeg ved som sagt ikke om det er hende, men det var der i hvert fald en tråd om for ikke længe siden

Det er ikke den samme du tænker på. Det var en der hed Isabeau. Det er ikke den samme der bliver snakket om nu... Desværre....For nej hun ville ikke snyde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Hvis det er hende, skrev hun at hun havde haft problemer med sin profil og var nødt til at oprette en ny. Hun skrev også, at hun ikke var ude på at snyde.

Jeg ved som sagt ikke om det er hende, men det var der i hvert fald en tråd om for ikke længe siden

nej det var babystella der så hedder Isabeau...

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

michella80 skriver:

Det er ikke den samme du tænker på. Det var en der hed Isabeau. Det er ikke den samme der bliver snakket om nu... Desværre....For nej hun ville ikke snyde

Ok. Tak. Det var nemlig hende jeg tænkte på, da jeg kan huske hun var meget ked af, at folk troede hun bare var væk

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Ni-ko-li-ne skriver:

nej det var babystella der så hedder Isabeau...

Ja, det blev jeg jo så også lige gjort opmærksom på

Anmeld

13. november 2010

Jakob'sMor

tumle81 skriver:

Er der andre der ligesom jeg har købt varer af denne bruger og ikke modtaget sine varer??

Hun har nu slettet sin profil, da der var en anden udover mig som også var blevet snydt af hende!!

Vi kan nok ikke gøre så meget nu, men ville egentlig gerne i kontakt med hende, mest af princip da jeg simpelthen ikke kan tolerere snydere og falske personer!!

Mvh Kathrina

Ja mig, men det ved du jo... Godt hun er væk herfra, men stadig træls flere er blevet snydt!!

Anmeld

14. november 2010

Jibbe

Line&Liam skriver:

Jep... også åbenbart snydt...

Havde købt en "seng i seng" fra babysam, 150 kr, var overført, og hun ville så sende ugen efter da hun lige skulle hente den ved ekskæresten....

Lidt ærgeligt at smide penge efter noget der ikke bliver til en klap...

Mest af alt træls da vi skulle have brugt den nu her når Liam skal opereres ...

Men hvad... jeg overlever nok tabet... det er bare princippet i det!

Hej Line. Vi har købt vores seng i seng i babysam til 99 kr. Jeg vil gerne tjekke om de har flere for dig hvis det er. Surt at skulle bruge det og så ikke få det.'

Anmeld

14. november 2010

Isabeau2206

Baagøe skriver:

Hende som slettede sin profil, og startede en ny op, er mig! Og det var simpelthen af tekniske årsager, jeg måtte slette og starte forefra.

Og jeg var IKKE ude på og snyde nogen! Det er træls når folk med vilje køber og sælger, og så snyder én. Men tror desværre ikke, det kan undgåes.

Jeg kan kun anbefale at man selv henter varen og selv afleverer pengene, så er man fri for at problemerne.

Fx. solgte jeg en jakke til en herinde, hun overførte pengene, jeg sendte jakken, men hun fortæller gang på gang at den ikke er modtaget, selvom posthuset siger det modsatte? Har for en sikkerheds skyld efterlyst den og endvidere sendt pengene tilbage til køberen. Hvis pakken blir´ fundet, sender de den til mig.

Men tror sgu aldrig, jeg ser den igen

Anmeld

14. november 2010

Isabeau2206

Baagøe skriver:

Ok. Tak. Det var nemlig hende jeg tænkte på, da jeg kan huske hun var meget ked af, at folk troede hun bare var væk

Tak Ja, jeg var nemlig meget ked af selve situationen, men det er forhåbentlig fortid nu

Anmeld

14. november 2010

NoName

Jibbe skriver:

Hej Line. Vi har købt vores seng i seng i babysam til 99 kr. Jeg vil gerne tjekke om de har flere for dig hvis det er. Surt at skulle bruge det og så ikke få det.'

undskyld men hvad er en seng i seng????

Anmeld

14. november 2010

Malene84

Isabeau2206 skriver:

Hende som slettede sin profil, og startede en ny op, er mig! Og det var simpelthen af tekniske årsager, jeg måtte slette og starte forefra.

Og jeg var IKKE ude på og snyde nogen! Det er træls når folk med vilje køber og sælger, og så snyder én. Men tror desværre ikke, det kan undgåes.

Jeg kan kun anbefale at man selv henter varen og selv afleverer pengene, så er man fri for at problemerne.

Fx. solgte jeg en jakke til en herinde, hun overførte pengene, jeg sendte jakken, men hun fortæller gang på gang at den ikke er modtaget, selvom posthuset siger det modsatte? Har for en sikkerheds skyld efterlyst den og endvidere sendt pengene tilbage til køberen. Hvis pakken blir´ fundet, sender de den til mig.

Men tror sgu aldrig, jeg ser den igen

øv, øv, øv det har jeg netop også været ude for. Sjovt nok dukkede det tøj jeg havde solgt hende, op på børnebillederne  så der stoppede legen så!!! Bare synd at nogen gør det surt for alle andre. Nu tør jeg ikke andet end at sælge tøj som pakke, eller gør mere ud af at fortælle at det er på egen risiko, at de ikke får en krone tilbage hvis den er væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.