1. lægeundersøgelse snart og har et problem!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
29 svar
0 synes godt om
12. november 2010

A&F

Hej piger.

Jeg har tid hos lægen d. 25 november. Det er mit første lægebesøg. Jeg er glad for min læge, men problemet er dog, at min læge er en mand, og jeg er ikke glad for, at han skal foretage en gynækologisk undersøgelse på mig. Er det noget han SKAL gøre, og kan jeg sige nej til det.? og blive henvist til en kvindelig gynækolog?.

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Janni.

A&F skriver:

Hej piger.

Jeg har tid hos lægen d. 25 november. Det er mit første lægebesøg. Jeg er glad for min læge, men problemet er dog, at min læge er en mand, og jeg er ikke glad for, at han skal foretage en gynækologisk undersøgelse på mig. Er det noget han SKAL gøre, og kan jeg sige nej til det.? og blive henvist til en kvindelig gynækolog?.

På forhånd tak

Jeg skulle ikke gennemgå en gynækologisk undersøgelse. Min læge sagde at de alligevel ikke kunne mærke nogen forskel så det gad han ikke bruge tid på 

~ Buito ~

Anmeld

12. november 2010

SoffiLine

A&F skriver:

Hej piger.

På forhånd tak

jeg fik ikke en gynækologisk (staves) undersøgelse ved første læge besøg ..

Anmeld

12. november 2010

A&F

Buito skriver:

Jeg skulle ikke gennemgå en gynækologisk undersøgelse. Min læge sagde at de alligevel ikke kunne mærke nogen forskel så det gad han ikke bruge tid på 

~ Buito ~

Tak for dit svar, det lettede

Anmeld

12. november 2010

A&F

SoffiLine skriver:

jeg fik ikke en gynækologisk (staves) undersøgelse ved første læge besøg ..

Taak for svaret, så har jeg ikke noget at tænke på indtil da

Anmeld

12. november 2010

SoffiLine

A&F skriver:

Taak for svaret, så har jeg ikke noget at tænke på indtil da

var så lidt 

Anmeld

12. november 2010

Svei