Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal op og besøge Rosa og svensker-fanden til middag på søndag, og som en surprise til mændene så skal vi i musikhuset bagefter og se Puppetry of the penis! Nuuuuj jeg glæder mig det bliver bare suuuper sjov!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: må jeg spørge dumt... men hvor er der en legeplads i aulum
må jeg spørge dumt...
men hvor er der en legeplads i aulum
der er en mindre en i anlægget, men ellers er der den på friskolen...og så sku der ligge en på syren vej (tror jeg den hedder) min mellemste søn skal lige vise mig den en dag
nutche skriver: der er en mindre en i anlægget, men ellers er der den på friskolen...og så sku der ligge en på syren vej (tror jeg den hedder) min mellemste søn skal lige vise mig den en dag
havde bare fået at vide der ingen var i anlægget men så ved jeg da det. hvor ligge friskolen henne?
Maja88 skriver: havde bare fået at vide der ingen var i anlægget men så ved jeg da det. hvor ligge friskolen henne?
ved du ikke hvor friskolen er? når du kører ned gennem byen står der skilte dertil.
nutche skriver: ved du ikke hvor friskolen er? når du kører ned gennem byen står der skilte dertil.
er ikke så kendt i aulum.. jamen er den i nærheden af puff eller???
Jeg prøver at gøre rent , afbrudt af børn og bonde der roder meget
I morgen kommer min morbror + kone til frokost , så dejligt :=)
Absolut ingenting andet end at være på baby.dk selvfølgelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128