Iiih... Weekend!! Hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Mira0911

Pruuuh....! 

Det har været en noget hård uge - Op kl. 5.10 hver morgen - Ikke lige noget jeg er specielt vant til... Det fortsætter kun til Juleferien... 

Kan godt mærke trætheden... Den er slem - og har en del kriser hverdag om formiddagen og over middag... Hvor jeg virkelig kæmper for at holde mig vågen... 

Nu nyder jeg den skønne weekend med min lille familie... 

Imorgen står den på rengøring i den gamle hytte, så vi kan få den afleveret til på Tirsdag - Hold op hvor jeg da virkelig glæder mig... Helt vildt! 

Glæder mig slet ikke til at skulle tilbringe et par timer derude imorgen... Gisp... Jeg klare den nok som jeg altid har gjort... Håber så ikke at støde på naboen... 

Julie bliver så passet et par timer mens vi får gjort rent... 

Søndag står den på ren afslapning, vaskeri, udpakning og en gang fodbold... 

Hvad skal I lave i weekenden? 

Ja vil egentlig bare ønske Jer en super god Weekend... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Miamaja

Vi skal hygge i aften og saa ellers holde weekend i san fransisco og spise paa en laekker kinesisk restaurant lordag. glaeder mig

Anmeld

12. november 2010

Malene84

VI SKAL PÅ DATE... THANK GOD... ENDELIG!!!!!

Anmeld

12. november 2010

Steph_Laurits

Herhjemme står den vidst bare på afslapning

Anmeld

13. november 2010

morNov2010

Jeg håber jeg skal FØDE.

Kh Mette, 40+2

Anmeld

13. november 2010

Diana...

Lørdag skal vi ud til nogen venner og hjælpe med at male eller Manden skal hjælpe manden med at male jeg skal bare sidde/ligge og kikke på vores dejlige børn lege. Søndag SLAPPE af. 

Og når ja så det jo Harry Potter weekend så jeg skal da se potter hele weekenden også hahaha. 

Rigtig god weekend alle sammen? 

Anmeld

13. november 2010

wamse

Jeg skal en tur til Randers med min datter, som skal være sammen med hendes far og hans forældre :-) Kommer hjem i morgen igen. Håber hun nyder turen.

Anmeld

13. november 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jaaa fredag aften brugte jeg på at forberede mig til i dag. Jeg skal lave frokost til ti mennesker, så jeg fik skrællet 8 kg kartofler, lavet tærtebund, sweet potato pie, cornbread og fond til min kalkun. I dag skal jeg så bare lave min tærte færdig, stege kalkun og lave kartoffelmosen og vi er klar til at spise kl 13

Og i morgen skal jeg på arbejde 14.30-22.30

Anmeld

13. november 2010

Lone Jakobsen

her skal der ikke ske det store i weekenden.

vi havde besøg af Søs og lille Marcus igår, til ren hygge med vafler og fredags slik.

her til morgen kom manden hjem fra sin julefrokost, og mens han sover, regner jeg med at børnene og jeg skal forberede lidt julegaver, måske lave lidt småkagedej.... eller gå en tur på legepladsen.... afhængig af vejret og hvordan Isac  har det.

Anmeld

13. november 2010

9510

Her lige om lidt skal vi ud og klippe lidt pyntegrønt til en masse juledekorationer,,,

og i eftermiddag skal vi ud og aflevere ungerne hos mine forældre til overnatning, da manden og jeg skal til kæmpe fest,,,,

Er lidt spændt for det er første gang min dreng skal sove ude, han er 14 mdr,,

Søndag er bare afslapning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.