Iiih... Weekend!! Hvad skal I lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Mor til prinsessen :-)

skal lave bryllupskage :-) eller prøve hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

sarahb

Jeg vil bare gerne føde.. Virkelig gerne..
Ellers skal manden arbejde 15-01 og så skal vores søn og jeg ud og fodre ænder og på legepladsen osv.

Anmeld

13. november 2010

frk Jensen

Lige nu hygger vi... Slapper af..

Når manden kommer hjem igen om snart skal vi i bilka og ikea og shoppe lidt. Det blir mega hygge..

Imorgen skal vi ikke lave en fis.. Det er søndag

Anmeld

13. november 2010

TbCp

Igår havde Liva og jeg inviteret os selv til aftensmad hos min veninde.
Vi ses alt for sjældent så det var rigtig hyggeligt.

Idag skal min mand ned og kigge på ting hans farmors hus. Hun døde for nogle uger siden og nu skal huset til at tømmes.
Imens skal jeg have gjort lidt rent og og handlet da min mand får "nørderne" på besøg i aften De er 5 mænner der har gået på skole sammen, alle IT nørder, de mødes et par gange om året og spiller computer, og det skal så være hos os idag, det plejer at være rigtig hyggeligt

Imorgen skal vi ud og kigge på hus og så er den weekend gået

Anmeld

13. november 2010

otlitrom

Jeg vil ud og gå en tur i det gode vejr. Det er blevet lidt sløjt med motionen efter hormonbehandlingen Det skal jeg have lavet om på. I eftermiddag skal vi vaske tøj, og så skal vi ud og spise. Jeg har bestilt bord til en venindejulefrokost næste lørdag, på en restaurant i byen, og manden blev SÅ misundelig, at vi nu skal derned og spise i aften

I morgen skal jeg ingenting. Manden skal til fodbold.. Jeg tror jeg vil læse en god bog, og måske se en film. Ren aflsapning!

God weekend allesammen!

Anmeld

13. november 2010

ønskerbaby

kæresten har fri weekend og det glæder jeg mig altid til så vi rigtig kan slappe af og være kærester men nej ikke lige i den her weekend for

kl.1 skal vi til 30år fødselsdag også kører der fra kl 6 til 60år fødselsdag og imorgen til hans søster´s 24år fødselsdag

det var så den weekend som om de rigtig har plandlagt at min kæreste lige har fri i den weekend

men nu glæder jeg mig bare til om 14dage

Anmeld

13. november 2010

Maja88

nutche skriver:

her skal der ikke ske det store i weekenden.

vi havde besøg af Søs og lille Marcus igår, til ren hygge med vafler og fredags slik.

her til morgen kom manden hjem fra sin julefrokost, og mens han sover, regner jeg med at børnene og jeg skal forberede lidt julegaver, måske lave lidt småkagedej.... eller gå en tur på legepladsen.... afhængig af vejret og hvordan Isac  har det.

må jeg spørge dumt...

men hvor er der en legeplads i aulum

Anmeld

13. november 2010

Baby_girl2011

jeg er hjemme ved min veninde i velling sammen med min lille hund..

manden er i KBH til noget tramp..

tager hjem idag for at ordne lidt vasketøj.. til manden kommer hjem imorgen.. vores første weekend hvor vi skal være væk fra hinanden.. :/

Anmeld

13. november 2010

Carina1977

Du må også have en rigtig god weekend

Ja jeg har barnefri weekend. Mark tog om til sin far igår aftes og skal blive der til imorgen aften. Så denne her weekend kan jeg fokusere på kun mig  Så her står den på ren afslapning. Jeg skal ikke gøre rent, for det kan jeg ikke. Jeg har hjemmehjælp der kommer og gør det for mig. Men jeg skal have ordnet vasketøj og have ryddet lidt op rundt omkring. Det kan jo ikke undgåes at der bliver lidt rodet når man har et barn

Jeg har viiiildt lyst til en shoppetur, men øv pengepungen siger nej til dette. Kunne ellers være hyggeligt hehe  Tror jeg tager om og besøger min mor her i eftermiddag. Det er ikke så tit vi har tid til at få snakket kun os to. Men ellers så er det vel computeren jeg holder mig til her i weekenden, og måske se en god film i fjernsynet, hvis der da kommer noget interessant i flimmerkassen

Anmeld

13. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Mmm... Lidt kedelig weekend. Idun er hos mine forældre, fordi Vivi var alene hjemme i weekenden og ville låne hende. Det er som sådan dejlig nok. Men husbonni har kort weekend og det kan derfor ikke rigtig betale sig for ham at vende. Så jeg er 'alene' det meste af dagen, når han og lille prutten sover... mmm.. Det er faktisk ikke lige det jeg er i humør til.

Udover det, så tænker jeg at jeg skal have sat de sidste 2 rulle gardiner op i stuen og det nye skraldestativ under vasken i køkkenet. Måske rydde lidt op...

Ellers: baby.dk, en film i tv måske og lege med min baby Prøve at finde ud af, hvad der skal laves af julegaver... mmm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.