Hva laver i her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Malene84

ønskebarn74 skriver:

Hihi, også her... Har købt julestjerner og fine fyrfadsstager i rød med snefnug... weeee... eeeeeeeelsker julen....

YEEEAAHHH  Jeg troede jeg var den eneste... det er bare ren hygge. Manden skælder konstant ud i baggrunden (han hader det, hvis det stod til ham pyntede vi op om morgenen d. 24 og pillede det ned om aftenen d 24.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Malene84

AnneBJ skriver:

Puha... Det var dælme tidligt!

Jeg er alene hjemme og stener venner på zulu lige nu.. venter på min mad bliver leveret Og på vild med dans og live fra bremen - og så er det sengetid efterfølgende

alt for tidligt... men kan ikke vente

Anmeld

12. november 2010

ønskebørn74

Malene84 skriver:

YEEEAAHHH  Jeg troede jeg var den eneste... det er bare ren hygge. Manden skælder konstant ud i baggrunden (han hader det, hvis det stod til ham pyntede vi op om morgenen d. 24 og pillede det ned om aftenen d 24.

Min mand synes det jeg har fremme ikke er vildt julet endnu... så det er ok...

Anmeld

12. november 2010

Malene84

quar20 skriver:

HYYYYYGGGGGGGGGEEEELIIIIIIIIIGTTT
Det skal vi imorgen Jeg har i snart 3 uger haft kriblen og krablen i fingerne for at komme igang med at pynte op.. Men har måtte bide i det sure æble og vente HELT til imorgen..!! Manden ville ikke gå og gøre rent med ALT det julepynt - og det jo ham der har den tjans nu hvor jeg ikke kan - så vi måtte finde en dato , som så er imorgen, også må jeg gå juleamok

weeehuuu... god pytning

Anmeld

12. november 2010

MissGeoh

Jeg har siddet og set film med manden. Han valgte at sætte paranormal activity på. Så nu har jeg bare gøjseren. Og kommer IKKE til at sove i nat..

Den kan helt klart IKKE anbefales!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.