Hva laver i her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
24 svar
0 synes godt om
12. november 2010

CarinaSB

Ja som spørgsmålet lyder .. hva får i tiden til at gå med her til aften? Vi sidder og ser politi jagten på kanal 5 .. Og spiser noget blandet slik og får en hippi (Cuba blueberry med sprit i ) Noah gik kold for 20 min siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

B&J

CarinaSB skriver:

Ja som spørgsmålet lyder .. hva får i tiden til at gå med her til aften? Vi sidder og ser politi jagten på kanal 5 .. Og spiser noget blandet slik og får en hippi (Cuba blueberry med sprit i ) Noah gik kold for 20 min siden

hihihihi det så vi også lige på kanal 5 eller sidder vi og snakker  og vores dreng kig kold for 37 minutter tiden

Anmeld

12. november 2010

CarinaSB

B&J skriver:

hihihihi det så vi også lige på kanal 5 eller sidder vi og snakker  og vores dreng kig kold for 37 minutter tiden

det er os meget godt at se .. Kan os godt lide at se krimi 5 ..

Anmeld

12. november 2010

B&J

CarinaSB skriver:

det er os meget godt at se .. Kan os godt lide at se krimi 5 ..

det er også super spænde så er det lige før man sidder med øjne klisteret til skærmen

Anmeld

12. november 2010

Malene84

JEG PYNTER OP TIL JUUUUUUL... WEEEHUUUU  Kunne seriøst ikke vente længere. Og det er jo et ugeprojekt med to vildbasser ved siden af

Anmeld

12. november 2010

CarinaSB

Malene84 skriver:

JEG PYNTER OP TIL JUUUUUUL... WEEEHUUUU  Kunne seriøst ikke vente længere. Og det er jo et ugeprojekt med to vildbasser ved siden af

Eiii hvor hyggeligt .. Jeg overvejede det os her for leden dag .. men manden syntes vi skal vente en uges tid endnu ..

Anmeld

12. november 2010

CarinaSB

B&J skriver:

det er også super spænde så er det lige før man sidder med øjne klisteret til skærmen

Nemlig

Anmeld

12. november 2010

AnneBJ

Malene84 skriver:

Puha... Det var dælme tidligt!

Jeg er alene hjemme og stener venner på zulu lige nu.. venter på min mad bliver leveret Og på vild med dans og live fra bremen - og så er det sengetid efterfølgende

Anmeld

12. november 2010

quar20

Malene84 skriver:

HYYYYYGGGGGGGGGEEEELIIIIIIIIIGTTT
Det skal vi imorgen Jeg har i snart 3 uger haft kriblen og krablen i fingerne for at komme igang med at pynte op.. Men har måtte bide i det sure æble og vente HELT til imorgen..!! Manden ville ikke gå og gøre rent med ALT det julepynt - og det jo ham der har den tjans nu hvor jeg ikke kan - så vi måtte finde en dato , som så er imorgen, også må jeg gå juleamok

Anmeld

12. november 2010

quar20

Skal snart i et varmt bad.. Bassen gik kold for en lille time siden, de har været på tur i dp - så han var GODT træt..!!

Og derefter så lige nå at pakke tasken til sygehuset med mit tøj og tandbørste osv, også i seng og se om det ikke kan blive til lidt flere timer end de små 3 jeg fik i nat..!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.