Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnneBJ skriver: Puha... Det var dælme tidligt! Jeg er alene hjemme og stener venner på zulu lige nu.. venter på min mad bliver leveret Og på vild med dans og live fra bremen - og så er det sengetid efterfølgende
Puha... Det var dælme tidligt!
Jeg er alene hjemme og stener venner på zulu lige nu.. venter på min mad bliver leveret Og på vild med dans og live fra bremen - og så er det sengetid efterfølgende
He he læste lige dit svar hurtigt og fik følgende ud af det: .... venter på at min MAND blir leveret" Ikke dårligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
smillaluna skriver: He he læste lige dit svar hurtigt og fik følgende ud af det: .... venter på at min MAND blir leveret" Ikke dårligt
Haha, nej det kunne skam være udmærket
manden og jeg sidder bare og ser tv... sys tiden går mega laaaangsomt for tiden der er nemlig kun 11 dage til jeg har termin...
men når man ikke kan lave noget, så går tiden altså bare mega langsomt sys jeg, og det er ikke sjovt...
Vi har været inde ved et hold venner og spise... Sikke end god mad vi fik...
Vildsvinemarineret nakkesteg - Uhm hvor det smagte super fantastisk... :)
Nu er vi så lige kommet hjem... Hænger ud i sofaen med sofasurfing.... :)
Er ude ved Trine89 og lave kage til hendes kæreste! Vi er meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget seriøse
Jeg har været i Langå med den store , og hygget med de 3 andre := nu ser bonden og jeg live fra bremen .
Jeg har vokset ben mens jeg så vild med dans for første gang i mit liv. For pokker det gjorde ondt (altså at vokse ben), og så hjælper det ikke at kæresten sidder og fniser hvergang man hiver i strippen.
Ellers synes jeg bare generelt fredag aften er jævnt kedelig.
CarinaSB skriver: Eiii hvor hyggeligt .. Jeg overvejede det os her for leden dag .. men manden syntes vi skal vente en uges tid endnu ..
Eiii hvor hyggeligt .. Jeg overvejede det os her for leden dag .. men manden syntes vi skal vente en uges tid endnu ..
hehe det kan jeg godt forstå... det er tidligt, har også fået "skideballer" siden jeg startede... men her er det MOR der bestemmer
tak for en hyggelig tråd
Malene84 skriver: JEG PYNTER OP TIL JUUUUUUL... WEEEHUUUU Kunne seriøst ikke vente længere. Og det er jo et ugeprojekt med to vildbasser ved siden af
JEG PYNTER OP TIL JUUUUUUL... WEEEHUUUU Kunne seriøst ikke vente længere. Og det er jo et ugeprojekt med to vildbasser ved siden af
Hihi, også her... Har købt julestjerner og fine fyrfadsstager i rød med snefnug... weeee... eeeeeeeelsker julen....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128