Hva laver i her til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Faith

AnneBJ skriver:

Puha... Det var dælme tidligt!

Jeg er alene hjemme og stener venner på zulu lige nu.. venter på min mad bliver leveret Og på vild med dans og live fra bremen - og så er det sengetid efterfølgende

He he læste lige dit svar hurtigt og fik følgende ud af det: .... venter på at min MAND blir leveret" Ikke dårligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Meliora

Vi har lige spist ALT for meget sushi, og skal nu have lidt is og se film:-)

Anmeld

12. november 2010

AnneBJ

smillaluna skriver:

He he læste lige dit svar hurtigt og fik følgende ud af det: .... venter på at min MAND blir leveret" Ikke dårligt

Haha, nej det kunne skam være udmærket

Anmeld

12. november 2010

Minipigen

manden og jeg sidder bare og ser tv... sys tiden går mega laaaangsomt for tiden der er nemlig kun 11 dage til jeg har termin...

men når man ikke kan lave noget, så går tiden altså bare mega langsomt sys jeg, og det er ikke sjovt...

Anmeld

12. november 2010

Mira0911

Vi har været inde ved et hold venner og spise... Sikke end god mad vi fik... 

Vildsvinemarineret nakkesteg - Uhm hvor det smagte super fantastisk... :) 

Nu er vi så lige kommet hjem... Hænger ud i sofaen med sofasurfing.... :) 

Anmeld

12. november 2010

Manakauapo

Er ude ved Trine89 og lave kage til hendes kæreste! Vi er meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget seriøse 

Anmeld

12. november 2010

mortilflere

Jeg har været i Langå med den store , og hygget med de 3 andre := nu ser bonden og jeg  live fra bremen .

Anmeld

12. november 2010

Pena

Jeg har vokset ben mens jeg så vild med dans for første gang i mit liv. For pokker det gjorde ondt (altså at vokse ben), og så hjælper det ikke at kæresten sidder og fniser hvergang man hiver i strippen.

Ellers synes jeg bare generelt fredag aften er jævnt kedelig.

Anmeld

12. november 2010

Malene84

CarinaSB skriver:

Eiii hvor hyggeligt .. Jeg overvejede det os her for leden dag .. men manden syntes vi skal vente en uges tid endnu ..

hehe det kan jeg godt forstå... det er tidligt, har også fået "skideballer" siden jeg startede... men her er det MOR der bestemmer

tak for en hyggelig tråd

Anmeld

12. november 2010

ønskebørn74

Malene84 skriver:

JEG PYNTER OP TIL JUUUUUUL... WEEEHUUUU  Kunne seriøst ikke vente længere. Og det er jo et ugeprojekt med to vildbasser ved siden af

Hihi, også her... Har købt julestjerner og fine fyrfadsstager i rød med snefnug... weeee... eeeeeeeelsker julen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.