Hvad synes I om denne tattovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Giraffen

Isabeau2206 skriver:

Kan slet ikke forestille mig den der - der har jeg selv en tekst skrevet. Syns´ det var oplagt

Men egentlig er der så mange steder, den kan sidde. Du skal vel bare spørge dig selv om den skal være synlig?

Ellers kan den jo sidde på anklen, overarmen, underarmen, hoften, foran skråt ned for navlen

ja der er virkelig mange muligheder

Men har lige surfet rundt på tattoveringer på indersiden af overarmen og syns det ser fedt ud

Ellers overvejer jeg midt imellem skulderbladende

synes det er SÅ flot på maven men jeg ved bare at flad mave ikke holder evigt så vil nødig have den et sted hvor jeg ved at graviditet og tyngdekraft gør den grim og strækmærkeagtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Giraffen

Louisiana28 skriver:

Okay  Jeg snakkede engang med en tatovør som sagde, at når hun fandt en tatovering hun kunne li' (eller tegnede en), så hang hun den op et års tid, og hvis hun stadig kunne li' at kigge på den til den tid, så fik hun den på kroppen. Et godt tip, synes jeg

jaa det er det virkelig Men jeg gør heller aldrig sådan noget impulsivt, har haft det med logoet og anemonen i tankerne længe, men kom så først i dag i tanke om at kombinere det og så ville jeg lige have nogle ærlige meninger omkring det

Anmeld

12. november 2010

DenHeldige

Line1987 skriver:

jaa det er det virkelig Men jeg gør heller aldrig sådan noget impulsivt, har haft det med logoet og anemonen i tankerne længe, men kom så først i dag i tanke om at kombinere det og så ville jeg lige have nogle ærlige meninger omkring det

Synes tegningen er fin. Men er personligt meget facineret af kroppen "in natura". Synes simpelthen den er for smuk til at lade den tatovere, uanset om det er mand eller kvinde der er tale om...

Dog vil jeg ønske dig held lykke med dit tattoo-projekt.

Anmeld

12. november 2010

Dinna88

Hej med jer piger

Jeg overvejer at få lavet tattovering nummer to, og har leget lidt i photoshop og fundet frem til jeg måske gerne vil have denne her.

Hvad tænker i? evt placering og størrelse?

Historien bag er at jeg elsker anemoner fordi de minder om min dejlige farmog og det blå udenom er det internationale logo for organisationen for spiseforstyrrelser, som jeg har været fanget af men endelig er kommet ud af.

Generelt har jeg det med tattoveringer at de skal afspejle noget af en selv  - den anden jeg har er også meget personlig og en afspejling af mig som person

Det skal lige siges at foden er optaget

Men endelig ris og ros til tattoveringen 

Jeg har ikke læst hele tråden!
Men jeg synes den er for... "tam" til en tatovering. Hvis du går ind til tatovøren, så kan de tegne en til dig, hvis du tager billedet med som et udgangspunkt. Jeg synes BESTEMT også der skal nogle skygger i, så den bliver mere realistisk. Og nuancer osv. Men det vil komme af sig selv, hvis du vælger en ordentlig tatovør.  Men farverne er rigtig gode!

Har du fundet tatovøren? Ahn fra Boa Tattoo i Randers vil jeg gerne anbefale dig. Han tegnede min fra bunden af ud fra et billede. Og den blev perfekt! 

Anmeld

12. november 2010

Giraffen

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke læst hele tråden!
Men jeg synes den er for... "tam" til en tatovering. Hvis du går ind til tatovøren, så kan de tegne en til dig, hvis du tager billedet med som et udgangspunkt. Jeg synes BESTEMT også der skal nogle skygger i, så den bliver mere realistisk. Og nuancer osv. Men det vil komme af sig selv, hvis du vælger en ordentlig tatovør.  Men farverne er rigtig gode!

Har du fundet tatovøren? Ahn fra Boa Tattoo i Randers vil jeg gerne anbefale dig. Han tegnede min fra bunden af ud fra et billede. Og den blev perfekt! 

uha ja helt enig, det er kun på skitseplan og der skal uden tvivl skygger og muligvis andre farver osv. det er mere for sådan at få konceptet sådan gjort mere konkret 

Jeg satser på at få tattoveret af Christoff herfra:

http://www.blut-und-eisen.de/

Det er i Berlin og han er knalddygtig lavede den anden jeg har også 

Anmeld

13. november 2010

Dinna88

Line1987 skriver:

uha ja helt enig, det er kun på skitseplan og der skal uden tvivl skygger og muligvis andre farver osv. det er mere for sådan at få konceptet sådan gjort mere konkret 

Jeg satser på at få tattoveret af Christoff herfra:

http://www.blut-und-eisen.de/

Det er i Berlin og han er knalddygtig lavede den anden jeg har også 

Okay, så skal den da nok blive god!
Wow, han er dygtig. Især til de meget komplicerede billeder. Skal du ikke have noget ekstraordinært i den, når nu han er så dygtig til det?  

Anmeld

13. november 2010

Polkaprik

Ville bare lige smide et par billeder til dig som inspiration hvis ikke du selv var stødt på dem da du kiggede på nettet Den sidste er jo så ikke blå men synes designet var meget fint

Knuz Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.