Hvad synes I om denne tattovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Louisiana

Line1987 skriver:

jo det er fordi formatet ikke er helt til denne her side  og så er der nogle pixelfejl også, det er som sagt lidt hjemme-sat-sammen i photoshop så det er mere sådan skitseplan 

Okay  Jeg snakkede engang med en tatovør som sagde, at når hun fandt en tatovering hun kunne li' (eller tegnede en), så hang hun den op et års tid, og hvis hun stadig kunne li' at kigge på den til den tid, så fik hun den på kroppen. Et godt tip, synes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Louisiana

Line1987 skriver:

jo det er fordi formatet ikke er helt til denne her side  og så er der nogle pixelfejl også, det er som sagt lidt hjemme-sat-sammen i photoshop så det er mere sådan skitseplan 

Okay  Jeg snakkede engang med en tatovør som sagde, at når hun fandt en tatovering hun kunne li' (eller tegnede en), så hang hun den op et års tid, og hvis hun stadig kunne li' at kigge på den til den tid, så fik hun den på kroppen. Et godt tip, synes jeg

Anmeld

12. november 2010

Louisiana

Undskyld, min computer laver nogen gange bøvl, og så sender den mit svar to gange, selvom jeg kun har trykket én gang på send

Anmeld

12. november 2010

Isabeau2206

Line1987 skriver:

ja det var også derfra jeg fandt anemonen.

og så klippede jeg den sammen med NEDA-logo

Ja det er lidt mit problem, kan sagtens se den er oplagt (ud fra omridset) at have på lænden, men iiiih er ikke så meget til lændetattoveringer, og har en på foden så vil gerne have den et andet sted 

tror du det ville blive for sammenpresset (at den ville blive for lille) hvis man fx havde den på indersiden af overarmen?

Kan slet ikke forestille mig den der - der har jeg selv en tekst skrevet. Syns´ det var oplagt

Men egentlig er der så mange steder, den kan sidde. Du skal vel bare spørge dig selv om den skal være synlig?

Ellers kan den jo sidde på anklen, overarmen, underarmen, hoften, foran skråt ned for navlen

Anmeld

12. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Den kunne være super flot med lidt mindre blåt, måske flydende overgang? og så ville den være bedst på Skulderbladet tror jeg, når nu du ikke er til tattoo på lænden.

Anmeld

12. november 2010

tinasmor

Louisiana28 skriver:

Det lyder som en god ide. Jeg ville personlig aldrig i livet få lavet en tatovering, men jeg tror også at med det råd ville der være mange flere der ville fortyde det senere hen. Læste et sted at pt bliver der tjent flere penge på at FJERNE tatoveringer igen end på at lave dem. Det siger jo desværre lidt.

Til trådstarter. Jeg synes det er rigtig fint at det er en personlig tatovering. Hvis det ikke er det, forstår jeg slet ikke folk får lavet det.

Nu skinner det jo lidt igennem at jeg ikke er så vild med tatoveringer, så her kommer det alligevel:

Jeg ville sætte den et sted hvor man kunne gemme den hvis man havde lyst om 15 år, altså ikke på overarmen eller lign (synes heller ikke det er så feminint på armenen til en kvinde)

Anmeld

12. november 2010

katti24

den er rigtig fin og syntes det er en god ide at du har lavet den så personlig. Med hensyn til placeringen så ville jeg nu heller ikke vælge lænden, det er altså lidt uchamerende med sådan en amager nummerplade eller tramp stamp, alt efter hvor man kommer fra , men jeg tror at hvis det var mig ville jeg nok få den lavet enten på underarmen, eller ned langs min ene side (selvom jeg har hørt det går vildt ondt på ribbenene)

Anmeld

12. november 2010

Giraffen

tinasmor skriver:

Det lyder som en god ide. Jeg ville personlig aldrig i livet få lavet en tatovering, men jeg tror også at med det råd ville der være mange flere der ville fortyde det senere hen. Læste et sted at pt bliver der tjent flere penge på at FJERNE tatoveringer igen end på at lave dem. Det siger jo desværre lidt.

Til trådstarter. Jeg synes det er rigtig fint at det er en personlig tatovering. Hvis det ikke er det, forstår jeg slet ikke folk får lavet det.

Nu skinner det jo lidt igennem at jeg ikke er så vild med tatoveringer, så her kommer det alligevel:

Jeg ville sætte den et sted hvor man kunne gemme den hvis man havde lyst om 15 år, altså ikke på overarmen eller lign (synes heller ikke det er så feminint på armenen til en kvinde)

Der vil jeg give dig helt ret, jeg er selv meget kræsen med tattoveringer og synes hverken det passer (til mig) med en på lænden, skulderbladet eller overarmen

Dog er det ikke sådan at jeg tænker "jeg vil have en tattoering, hvad skal det være?" Mere "jeg har noget her der er en stor del af mig, hvordan kan jeg udtrykke dette for mig selv?" og der er svaret nogen gange en ring, en hårfarve, en tøjstil, en måde at omgås andre på og nogen gange en tattovering Den første jeg har havde jeg haft i hovedet i tre år inden jeg fik den lavet. Den symboliserer hvor stor en del min far er i mit liv nu her hvor jeg ikke har kontakt med ham. Den er kun for mig og for alle andre ligner den abstrakt kunst

tror også mange glemmer at tænke sig om ved tattoveringer, er dumme nok (undskyld jer der evt har det) at få skrevet navne på kærester, eller får dem i en alder/periode hvor de ikke 100% har defineret deres identitet.

Nogle ændrer sig jo også bare over tid og finder ud af tattoveringen ikke lige var dem alligevel, så der er nok mange årsager, men lidt ironisk at de der fjerner dem tjener flere penge end de der laver dem

Anmeld

12. november 2010

Giraffen

katti24 skriver:

den er rigtig fin og syntes det er en god ide at du har lavet den så personlig. Med hensyn til placeringen så ville jeg nu heller ikke vælge lænden, det er altså lidt uchamerende med sådan en amager nummerplade eller tramp stamp, alt efter hvor man kommer fra , men jeg tror at hvis det var mig ville jeg nok få den lavet enten på underarmen, eller ned langs min ene side (selvom jeg har hørt det går vildt ondt på ribbenene)

hihi det var lige det jeg tænkte, men ikke turde skrive (det med tattovering på lænden) det er altså heller ikke lige min kop te.

jaa ku være flot på siden men er bare bange for den bliver for strukket ved en graviditet?

er ret hooked på indersiden af overarmen evt så bladene når lidt mere end halvvejs rundt, så man kan ane tattoveringen når armen er ned langs siden, hvis det gir mening

Anmeld

12. november 2010

Giraffen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Den kunne være super flot med lidt mindre blåt, måske flydende overgang? og så ville den være bedst på Skulderbladet tror jeg, når nu du ikke er til tattoo på lænden.

uhaja farverne skal være lidt anderledes, vil gerne de er lidt støvede i det og så nogle skygger i neda-symbolet - overvejer også lille blomst, men det skal heller ikke være aalt for mistkmasket med farverne

overvejer primært indersiden af overarmen, tror ik skulderbladet lige er mig, men måske midt i mellem skulderbladene, det vil jeg lige huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.