tinasmor skriver:
Det lyder som en god ide. Jeg ville personlig aldrig i livet få lavet en tatovering, men jeg tror også at med det råd ville der være mange flere der ville fortyde det senere hen. Læste et sted at pt bliver der tjent flere penge på at FJERNE tatoveringer igen end på at lave dem. Det siger jo desværre lidt.
Til trådstarter. Jeg synes det er rigtig fint at det er en personlig tatovering. Hvis det ikke er det, forstår jeg slet ikke folk får lavet det.
Nu skinner det jo lidt igennem at jeg ikke er så vild med tatoveringer, så her kommer det alligevel: 
Jeg ville sætte den et sted hvor man kunne gemme den hvis man havde lyst om 15 år, altså ikke på overarmen eller lign (synes heller ikke det er så feminint på armenen til en kvinde)
Der vil jeg give dig helt ret, jeg er selv meget kræsen med tattoveringer og synes hverken det passer (til mig) med en på lænden, skulderbladet eller overarmen
Dog er det ikke sådan at jeg tænker "jeg vil have en tattoering, hvad skal det være?" Mere "jeg har noget her der er en stor del af mig, hvordan kan jeg udtrykke dette for mig selv?" og der er svaret nogen gange en ring, en hårfarve, en tøjstil, en måde at omgås andre på og nogen gange en tattovering
Den første jeg har havde jeg haft i hovedet i tre år inden jeg fik den lavet. Den symboliserer hvor stor en del min far er i mit liv nu her hvor jeg ikke har kontakt med ham. Den er kun for mig og for alle andre ligner den abstrakt kunst
tror også mange glemmer at tænke sig om ved tattoveringer, er dumme nok (undskyld jer der evt har det) at få skrevet navne på kærester, eller får dem i en alder/periode hvor de ikke 100% har defineret deres identitet.
Nogle ændrer sig jo også bare over tid og finder ud af tattoveringen ikke lige var dem alligevel, så der er nok mange årsager, men lidt ironisk at de der fjerner dem tjener flere penge end de der laver dem
Anmeld