Hvad synes I om denne tattovering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.032 visninger
26 svar
0 synes godt om
12. november 2010

Giraffen

Hej med jer piger

Jeg overvejer at få lavet tattovering nummer to, og har leget lidt i photoshop og fundet frem til jeg måske gerne vil have denne her.

Hvad tænker i? evt placering og størrelse?

Historien bag er at jeg elsker anemoner fordi de minder om min dejlige farmog og det blå udenom er det internationale logo for organisationen for spiseforstyrrelser, som jeg har været fanget af men endelig er kommet ud af.

Generelt har jeg det med tattoveringer at de skal afspejle noget af en selv  - den anden jeg har er også meget personlig og en afspejling af mig som person

Det skal lige siges at foden er optaget

Men endelig ris og ros til tattoveringen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

Louisiana

Mangler der ikke noget af den?

Jeg er ikke så vild med farvede tatoveringer, men nu er det jo heller ikke mig der skal ha' den  Med det du skriver, hvad den symbolisere, så synes jeg den er rigtig fin

Anmeld

12. november 2010

Isabeau2206

Hej! Googlede "tattoo anemoner" og fandt dem her - de ligner da meget den du har lavet

Men jeg kan godt lide den/dem. Hvad med og sætte den på lænden? Eller skulderbladet? Eller hvis du gerne vil ha´, at den sidder et sted, du kan se den, så evt. på anklen? Man kan jo bygge videre på den med flere blomster og flere blade, evt. grene

Hilsen fra mig med en hel del tattoo´s

Anmeld

12. november 2010

otlitrom

Jeg tænker, at blomsten ligner mere en hibiscus eller en anden tropeblomst, og ikke så meget en blå anemone. Jeg synes en anemone er meget mere simpel i sin struktur.

Men hvis du kan lide tatoveringen, så er det jo godt. Så er det da sådan den skal være!

Anmeld

12. november 2010

malenecl

Ej den er da også flot!

Hvis det var mig havde jeg valgt lænden eller i siden af maven

Anmeld

12. november 2010

LouiseNielsen

Havde det været mig som skulle have lavet en blå anemone fordi det betyder noget for mig, så ville jeg vælge denne som jeg har fundet et billede af, også få den lavet på håndleddet....

Anmeld

12. november 2010

Giraffen

Louisiana28 skriver:

Mangler der ikke noget af den?

Jeg er ikke så vild med farvede tatoveringer, men nu er det jo heller ikke mig der skal ha' den  Med det du skriver, hvad den symbolisere, så synes jeg den er rigtig fin

jo det er fordi formatet ikke er helt til denne her side  og så er der nogle pixelfejl også, det er som sagt lidt hjemme-sat-sammen i photoshop så det er mere sådan skitseplan 

Anmeld

12. november 2010

Giraffen

Isabeau2206 skriver:

Hej! Googlede "tattoo anemoner" og fandt dem her - de ligner da meget den du har lavet

Men jeg kan godt lide den/dem. Hvad med og sætte den på lænden? Eller skulderbladet? Eller hvis du gerne vil ha´, at den sidder et sted, du kan se den, så evt. på anklen? Man kan jo bygge videre på den med flere blomster og flere blade, evt. grene

Hilsen fra mig med en hel del tattoo´s

ja det var også derfra jeg fandt anemonen.

og så klippede jeg den sammen med NEDA-logo

Ja det er lidt mit problem, kan sagtens se den er oplagt (ud fra omridset) at have på lænden, men iiiih er ikke så meget til lændetattoveringer, og har en på foden så vil gerne have den et andet sted 

tror du det ville blive for sammenpresset (at den ville blive for lille) hvis man fx havde den på indersiden af overarmen?

Anmeld

12. november 2010

Giraffen

kitty skriver:

Jeg tænker, at blomsten ligner mere en hibiscus eller en anden tropeblomst, og ikke så meget en blå anemone. Jeg synes en anemone er meget mere simpel i sin struktur.

Men hvis du kan lide tatoveringen, så er det jo godt. Så er det da sådan den skal være!

Jeg tror du har helt ret i at den skal være mere simpel i praksis, det var bare den eneste tegnede anemone jeg ku finde som jeg synes skitserede det jeg havde inde i hovedet, men det vil jeg helt sikkert huske 

Anmeld

12. november 2010

Giraffen

LouiseNielsen skriver:

Havde det været mig som skulle have lavet en blå anemone fordi det betyder noget for mig, så ville jeg vælge denne som jeg har fundet et billede af, også få den lavet på håndleddet....

Ja den anemone kiggede jeg også på, den er så fin, forsøgte bare at styre uden om de ikke-tegnede billeder for at holde det mere på skitseplan.

Det er heller ikke et must at den er blå, har også overvejet en mere lilla farve

Jeg har også overvejet håndledet men er lidt bange for at den bliver for stor, mine håndled er meget små nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.