Hjælp ! Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

Janni.

Hende med maven :-) skriver:

hmmm jeg har set størrelse 46 i HM i "mamma"  måske det er forskelligt fra butik til butik...

Prøv evt at kigge på deres hjemmeside, der har jeg også købt tøj fra :-)

Jo jo fandt jeg også. men bruger 46 nu - og bliver større 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Ryberg

Altså nu hvor vi snakker str.46, vil jeg bare lige sige at jeg har ammebluser/ventebluser og andet gravid bluser til salg .... og jeg er altså en 46/48 .... og det kunne stadig give sig lidt - sådan at man ikke følte sig klemt som gravid...

Anmeld

13. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Buito skriver:

Jo jo fandt jeg også. men bruger 46 nu - og bliver større 

det er igen forskelligt hvor mange størrelser man går op fand jeg ud af....

Jeg bruger normal 42/L.... og jeg har købt ventebukser i størrelse L og Xl.... købte også nogle i sommers i størrelse 48 som jeg regnede med jeg ville bruge her sidst i graviditeten.... men nej...

Og skal lige siges at jeg er bleveet RIGTIG stor på mavsen. Folk bprøger mig hele tiden, er der 2 og det må da være lige om hjørnet... nej har først termin 15 dec og der er kun 1 !!!!!!!!
Jeg har købt mammabukser i blød bomuld tror jeg de hedder, og dem har jeg brugt igennem graviditeten fra jeg fik mave til nu, og vil bruge dem til jeg ikke har mave mere :-)

Anmeld

13. november 2010

Dorthe1986

Hvis du gerne vil have nyt, men ikke bruge så mange penge, ja så skal du måske lede efter billige tunikaer/kjoler (ikke-ventetøj). Jeg har fundet en hel del af det i føtex og zizzi osv på udsalg Der kan nemt være plads til en mave synes jeg Jeg selv bruger leggings fra hogm mamma Dem til 80 kr Jeg bruger også leggings fra zizzi, da leggings er det eneste jeg kan holde ud at have på

Anmeld

15. november 2010

Sofia

thilde-tusindfryd skriver:

Har de tøj i str. 46

Jeg har lige været inde og kigge, og den største størrelse de havde i de modeller jeg lige klikkede mig ind på var i UK size 16 - som svarer til 44, men prøv evt. at lede derinde, måske er der modeller i UK size 18!

Anmeld

15. november 2010

mullesmith2

Bilka har også ventetøj. Ellers køb vente leggins i H&M eller Bilka og brug en tunika udover eller kjole, ellers har de også billigere bukser i H&M, men ta og ofre pengene på bare et par bukser ihvertfald det vil du blive glad for i længden.

Anmeld

15. november 2010

mullesmith2

Dorthe1986 skriver:

Hvis du gerne vil have nyt, men ikke bruge så mange penge, ja så skal du måske lede efter billige tunikaer/kjoler (ikke-ventetøj). Jeg har fundet en hel del af det i føtex og zizzi osv på udsalg Der kan nemt være plads til en mave synes jeg Jeg selv bruger leggings fra hogm mamma Dem til 80 kr Jeg bruger også leggings fra zizzi, da leggings er det eneste jeg kan holde ud at have på

Det er nøjagtig ligesom mig  har bare kigget efter tunikaer/kjoler der er skåret lige under brystet, så ser det rigtig sødt ud og der er plads til maven og så vente leggins fra bilka eller H&M ja  super dejligt og et eneste jeg kan passe her i slutningen af graviditeten også.

Anmeld

15. november 2010

Tulle28

www.asos.com har nogle superfine ting til gode priser, og ellers synes jeg at H&M har oppet sig gevaldigt denne sæson?

Uuh er helt misundelig på at du skal til at have en fin mave på... Savner at være gravid:-)

Knus Tulle

Anmeld

23. november 2010

thilde-tusindfryd

Tak for alle de mange, gode svar. Jeg vil prøve at kigge mig lidt omkring. Og hvis der er nogle, der har noget tøj i str. 46 ca., de gerne vil af med, så må I gerne skrive.

Anmeld

23. november 2010

thilde-tusindfryd

KittyGirl skriver:

Altså nu hvor vi snakker str.46, vil jeg bare lige sige at jeg har ammebluser/ventebluser og andet gravid bluser til salg .... og jeg er altså en 46/48 .... og det kunne stadig give sig lidt - sådan at man ikke følte sig klemt som gravid...

Har du nogle billeder ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.